Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- eireann
- Site Admin
- cinderella
- juffie
- Site Admin
Re: Het Jeejtje-babytopic
Nou, geweest. En ik weet nóg niks zeker. Er was een vruchtje te zien in de vruchtzak, maar volgens de -overigens niet erg empathische- gynaecoloog was de termijn van de vruchtzak passend bij 6 weken. Ik zou nu 7+3 moeten zijn. Kortom, 10 dagen minder ver? Met mijn regelmatige cyclus? En eerder wel superpunctuele data?ik geloof er geen zak van.
Maar ja, ze kon op het moment niet zien of er hartactie was, was nog niet te zien. Dus het kan zijn dat ik een dood vruchtje in me heb dat gestopt is bij 6 weken, of ik heb een levend vruchtje in me dat behoorlijk achter loopt. Ik heb a.s. Donderdag weer een afspraak bij de verloskundige en vrijdag weer een inwendige echo bij de gyn. Ik ga dus moeten afwachten, tenzij mijn lichaam het zelf al duidelijk maakt.
Gatverdamme, al die spanning voor niks. Ben best verdrietig nu, want gevoelsmatig denk ik dat het mis is, maar ik heb nog geen bevestiging en dat is best wel naar.
Maar ja, ze kon op het moment niet zien of er hartactie was, was nog niet te zien. Dus het kan zijn dat ik een dood vruchtje in me heb dat gestopt is bij 6 weken, of ik heb een levend vruchtje in me dat behoorlijk achter loopt. Ik heb a.s. Donderdag weer een afspraak bij de verloskundige en vrijdag weer een inwendige echo bij de gyn. Ik ga dus moeten afwachten, tenzij mijn lichaam het zelf al duidelijk maakt.
Gatverdamme, al die spanning voor niks. Ben best verdrietig nu, want gevoelsmatig denk ik dat het mis is, maar ik heb nog geen bevestiging en dat is best wel naar.

MILF 

Das mooi klote, had zo gehoopt dat je beter nieuws zou krijgen!!
Iig hele dikke knuffel!!!!
Iig hele dikke knuffel!!!!
- Ravelijne
Man, wat naar dat je eigenlijk nog niks weet. Sterkte met die akelige onduidelijkheid komende week. *dikke knuffels!*
Ja die onzekerheid is gewoon ruk. Bah. Ook vanaf hier een knuffel.
- eireann
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Gatverdamme, waarom moet ik tijdens elke zwangerschap nou op een of ander moment met spannend en zorgelijk in het ziekenhuis terechtkomen?
MILF 

- Jezebel
Knuff!

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- eireann
- Site Admin
Ik vind het zo vervelend voor je, het afwachten is rot 

**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Brrrrr de onzekerheid. Knuffs en sterkte! 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl