Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Muis77

Re: Vrolijk!

Bericht door Muis77 »

Gaaf!! En gefeliciteerd!! Waar hebben jullie een huis gekocht?

@daantje: Eet smakelijk :)
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Dank je wel. In Alkmaar. Vlakbij waar wij nu wonen.
Waar een wil is, is een weg
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Gefeliciteerd!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Gefeliciteerd, ik ga komend weekend de stad uit. (moederdag)
Geniet van de positieve momenten.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Zo, gelukkig heeft Jerry alle data van mijn oude laptop weten te redden. De voeding ervan was stuk en er stond nog heel veel data op die ik graag wilde bewaren, onder andere foto's die ik nog niet had gebackupped.
Met kunst en vliegwerk heeft hij hem weer aan de praat gekregen zodat ik in ieder geval alles kon terughalen en nu mag die ouwe laptop definitief weg.
Nu heeft mijn goede laptop een aantal nachten staan draaien om alle foto's in google webalbums te zetten, dus die zijn veilig.

Blij met mijn nerdy vriendje! :static:
MILF :grin_ani:
Boefje

Bericht door Boefje »

Gisteren kwam er een Anne langs :static:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Was gezellig :) :hug:
**Self Rescuing Princess**
faery

Bericht door faery »

Woah! :static:

Jaxel wilde graag samen naar de sauna, inclusief massages etc, voor zijn verjaardag. Dus ik rondkijken op internet, en kwam bij vakantieveilingen uit. En ik heb goed gesniped, en nu entree voor 2 personen bij de Veluwe in Lunteren "gewonnen" voor maar 21 euro! Daar kan ik nog wel wat aan massages enzo bij bestellen voor het me boven de pet groeit, hoera!

(en, hihi, ik zie dat ik zo'n 2,5 jaar terug precies hetzelfde heb betaald voor dezelfde sauna :P)
skaoot

Bericht door skaoot »

:panic: ik heb gisteravond mijn vakantie geboekt! Weekje Madrid! Alleen :banana:
Ik had weer last van iehieeeeee in een keer boel geld (wat nog best meevalt) uitgeven en aaargh dadelijk zie ik iets belangrijks over het hoofd... Maar ik heb het gedaan! Nu nog bijna 2 maanden geduld hebben. Maar yay, ik heb vakantie geboekt!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
faery

Bericht door faery »

Tof skaoot!
chats

Bericht door chats »

cool skaoot
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Lekker skaoot, vakantie!

En YAY! De ikea in Eindhoven gaat eindelijk ook standaard op zondag open! Vanaf 2 juni :)
**Self Rescuing Princess**
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Leuk Skaoot! Is er iets in het bijzonder wat je aantrekt in Madrid?

Ik ben ook vrolijk. Ik heb (nep)appels in een (nep)nijlpaardenbek gegooid op de kermis! :) Het waren best mooie nep-nijlpaarden, de bek ging heel levensecht langzaam open en dicht. Ik vond het zo leuk! Ik had een paar keer raak gegooid, maar ik vroeg of ik in plaats van nog een prijsje nog een keer mocht gooien (het mocht). :oops:
photo (1).JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Gisteravond om kwart voor elf ging ik renco uitlaten voor zn laatste rondje voor t slapen gaan, met de bedoeling om rond elf toch wel in bed te liggen. Onderweg komen we de meneer van verderop in de straat tegen met zijn golden retriever, renco's vriendinnetje, die ze al hele poos niet had gezien.

Bij de meeste honden die we tegenkomen, blijft renco tegenwoordig redelijk rustig, maar nu dus echt niet, trekken en nog meer trekken, hij moest en zou er naar toe. Ondanks t late tijdstip besloten we toch om de twee honden ff met elkaar te laten spelen. Honden dikke pret met elkaar en wij belandden samen met een pilsje bij mij op de stoep, genietend van de spelende honden en het pilsje. Onverwacht leuke afsluiting van de dag!!! ook al ging ik daardoor wel flink later naar bed dan gepland :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
chell

Bericht door chell »

Klinkt heerlijk phe! :)
Plaats reactie