Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
chell

Re: Ik ben trots op...

Bericht door chell »

Knap zeg, Daantje!
artemis

Bericht door artemis »

Knap zeg! Goed gedaan Daantje!
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik ben trots op mezelf.

2 dagen geleden ging mijn bed kapot. Zo ineens. :shock: Dus toen moest ik alle zooi die onder het bed lag ineens opruimen enzo, terwijl ik al tijd tekort kwam. Maar in plaats van te panieken heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om een ander bed te kopen bij de kringloop, direct op te halen, en de babykamer anders in te richten. Nu is er veel meer ruimte doordat dit nieuwe bed iets kleiner is en overdwars in de kamer past. :static:

En vandaag heb ik de ledikant omgebouwd tot co-sleeper zodat Kotertje er weer in kan. Hij was afgelopen winter bij mij in bed beland in een periode van tandjes, krampjes en andere ellende, en wilde sindsdien niet meer alleen slapen. Zo hoop ik stukje bij beetje hem weer zijn eigen bed in te kunnen werken. Want meneer slaapt nogal breed uit en neemt veel ruimte in, best lastig samen op een 1-persoons bed. :shock: Hij is al bijna 1, hij kan toch moeilijk tot zijn 18e bij mamma in bed blijven liggen...

En ik heb gisteren de ikea-eettafel ook in elkaar gezet, en niet 1 fout gemaakt. Nu zijn de handleidingen van de ikea ook wel erg goed, dus het is niet echt mijn prestatie, maar toch, als je 2 dozen met planken en schroefjes hebt weten om te toveren tot een heuse tafel dan wordt je best wel trots. Ik wel tenminste.

Nu nog een ikea salontafel, 2 ikea banken en een ikea bed te gaan. :) En er moeten nog lachspiegels voor het grotegatindeschouw waar nu een lelijke doos voor staat om het ding te verbergen. Yay, het wordt ooit nog wel wat hier in huis.
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Schiet lekker op! Met recht dat je er trots op bent!
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

shareen, die zoveel gedaan heeft vandaag :inluv: :kusje:
shareen_G

Bericht door shareen_G »

:inluv: :inluv:
Waar een wil is, is een weg
skaoot

Bericht door skaoot »

Crownless, want ze is tof en keigoed bezig!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jerry, want hij is geslaagd voor zijn tussentijdsetoets! Weer een stap dichter bij zijn rijbewijs!
MILF :grin_ani:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Mezelf! Ik begon me lusteloos en depri te voelen en ik had door dat het vooral 'gewoon' lichtgebrek was. Belachelijk trouwens, dit weer nog half-Mei, WTF? Maar dus heb ik mijn schoenen aangedaan en ben een eind gaan wandelen omdat a) bewegen ook helpt, b) er buiten zelfs bij grijs en regenachtig weer meer licht is dan binnen en c) ik meteen een vitamine D supplement kon halen, wat misschien ook helpt.

Dat lukt me dus normaal NOOIT! Tegen de tijd dat ik in de gaten heb dat ik er last van heb, lukt het me niet meer om nog initiatief te tonen en er iets aan te doen. Maar deze keer dus wel. Dus ik ben best een beetje trots!
Emmy

Bericht door Emmy »

Heel goed Ravelijne!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Tof zeg! Echt knap. Ik hoop dat je het nu voor bent!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Thanks. Helaas zo te voelen niet, of in ieder geval niet helemaal. *zucht, steun* Ik denk er wel eens over om het plafond boven mijn bureau vol te hangen met professionale kweeklampen uit de tuinbouw. Misschien dat dat helpt. :D
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Haha dan krijg je misschien wel een politie-inval ;).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Je hebt wel van die daglichtlampen, die je kan ophangen of gewoon op je bureau kan zetten. Dat helpt ook erg goed.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Die heb ik gehad. Voor de meeste mensen werkt dat perfect, maar voor mij hielp het maar een piepklein beetje. Het enige wat bij mij echt werkt is 's winters (of nu dan, in dit geval) minstens één keer per week een zonnebank te pakken, maar dat is helaas onbetaalbaar.
Plaats reactie