Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- eireann
- Site Admin
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
@leonietje, dat is balen zeg!
@Hera, verbazingwekkend hoe slecht advocaten soms lezen. Maar het vooral voor jezelf erg rot, want het duurt en duurt dan maar voort. Alsof het allemaal al niet lastig genoeg is zo'n scheiding.
@Hera, verbazingwekkend hoe slecht advocaten soms lezen. Maar het vooral voor jezelf erg rot, want het duurt en duurt dan maar voort. Alsof het allemaal al niet lastig genoeg is zo'n scheiding.
- Peter^
- Contacteer:
balen leonietje!
Geniet van de positieve momenten.
- phedre
- Contacteer:
Vanmorgen liep ik vanaf therapie naar de parkeerplaats van het ziekenhuis (therapie is in t ziekenhuis) en bij de eerste stap buiten ging ik door mn enkel, dat werd dus per kerende post terug naar binnen naar de ehbo. Enkelbanden gescheurd, eerst een week gips en niet lopen, daarna zes weken tape, en gezien dit een terugkerend probleem is maar eens heel goed overwegen om banden in te laten korten. Dat betekend operatie en daarna zes weken herstel en als we dan toch bezig zijn, tweede pootje er ook maar achteraan!!
ja ho ff.. ik heb n hond, ik heb phee's... hoe moet ik dat allemaal doen als ik niet kan lopen
van andere kant, als dit zo'n regelmatig terugkerend iets is, kom ik ook steeds met beiden in de knoop, dus t toch maar eens serieus gaan overwegen, maar blij ben ik er niet mee:(:(
ja ho ff.. ik heb n hond, ik heb phee's... hoe moet ik dat allemaal doen als ik niet kan lopen
van andere kant, als dit zo'n regelmatig terugkerend iets is, kom ik ook steeds met beiden in de knoop, dus t toch maar eens serieus gaan overwegen, maar blij ben ik er niet mee:(:(
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- juffie
- Site Admin
Tjee, dat is rot Phe! Gatver, ik weet hoe je je voelt dan!
Dikke knuffel!
Dikke knuffel!
knufff lieve schat. Helaas woon je wat verweg om je echt te kunnen helpen. (kan je niet tijdelijk bij je moeder in?, kan ik makkelijker langs komen
)

- skaoot
Ow dat is echt kjut phedre!
sterkte, ook met beslissen wat je doet.

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- phedre
- Contacteer:
thanks allemaal!!
iemand interesse in een 14 mnd oude labrador? reu, inclusief alle spullen??
mn lijf gaat t gewoon niet trekken, zeker niet als ik wel die operaties laat doen t komende half /drie kwart jaar niet:(:( en dat is voor hem ook gewoon heel sneu als ik niet weg kan met m en m niet knap uit kan laten
iemand interesse in een 14 mnd oude labrador? reu, inclusief alle spullen??
mn lijf gaat t gewoon niet trekken, zeker niet als ik wel die operaties laat doen t komende half /drie kwart jaar niet:(:( en dat is voor hem ook gewoon heel sneu als ik niet weg kan met m en m niet knap uit kan laten
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
Die kan je ook lenen inderdaad!
**Self Rescuing Princess**
- phedre
- Contacteer:
daar ga ik dus idd morgen ff achteraan, dat helpt in ieder geval heel erg voor thuis. Dan zit ik bij phee's nog wel met t zelfde probleem, maar t is in ieder geval een stap in de goede richting
- juffie
- Site Admin
Ja kom op, je gat de hond toch niet wegdoen? Zo kan hij in ieder geval uit.
MILF