Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
nijntje

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door nijntje »

Oh, dat is balen boefje!! *knuffelt*
artemis

Bericht door artemis »

Dat is niet leuk knuffel!
Boefje

Bericht door Boefje »

Thanx.
En nijn? Zo jammer dat we dus afgelopen weekend niet met zijn vier naar StarTrek konden. Leek me helemaal leuk. We zoeken wel een keer een andere film uit, vind je niet?
nijntje

Bericht door nijntje »

Ja, zeker we gaan gewoon in de herkansing met een andere film! Kom er net achter dat ik hier in de stad keuze heb tussen kwart voor 7 of kwart voor 10 als aanvangstijd en wilde eigenlijk vanavond heen.... *moppert*
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Shit zeg, ik ben de opdrachten van mijn werkgroepleerlingen na aan het kijken, en er zijn twee groepjes die overduidelijk het nakijkformulier hebben gezien...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje

Bericht door leonietje »

En kan je daar iets aan doen voleuse? Lijkt me niet echt goed te controleren/ bewijzen
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Nouja het is wel errrug duidelijk al heb ik natuurlijk geen bewijs. Ik heb het maar bij mijn superieur gemeld en dan zie ik het wel...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
JJV

Bericht door JJV »

Wat bij mijn kids nog wel eens helpt is om ze te vragen een door hen gebruikt moeilijk woord uit te laten leggen. hebben ze t idd uit een nakijk model (of boek) overgenomen kunnen ze t niet uitleggen.

werkt alleen als ze geen boek mochten gebruiken tijdens de opdracht natuurlijk
~\v/~
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Als je 't echt niet kunt bewijzen, zijn ze je te slim af geweest en kun je er weinig aan doen, vrees ik. Ik heb 't ook wel eens gehad, dat ik van twee leerlingen zeker wist dat ze bij elkaar hadden afgekeken (want exact dezelfde fouten in een multiple choice-toets en zelfs de open vraag die er tussen zat allebei exact hetzelfde antwoord), maar ik heb ze niet gepakt tijdens de toets, dus heb ik ze gevraagd of ze bij elkaar afgekeken hadden en gezegd dat hun cijfer niet meer zou veranderen. Toen gaven ze het wel toe, hebben we hartelijk gelachen (en heb ik gezegd dat ze niet zo doorzichtig moesten zijn om letterlijk hetzelfde antwoord te geven) en de rest van het jaar kwamen ze natuurlijk niet meer bij elkaar in de buurt als ik een toets af nam.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Goed dat je het wel gemeld hebt Voleuse, anders blijf je er wellicht zelf over piekeren.
Geniet van de positieve momenten.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ken je die van de Transgenderwet? Nou die gaat er voorlopig niet komen. Ik heb het voorlopige verslag van de Eerste Kamer gelezen en ik ben weer fijntjes bestempeld tot Üntermensch. De SP ziet niet in wat er mis is met de sterilisatieeis, de SGP en CDA ontzeggen transgenders het recht op een kinderwens. De rest van mijn rant op mijn blog: http://wp.me/p25gRL-gP" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Lastig Daantje!
Geniet van de positieve momenten.
Jezebel

Bericht door Jezebel »

:nopompom: zo stom, Daantje. Ik word er boos en gefrustreerd van, terwijl ik geen trans ben, dus dat komt niet in de buurt van wat jij moet voelen... *knuft*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Oppergodin_Hera

Bericht door Oppergodin_Hera »

yeeeaaahhh morgen onverwachts naar mijn subbie :D :static: :static: :static: :static: ik heb er zin in. Daarna moet ik weer een maand wachten... Dus ik ben blij dat ik onverwachts langs kan gaan
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Verkeerde topic denk ik ;)
Plaats reactie