WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Emmy

Re: WS valt af!

Bericht door Emmy »

Ik sta op dit moment stil, maar dat is ook mijn bedoeling. Herstel van de operatie gaat natuurlijk nog gewoon door. En door het thuiszitten is een strak regime aanhouden een stukje moeilijker. Maar goed, ik heb mijn energie enzo ook nodig om te herstellen en bij afvallen geef je eigenlijk je lichaam net iets te weinig dan dat ie nodig heeft. Dat moet ik natuurlijk nu niet doen.
Dus mijn plan is om tot aan de vakantie op mijn huidige gewicht te blijven (zijn nog steeds wel ruim 11 kilo af). Tijdens de vakantie wel opletten, maar ook lekker genieten van het heerlijke eten en de lekkere wijn. Maar er zullen genoeg wandelingen en uitstapjes gemaakt worden. Dus hopelijk valt het dan mee met aankomen.
Vanaf begin augustus als we weer terug zijn van vakantie, ga ik de resterende kilo's nog afvallen. Voor nu zijn er dat nog 3, hoop dat dat na de vakantie niet teveel is opgelopen en dat het maximaal 5 kilo zal zijn wat ik er dan nog af wil hebben.
Ik ben nog steeds wel heel happy met WW en met het tot nu geslaagde resultaat van meer dan 11 kilo kwijt!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Je kan bij WW ook aanvinken dat je stabiel wilt blijven, dan mag je meer punten per dag en hou je toch overzicht dat het niet te veel is. Doe je dat ook of heb je ww even helemaal in de kast gezet?
**Self Rescuing Princess**
Emmy

Bericht door Emmy »

Dat heb ik idd niet gedaan eireann, maar zou idd wel een goede optie zijn. Kan ik het beter in de gaten houden, dan nu. Nu probeer ik wel op te letten met eten en zo, maar af en toe gaat dat wel eens fout. Gelukkig kan ik nog wel stabiel blijven, dus kennelijk lukt het me zelf ook wel. Maar ik ga eens naar die optie kijken. Thanks voor de tip!
Emmy

Bericht door Emmy »

Meteen daar maar op inhakend, weet iemand hoe ik eigen gemaakte smoothies moet rekenen?
Gewoon de ingrediënten rekenen en dat is het?
Fruit telt dan niet, het is hoogstens de melk, yoghurt of vruchtensap die je gebruikt dan.
Klopt dat?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Fruit telt wel als het een sap is, maar een smoothie is het hele fruit toch? ik zou even op de site van WW zoeken, misschien dat het fruit wel telt omdat je het niet hoeft te kauwen ofzo?
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Sommige soorten handig smoothie fruit zoals bananen telt wel, toch?
Emmy

Bericht door Emmy »

Als ik daar kijk zie ik dat smoothies 1, 2 of 3 punten hebben, maar dat wordt eigenlijk altijd veroorzaakt door de yoghurt, melk of sap wat wordt gebruikt. Heel fruit wat je kennelijk pureert is niet erg en telt niet.
Dan reken ik voor mijn smoothies ook maar alleen de punten van melk, yoghurt of sap of evt. honing wat erbij gaat.

Banaan valt onder fruit en is geen punten.
Xay

Bericht door Xay »

Ik dacht altijd dat de banaan een van de weinige fruitsoorten is (de enige?) die wèl 1 punt is.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Heb het nog even nagekeken, maar banaan is ook 0 punten
Xay

Bericht door Xay »

Fijn! Ik eet het liefste bananen. Dat scheelt weer! :banana:
kitten

Bericht door kitten »

Dat bananen en druiven punten kosten, was in het oude systeem. In het nieuwe systeem is het gewoon fruit als al het andere fruit. Nul punten dus.
puppie

Bericht door puppie »

Als je slecht afvalt adviseerde onze coach max 1 banaan per dag
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Al drie dagen binnen mn dagpunten gebleven!
chats

Bericht door chats »

Goed zo eireann
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik overweeg om bodystyling te gaan doen als ik het kan betalen. Is wel vrij prijzig volgens mij...
Het ding is, ik moet helemaal niet veel afvallen 2kg ben ik al echt blij mee. Ik wil vooral iets strakker door het leven in plaats van zo slap. En gericht mijn klein buikje en dijen wat aanpakken.
Er is nu een gratis figuuranalyse en 75€ korting. Ik ga maar eens die figuuranalyse doen denk ik zo. Vind het wel eng...
Plaats reactie