het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
seleena

Re: het beweeg-topic

Bericht door seleena »

Heel veel sterkte Emmy en dat het maar een snelle revalidatie mag zijn!
En alle kleine beetjes bewegen is ook goed toch? :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik ga nog steeds 2x per week naar de sportschool om te fitnessen, maar ik vind het nog steeds niet leuk. Mijn abbo loopt af in september en dan denk ik dat ik er ook mee stop. Ik heb het dan 2 jaar geprobeerd, maar ik kan het toch echt niet leuk vinden en ik zie ook niet echt een verschil in conditie of minder last van mijn knie. En gewicht verlies ik ook wel door de WW, daar heeft sporten ook niet echt iets aan bijgedragen.
nijntje

Bericht door nijntje »

Als je het echt neit leuk vindt, zou ik er ook mee stoppen lotus. Zonde van je tijd en je geld. Dan kun je beter op zoek naar iets dat je wel leuk vindt. Is zwemmen niks voor jou? Vast ook beter voor je knie?
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Nee, zwemmen vind ik helemaal niets. Ik heb gewoon nog nooit een sport echt leuk gevonden. Terwijl ik zoveel op mijn vader lijk, heb ik dat sportgen van hem (hij tennist zo'm 2 a 3 keer per week en hij is al 70+) nou net niet ge-erfd (?)
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Balen lotus dat het niet werkt voor je!! Maar ermee doorgaan lijkt me dan ook niet echt heel zinnig idd.

Ik wil ook weer gaan bewegen, maar ziet er niet naar uit dat dat snel gaat gebeuren. Met een beetje pech zijn ook de groepslessen in het zwembad afgelopen op het moment dat ik weer wat kan gaan doen :(
Hoop dat het snel wat droger gaat worden, kan ik iig weer vaker den fiets gaan pakken, dat zou al iets zijn.
kitten

Bericht door kitten »

Damn, wat een doorzettingsvermogen, om 2 jaar te kunnen volhouden in iets wat je niet leuk vindt! :worshippy: Ik denk dat ik dat nog geen twee maanden zou redden!
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik ben trots! Heb een vijf kilometerwedstrijdje gelopen! 5,2 eigenlijk. Woohoooo! :static:
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Goed zeg!

Ik ga het zometeen weer op proberen te pakken.
Ben even ziek geweest en daarvoor te druk, dus nu bijna twee weken niet gesport, dus het zal wel zwaar worden.

Nu ja, vandaag nog even rustig opbouwen, dan kan ik vanaf maandag weer 'echt' verder met evy.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Goed dat je het weer oppakt! Ik ga komende week beginnen met een schema wat opbouwt van 5 naar 10 km. In september staat er namelijk een 6 mijl én een 10 km op de planning. :D
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Stoer lunaaa. Ik denk dat ik het voorlopig bij deze eerste vijf houd. Daarna misschien het tempo langzaam opschroeven.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

vandaag voor het eerst weer wezen zwemmen :static: :static:
erg vermoeiend na zo'n lange tijd, maar het ging wel goed :)
artemis

Bericht door artemis »

Fijn Bregje!
Emmy

Bericht door Emmy »

@lotus, ik kwam vandaag bij toeval op dit boek terecht: http://www.bol.com/nl/p/bewegen-voor-be ... 011259094/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik de recensies zo lees op Bol.com is het erg verhelderend en wellicht geeft het jou wat meer inzicht waarom je sporten niet zo leuk vindt of wellicht ga je er iets anders door denken.
Ik ga het zelf eens op mijn gemakkie doorbladeren als epub. Mocht je interesse hebben in de epub, laat het me maar weten middels PB met je email adres. Kan ik het doorsturen.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

dank je Emmy, maar momenteel heb ik wel wat anders aan mijn hoofd dan bewegen.
seleena

Bericht door seleena »

Thank god het zomerverlof is voorbij! De zumba-lessen beginnen deze week weer :static:
Dat wordt 2x per week zumba en dan wil ik de crosstrainer erbij doen.
Ik heb toch echt wel gemerkt dat bij afvallen meer beweging effectiever is. :yes:

Hoe is het met bewegen bij de rest? Als ik vragen mag. :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Plaats reactie