plassex

nicky

plassex

Bericht door nicky »

hi, ik ben nicole, 27 jaar en een heel gewone meid. maar sinds paar maanden een groeiend gloeiend verlangen naar plassex, liefst met een vrouw maar dat maakt me niets eens echt uit. Wat ik graag zou willen weten is hoe anderen deze gevoelens ontdekt hebben, er mee om gingen, de stapjes hebben gezet en zo? Schaam me soms ook echt rot nog
lieve groet
nicky
colet

Re: plassex

Bericht door colet »

Nicky,
leuke naam ;) Welkom hier op WS. Had je al eerder eens meegelezen?
je valt wel met de deur in huis :)

Hoe ik? Wanneer ik? Dat soort antwoorden heb ik niet voor je.
Ik heb al zeker zelf niet diezelfde drang tot ontdekken of voorkeur hebben voor plasseks.
Wat ik je ga zeggen, ga je vast nog meer horen: dat is helemaal niks om je voor te schamen! iedereen heeft zijn/haar voorkeuren, wensen en dromen.
denk je niet dat er veel meer mensen zijn die hetzelfde willen? Maar dat die zich ook schamen en het niet durven te zeggen?! dapper dat je dit zo opengooit en post!
bestaat er niet een site die hierop gericht is?

ik hoop dat er mensen zijn die wel antwoorden hebben op je vragen.
Maar onthoudt dat je je niet hoeft te schamen!
JJV

Bericht door JJV »

hmz. hoe dat bij 'ons' (en dan praat ik in de verleden tijd, zoals de meesten hier weten) gegaan is begon bij't uitspreken van de 'wens' om er eens mee te experimenteren.
We waren toen al redelijk kinky bezig
en af en toe werd er wat evaluatie op los gelaten.

denk dat key-matter is dat je vrij exact aangeeft wat je leuk lijkt.
Mijn eerste vriendin vond't leuk om toe te kijken hoe ik urineerde. da's eigenlijk al stap 1.
daarna kun je kijken of't ergens overheen moet
(dat heb je er niet bij staan namelijk, wil je actief plassen.. of beplast worden ..)

met je vertrouwde partner samen douchen .. en eerst toekijken.. of een voetje/handje (?) eronder? lijkt me wel een begin.

Denk er bij een man als partner trouwens om dat t best tegenvalt om in opgewonden staat nog te plassen. .. dat heeft 'ons' nog best tegengehouden.
~\v/~
Sabrina

Bericht door Sabrina »

JJV schreef:Denk er bij een man als partner trouwens om dat t best tegenvalt om in opgewonden staat nog te plassen. .. dat heeft 'ons' nog best tegengehouden.
Yup, dat is bij ons ook nog een aardig probleem geweest. Zat ik daar braaf op m'n knietjes, ogen dicht, geen idee wat er komen ging... (ik was op dat moment nogal traag van begrip) Heb ik er geloof ik tien minuten gezeten voordat hij er iets uit kreeg. En dat terwijl hij de hele avond al heel veel water aan het drinken was. :mrgreen:

Hoe wij daar gekomen zijn: Veel praten. De wens naar elkaar toe uitspreken om het toch een keer uit te proberen, te zien hoe het voelt, te ervaren of het inderdaad zo voelt als we ons in onze fantasieën voorstelden, et cetera. De gedachte leefde bij ons al een tijd toen hij het echt deed, en dat ging eigenlijk vrij simpel. Hij had de hele avond al veel gedronken, maar dat viel mij verder niet op. At some point sleepte hij me ineens aan m'n haren mee naar de badkamer, deed m'n collar af (met de boodschap erbij dat ik niets fout had gedaan, maar dat ie niet vies mocht worden) en gooide me daar neer met de boodschap dat ik op m'n knieën moest gaan zitten en m'n ogen dicht moest doen. Nou ja, en de rest spreekt voor zich denk ik... Toen 't eindelijk lukte bij 'm, was het... raar. Wat ik er precies van vond, weet ik nog steeds niet :razz:. Maar daarna heeft hij me zelf weer helemaal gewassen onder de douche, en me toen zo ongeveer van de douche naar het bed getild, me ingestopt en me lekker laten slapen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Ik zag het ook niet aankomen toen ik het meemaakte. En dat was onder de douche, dus in eerste instantie voelde ik het niet (warm vocht is warm vocht) tot ik het rook! :shock: Toen dacht ik echt: kut, hij plast gewoon over me heen!! :shock: *schrapte weer een harde grens* Ik vond het heel vernederend in a good way.

