Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Sabrina

Re: Vrolijk!

Bericht door Sabrina »

Xay schreef:Ha, ik heb Romanticide zien lopen (met 2 hamburgers en een gele tas). Het was inderdaad heel druk, wij hadden een aantal keer afgesproken met mensen op een punt en konden elkaar dan al niet eens vinden...
Stonden jullie bij Rammstein aan de rechterkant (als je naar het podium kijkt)? Want daar was het publiek inderdaad heel opgefokt en agressief. Daar stonden wij eerst ook maar we zijn naar de linkerkant gegaan (bij het miva-stage) en daar was het heel anders.
Stom van dat water. Je mocht ook niet het terrein af, dan kwam je er niet meer op. Er waren mensen die hadden hun jas in de auto liggen en wij hadden buiten het terrein nog afgesproken met mensen. Kon dus niet... Balen!
Dat kan heel goed kloppen, dat was z'n diner en de gele rugzak was ons herkenningspunt :D. Wij stonden links, bijna direct naast de geluidsdinges, maar we hadden gewoon een paar eikels in onze buurt. Ook een hoop mensen met humor gelukkig, onder andere een kleine, flinke, kale Fransman die er langs wilde maar dat niet kon, en die zei dat hij wel bleef staan en naar voren zou beuken als het concert begon omdat hij de pit in wilde duiken. Briljante gozer, vet mee gelachen, en toen de show begon, was het net een quarterback! :lol: En yeah, was echt heel suf van dat water. Ik heb me scheel betaald om mijn medicijnen te kunnen nemen, da's toch ridicuul? #mopper

En leuk anne! Veel plezier alvast!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat tof Anne!
MILF :grin_ani:
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

Leuk anne:)

Ik heb een super leuk weekend achter de rug. Dingen gedaan die ik nooit van mijzelf verwacht had. Misschien ben ik toch een beetje sadistisch :hypocrite: (hoewel ik nog steeds niemand ga meppen) Jammer dat de jongeman zover weg woont. Maar dit weekend pakt niemand meer af
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

je lag ook idd heerlijk te genieten:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

De ART in Den Bosch heeft ook zulke uitnodigingen, maar je moet een originele manier verzinnen om W&M de winkel in telokken om een uitnodiging te winnen en ik heb geen inspiratie.
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

met een zweep kitten? onee dat is geen lokken...
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat leuk anne! Veel plezier.
Geniet van de positieve momenten.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ha, na frustrerende ervaring van vanochtend goeie telefoon-karma de rest van de dag! Netjes teruggebeld door aardige, behulpzame mensen. Yay! :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Etos had een 2e artikel gratis voor mijn favoriete haarverzorging, dat scheelt weer €20,-
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik heb laminaaaaaaaat op mn vloer! :banana: En het is zo mooi! Wauw. En licht, en ruim, en moooooi. Boel veel thanks Crownless en DomBosch :static:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Fijn!!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Leuk, makkelijk schoon te houden voor katten. God te weten bij welke laminaat experts we terecht kunnen .
Geniet van de positieve momenten.
faery

Bericht door faery »

Ik heb (hoogstwaarschijnlijk, er moet nog even een vakantie-probleem opgelost worden) een nieuwe klus via m'n detacheerder, vanaf 1 juli! :static: En wat het nog toffer maakt: skaoot gaat me inwerken! :mrgreen: (ik ga haar functie overnemen, zodat zij door kan groeien naar nieuwe uitdagende dingen). Hoera!
skaoot

Bericht door skaoot »

Yup :mrgreen: :static: ben benieuwd wat mijn volgende klus is.

En mijn vloer is zo mooi. I haz floor crush :inluv:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

:static: :static: :static: :static: :static:
Ik heb mijn gesprek gehaald :mrgreen: :mrgreen: een 8,3.

Dat maakt mijn eindpunt voor het hele afstuderen een 6,6 *straal*
Plaats reactie