WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
eireann
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door eireann »

Wat is bodystyling?
**Self Rescuing Princess**
Emmy

Bericht door Emmy »

Als ik zo eens op internet lees over Bodystyling, zou ik het geld in mijn zak steken Gilraen. Neem een abo bij een sportschool en ga 2-3x per week gewoon lekker gerichte oefeningen doen voor je probleemgebieden. Die 2 kilo komt dan vanzelf wel. Dat Bodystyling kost klauwen vol met geld (ik lees over 1500 euro's kosten, dan mag die 75 euro korting ook wel) ...... en de garantie zit vol met kleine lettertjes.... Let dus heel goed op.
Afvallen is altijd een kwestie van bewegen en minder (lees gezonder en beter) eten. Maar vooral bewegen!
cinderella

Bericht door cinderella »

pilates is super voor buik, billen en bovenbenen
toen doet er nu niet meer toe
seleena

Bericht door seleena »

Emmy schreef:Afvallen is altijd een kwestie van bewegen en minder (lees gezonder en beter) eten. Maar vooral bewegen!
:worshippy:

Ik zweer er tegenwoordig ook bij wat Emmy zegt :yes:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Dat weet ik ook wel, dat is ook net het probleem. Door gezondheidsredenen kan ik gewoon veel minder bewegen en daardoor voel ik me niet goed in mijn vel. Niet zozeer mijn gewicht als wel het algemeen slapper zijn wat me stoort. Ik hoopte ginds effectiever te kunnen oefenen zodat ik ook nog kan gaan werken.

Dat is de uitdaging... energie om mijn werk te doen en toch iets aan mezelf zodat ik me beter in mijn vel voel.
Emmy

Bericht door Emmy »

Het is geen verwijt Gilraen, ik weet maar al te goed hoe moeilijk het is om te bewegen als je gezondheidsredenen hebt. Ben nu herstellende van mijn 2e hernia operatie in iets meer dan een half jaar tijd, loop al vanaf januari 2012 met rugklachten en heb daardoor nauwelijks tot niets aan sport kunnen doen.
Maar we willen natuurlijk graag met je meedenken voor een alternatief. Ik weet niet wat er aan de hand is en wat je wel en niet kunt. Is wandelen een optie? En idd, Pilates is echt super goed voor je lijf. En niet zwaar belastend voor je, maar wel uiterst effectief. Zwemmen / aquagym is ook erg effectief en niet belastend.
Paar tips van mijn kant, wellicht heb je er iets aan.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat is er anders aan Bodystyling, tegenover andere vormen van bewegen?
JerryM

Bericht door JerryM »

Ik zie vooral dat ze aan dieet doen, en aan bewegen, en nog iets extra's dat al m'n skeptische haren overeind van gaan staan, wat vooral lijkt op iets dat ze toevoegen om 'anders' te zijn, zodat mensen hen uitkiezen ipv de sportschool of een diëtist, die je ook op je eten laten letten en je aan het bewegen willen krijgen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ze doen oefeningen in speciale cabines en nog iets en dan voedingsadvies. De mama van een ex van me ging dat vroeger doen en ze was best heel mooi geworden erdoor. Het is niet gewoon afvallen maar echt gericht cms kwijtspelen. Ze was helemaal pro-bodystyling geworden. Ik was eerst ook skeptisch maar ik ken eigenlijk niemand bij wie het geen resultaat had.
Alleen dacht ik toen al te weten erg duur. Nu ik ga de gratis en vrijblijvende figuuranalyse doen en eens vragen naar hoeveel het zou kosten. Ik moet ook helemaal niet veel. En dan beslis ik later of ik er toch mee begin of toch maar niet.

Pilates lijkt me ook erg tof. Denk wel dat je er best in begin begeleiding bij hebt zodat je het ook goed doet?

edit: ik bedoelde het niet zo bot eigenlijk. Was beetje stom verwoord van me en had er niet zo bij nagedacht hoe het kon overkomen.
seleena

Bericht door seleena »

Zoooo na 4 weken van niet invoeren en van alles en nog wat gegeten te hebben weer terug beginnen :)
Sinds WW -8 kilo plus de -3 van vorig jaar komt op -11 kilo.
Der mag misschien nog een -0,5 af vanwege mijn komende regels week :static:
Kzit wel in mijn PMS week dus mijn goestjes slaan weer de pan uit. :frusty:
Maar mag niet klagen ben niet aangekomen de laatste 4 weken maar een kleine -1 kilo af.
Nog -2,5 kilo en dan ben ik op een gewicht die ik voor het laatst heb gewogen toen ik 25 jaar was ofzo.
Ik kijk er al naar uit! :D

Hoe gaat het met jullie?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

t gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam... maar er staat 87 voor de komma, dus t gaat wel de goede kant op:) en dat terwijl ik nauwelijks beweeg laatste weken.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Langzaam en gestaag is prima phedre!

Ik ben erg benieuwd naar de weegschaal morgen. Ik heb nog een paar weekpunten over (3 geloof ik) en nog 8 beweegpunten. Hoop dat er wat af is maar ben bang voor de 'god straft onmiddelijk; weightwatchers een week later' theorie :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

-0,8! :static:

Het geheim zit hem voor mij echt in de extra beweging denk ik
Jezebel

Bericht door Jezebel »

:static: Goed zo!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik kan nu niet wegen, dus weet pas na de kampeer meet hoe ik ervoor sta. Voordeel van vakantie, ik heb gewoon niks extra's, want daar is geen ruimte voor. Plus hele dagen buiten, dat is vast ook ergens goed voor...
Plaats reactie