Ik ben trots op...
- tessie
- Contacteer:
Re: Ik ben trots op...
Zonnebank? Dat is wel apart, want voor zover ik begreep deed dat juist niks voor winterdepressie/moeheid door te weinig zonlicht.
En ergens een tweedehands zonnehemel opduiken mss iets dan?
En ergens een tweedehands zonnehemel opduiken mss iets dan?
- juffie
- Site Admin
Zonnehemels enzo zijn massa's van te krijgen op marktplaats, vaak voor ene habbekrats!
MILF 

- Ravelijne
@Tessie Hmm, heb even gekeken en vind her en der dat zonnehemels op een andere manier tegen depressie helpen, namelijk door vitamine D aanmaak. Mmmm, daglichtlampen en lichtwekker halen de scherpe randjes er af, maar nooit helemaal. Zonnebank scheelt enorm, maar ik merk alsnog wel enorm verschil als ik niet genoeg in het daglicht zit. *LIGHTBULB* Misschien fietsen lichttekort en vitamine D tekort door elkaar bij mij en is het daarom zo hardnekkig! Dat is de moeite van het testen...
@juffie Ik heb er zelfs eentje van Marktplaats als ik er aan denk.
Maar die staat in Amsterdam en was nu in BE. 
@juffie Ik heb er zelfs eentje van Marktplaats als ik er aan denk.

Vitamine D kun je ook in pilletjes of druppels nemen. Minder goed dan vitamine D van zonlicht, maar goedkoper dan wekelijks naar de zonnebank. Het hoeft natuurlijk niet óf druppels óf zon te zijn, zo veel mogelijk zonlicht/zonnebankjes maar als het niet lukt een lepeltje D-druppen, zou dat niet helpen?
- Ravelijne
Denk dat ik idd maar combinatietherapie ga proberen. 

- Peter^
- Contacteer:
- Peter^
- Contacteer:
... mijzelf. Dat ik in onderstaande situatie gedurfd heb om de juiste actie te ondernemen (vroeger zou ik zelf niet lekker geworden zijn):
Ik zag in mijn straat een hockeymeisje liggen. Zij was niet aanspreekbaar en knipperde alleen wat met haar ogen. Het was koud, zij alleen in shirtje en rokje. Heb toen ambulance gebeld. Ondertussen weer wat aangesproken, ze kwam in beweging, ging even rechtop zitten en viel meteen weer 'in slaap'. Binnen 5 minuten was ambu er en de ambulancebroerders hielpen haar overeind en namen haar mee voor onderzoek.
Ik zag in mijn straat een hockeymeisje liggen. Zij was niet aanspreekbaar en knipperde alleen wat met haar ogen. Het was koud, zij alleen in shirtje en rokje. Heb toen ambulance gebeld. Ondertussen weer wat aangesproken, ze kwam in beweging, ging even rechtop zitten en viel meteen weer 'in slaap'. Binnen 5 minuten was ambu er en de ambulancebroerders hielpen haar overeind en namen haar mee voor onderzoek.
Geniet van de positieve momenten.
- eireann
- Site Admin
Fijn dat je op de goede plek op de goede tijd was Peter!
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Ik ben ook trots op jou daarvoor Peter! 

- JJV
- Ravelijne
Goed gedaan, Peter! Fijn als je merkt dat je iets kunt, wat je eerst heel moeilijk gevonden zou hebben.
- Peter^
- Contacteer:
Goed zeg! Het gebeurt nog zo vaak dat niemand wat doet. Fijn dat jij er was voor haar!