Singlesbankje
Re: Singlesbankje
Ik wou toch echt dat ik een toverstokje had. Zoveel mensen die zo graag iemand willen vinden en die ik graag gelukkig zie. Ik knuffel jullie allemaal en hoop echt dat jullie dat jullie ook het geluk snel vinden.
- phedre
- Contacteer:
Dikke knufffffffffffffff meis!! Niet dat dat die arm om je heen vervangt, dat weet ik maar al te goed, maar toch.. KNUFFFFFFFFFFFFF
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Daantje
- Contacteer:
Ik heb de laatste dagen heel erg de behoefte aan aanraking. Huidhonger heb ik het horen noemen. Niet zomaar een knuffel (al zijn knuffels ook erg fijn) maar iets warmers, liefdevollers. Dat is echt wat ik het ergste mis. Voor een relatie heb ik de energie niet, goede gesprekken over emoties kan ik ook elders voeren. Maar een dagboek aait niet terug, de statistieken van mijn blog strelen hooguit mijn ego en een teddybeer is niet warm. Vannacht zelfs gedroomd van het dagelijkse vlooiritueel wat ex en ik hadden. 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Hoi
De kans is groot dat ik binnenkort het bankje mag verlaten. Ben al een tijdje aan het daten, en het ziet er nu toch wel goed uit.
De kans is groot dat ik binnenkort het bankje mag verlaten. Ben al een tijdje aan het daten, en het ziet er nu toch wel goed uit.
- eireann
- Site Admin
- kitten
Wat leuk voor je! 

- JJV
- Peter^
- Contacteer:
Fijn voor je Arno!
Ik heb al twee dagen de neiging op het bankje te wllen. Gewoon lekker wegkruipen, niets hoeven uitleggen want begrepen worden en tegen lieve anderen aanhangen. Dus bij deze....
Ik heb al twee dagen de neiging op het bankje te wllen. Gewoon lekker wegkruipen, niets hoeven uitleggen want begrepen worden en tegen lieve anderen aanhangen. Dus bij deze....

Hoi
Het is niet gelukt, dus ik kruip ook maar weer terug op het bankje.
Het is niet gelukt, dus ik kruip ook maar weer terug op het bankje.
- Peter^
- Contacteer:
- kitten
Ach, wat jammer.