De wondere wereld der mobiele techniek
- juffie
- Site Admin
- kitten
Re: De wondere wereld der mobiele techniek
Nee, maar wel al maanden toe aan een nieuw abonnement. En de Z begon wel kuren te krijgen.bij navigatie spontaan opnieuw opstarten enzo. Erg irritant als je op de snelweg zit.
Anyway, met de tips van Sabrina en Mrs-Ellen begin ik een beetje mijn draai te vinden op de One. Batterij blijft kut, maar swipe scheelt veel pols pijn en de Google trucjes die hij kan zijn ook wel tof.
Anyway, met de tips van Sabrina en Mrs-Ellen begin ik een beetje mijn draai te vinden op de One. Batterij blijft kut, maar swipe scheelt veel pols pijn en de Google trucjes die hij kan zijn ook wel tof.
-
@kitten ik heb ook heel veel last van mijn pols gehad de eerste paar weken dat ik alleen maar touchscreen had. Maar het gaat nu goed met pols dus het zal wel wennen zijn ook. Maar ook ik mis mn toetsenbord nog steeds.
En er zijn accupacks speciaal voor de one die je toestel 2 tot 3x kunnen herladen.
En er zijn accupacks speciaal voor de one die je toestel 2 tot 3x kunnen herladen.
- eireann
- Site Admin
De mijne swiped ook! Best handig!
**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Ik ben nog bezig met het wachten tot aankoop. Ik heb de LG Nexus overwogen omdat daar pure android opzit. (Software voor Nexus edities wordt volledig door Google bepaald). Maar die heeft alleen 16gb opslaggeheugen en geen mogelijkheid tot uitbreiden. Ik wil bij de Xperia Z blijven, Sony heeft geen zware skin. Wel zo prettig omdat mijn huidige Acer ook een kale android draait.
T-mobile dit weekend de abonnement structuur volledig veranderd. De website is er minstens een half weekeinde voor offline geweest, er klopt alleen geen hout van. Nieuwe klanten krijgen bij hetzelfde abonnement 170 euro meer toestelkorting dan bestaande klanten. Ik heb het al aangekaart bij de webcare, volgens hen klopt het niet, maar vooralsnog zijn de prijzen niet aangepast. Even afwachten wat hiervan terecht komt.
Ik heb wel swipe, maar ben zo gewend aan gewoon typen dat ik het niet gebruik. Het touchscreen was wennen maar typ inmiddels sneller dan mijn inputlag.
T-mobile dit weekend de abonnement structuur volledig veranderd. De website is er minstens een half weekeinde voor offline geweest, er klopt alleen geen hout van. Nieuwe klanten krijgen bij hetzelfde abonnement 170 euro meer toestelkorting dan bestaande klanten. Ik heb het al aangekaart bij de webcare, volgens hen klopt het niet, maar vooralsnog zijn de prijzen niet aangepast. Even afwachten wat hiervan terecht komt.
Ik heb wel swipe, maar ben zo gewend aan gewoon typen dat ik het niet gebruik. Het touchscreen was wennen maar typ inmiddels sneller dan mijn inputlag.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Input lag heb ik natuurlijk niet meer op een gloednieuw toestel, maar swipe is echt razendsnel. I love it!
En de spraakherkenning is ook verbazend accuraat. Dat scheelt een hoop typen. Alleen jammer dat hij dan geen leestekens typt. Maar voor snelle berichtjes op whatsapp die zonder hoofdletters en punten kunnen werkt het ideaal.

- eireann
- Site Admin
In mijn whatsapp kan ik geen spraakherkenning vinden 

Wel als je Swype hebt. Moet ook zeggen dat die Swype erg fijn is, al heb ik veel moeite met het korte woord 'en'. Maar verder ben ik echt zoveel sneller en minder krampachtig dan typen.eireann schreef:In mijn whatsapp kan ik geen spraakherkenning vinden
- eireann
- Site Admin
Mijn keyboard swiped uit zich zelf al, zal eens naar Swype kijken!
- eireann
- Site Admin
Nog leuker ik kan zelfs sprekend typen op ws best handig wel jammer van de leestekens of het gebrek daaraan dit bericht is ook in gesproken
- eireann
- Site Admin
Ik heb Swype wel geinstalleerd maar niet aangezet omdat mijn telefoon aangeeft dat het programma wachtwoorden en creditcard nummers en dergelijke mogelijk kan opslaan en dat vind ik niet tof dit spreek ik in via google spraakgestuurd en dat zat op de telefoon handig hoor
- kitten
Hahaha, wel jammer van de leestekens inderdaad.
En de smilies. 

- eireann
- Site Admin
Voor een forumbericht is het niet ideaal nee
Ik heb nog geprobeerd om 'punt' en 'komma' te zeggen maar dan krijg je de geschreven versie

Ik heb nog geprobeerd om 'punt' en 'komma' te zeggen maar dan krijg je de geschreven versie

- kitten
dat is wel raar inderdaad punt punt punt

- tessie
- Contacteer:
Fucking gorilla glas. Nee hoor, dat gaat echt niet stuk. Ding valt 1 keer op de grond en duizenden barsten in mn scherm.