Zelf kan ik het niet. Ik heb als kind veel blaasproblemen gehad en mezelf geconditioneerd niet te plassen als iemand kijkt. Dat hielp zelfs in die mate dat als ik erg nodig moest (de voordeur opendoen is een bekend moment), het al hielp om me in te beelden dat er iemand vanachter een gordijn naar me keek.

Jammer voor jongetje, maarja. :) Geknoei met een pakje pis zie ik niet zitten hoor. ;)
elise

Bericht door elise »

kitten schreef:Jammer voor jongetje, maarja. :) Geknoei met een pakje pis zie ik niet zitten hoor. ;)
Je kunt het toch vooraf al doen, in een bakje :twisted:
D'r is geen wet die zegt dat het warm moet zijn hoor :hypocrite:
kitten

Bericht door kitten »

Dat zeg ik toch? Geknoei met een bakkie pis zie ik niet zitten. Sorry, maar dat vind ik écht niet hetzelfde, gewoon.
Crownless

Bericht door Crownless »

Je kunt iemand natuurlijk nog altijd over zichzelf heen laten plassen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
scorpi

Bericht door scorpi »

kittten..pak stiekum een klein pakje appelsap?
met zon rietje?
en dan knijpen..wel eerst de oogkes laten sluiten he? :)

voor t echte gevoel kan je t nog opwarmen ook(magnetron)
en ruikt misschien lekkerder :)

geen ervaring mee hoor maar ik dacht..zja zou kunnen :hypocrite:

verder wat hierboven ook al allemaal staat..niks om je voor te schamen

suc6 nicky
:icon_biggrin:
kitten

Bericht door kitten »

Dat verschil ruik je wel. En nee, voor mij gaat het echt om de *actie* dat hij daar gewoon ligt en ik over hem heenzeik, als het nutteloze ding dattie (op dat moment) is! :twisted: :twisted: Een mindfuck doet het niet voor me. Ik wil dan gewoon over hem heenzeiken, omdat ie nergens anders goed voor is! De slet! En een tupperware bakje doet voor mij af aan dat idee, dat gevoel van hem bezitten en alles met hem kunnen doen wat IK wil.

Het draait namelijk niet om hém. ;) Leuk dat het hém spannend lijkt... Het draait op zo'n moment om MIJ! En Mijn verlangen over hem heen te zeiken.

En hoezo schamen...? :confused:
scorpi

Bericht door scorpi »

sja...das dan wel moeilijk ja

en ik dacht nog leuke creative oplossing..

dan..als hij t dus zo graag wil..niet doen?
of is dat weer tè gemeen?

ps schamen was voor nicky bedoeld he? :close_knuf:
kitten

Bericht door kitten »

Oh voor nicky :bloos: hehe

En het is niet anders: we doen het dus niet. jongetje heeft daar ook wel begrip voor hoor. :) Niet dat ie een andere keus heeft. :lol:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Das pas beschamend... Als je D geen eens over je heen WILT Plassen....
**Self Rescuing Princess**
scorpi

Bericht door scorpi »

ja dat bedoelde ik een beetje dus dank je eireanne..

en tuurlijk was t schamen niet voor jou bedoeld kitje :close_knuf:
Crownless

Bericht door Crownless »

Zeg, als je over hem heenplast, dan is ie toch waardelozer dan waardeloos? Dan maakt het toch ook niet uit dat hij kijkt, want dan issie toch ehm... minder dan mens ofzo? Of kun je ook niet plassen als je ratjes toekijken?

Maar goed, volgens mij vind je het zelf helemaal geen probleem dat het niet kan en zitten wij lief bedoeld maar totaal overbodig tips te geven.

Maar om een lang verhaal kort te maken, ja, plasseks kan en mag en dat je er schaamte bij voelt is een gedeelte van de charme denk ik ;)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gesloten