Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
eireann
Site Admin

Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken

Bericht door eireann »

Lastig he Tigerlily...

Ik ben nog niet gebeld dat ik maandag kan beginnen :clown:
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En dan bel je twee bedrijven met bibberenden handen en een kloppend hart en dan krijg je de voicemail! BAH! :)
Maar nu bellen ze terug en weet ik wel zeker dat ze dan ook even tijd hebben om te praten.

Heb antwoord van favo bedrijf. Of ik in September weer kontact wil opnemen omdat ze dan weer gaan aannemen, Positieve mail, blij mee. Mocht hem bellen en probeerde dat dus ook.

Nu kan ik niet meer naar de wc tot na 17.15 want als ze dan bellen kan ik niet opnemen. Gelukkig hoef ik ook niet :)

edit: derde bedrijf ook direct gebeld, ook voicemail. Nu straks niet in de war raken als ze terug bellen!
JJV

Bericht door JJV »

"Dit is de voicemail van Anne. Ik houd me op t moment bezig met drukkende bezigheden en al heb ik papier nabij, de inkt is vaak te dun er iets mee te doen. Belt u liefst nog even terug."
~\v/~
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Diepe zucht.... ik dus 3 telefoontjes gepleegd; 2x voicemail ingesproken en 1 zonder voicemail optie. Die zonder voicemail optie is degene van het Coole Bedrijf. Ik krijg een telefoontje terug terwijl ik niet thuis ben en het is een raar gesprek, die man weet niks van een vacature, maar als ik het online had gezien moest ik maar solliciteren en dan kwam het wel bij de goede persoon uit.

Kijk ik net na welk nummer van wie is.... heb ik voor het Coole Bedrijf een verkeerd nummer gedraaid! een 0 ipv een 8 ergens... zucht. Morgen nog eens bellen.
artemis

Bericht door artemis »

Niet opgeven anne! Vind het al heel knap dat je dit doet!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Net nog een keer gebeld (naar het juiste nummer dit maal, dat helpt) en een voicemail ingesproken. Ik verwacht dat hij vandaag terugbelt. Een van de andere van gister heeft vanochtend terug gebeld. Gelukkig was ik al wakker :clown: Anders klink je ook niet professioneel aan de telefoon half slaperig. Was een fijn gesprek. Ga hem vandaag de sollicitatie ook mailen. Wel een veel formeler bedrijf dan ik liefst zou willen, maar wel een goede carriere stap en een uitdaging.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Brief aangepast, sollicitatie verstuurd!. goed bezig :)
chats

Bericht door chats »

zeker goed bezig, eireann. :static:
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Ik werd net gebeld, morgen op sollicitatie van de brief waar ik laatst over had. :panic: :static: :panic: :static:

Ben echt heel blij dat ik er heen mag, hopelijk ga ik daar ook goed overkomen. Ben wel beetje nerveus, maar vooral omdat ik dit echt heel graag wil.
Mag wel lekker vroeg, meteen om 9 uur.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat is fijn, dan heb je het maar gehad!
Goed gedaan!

Ik heb net nog een vacature gevonden waarvan ik vind dat ie goed bij me past.... maar ben benieuwd naar de mening van mensen die me kennen; Anne de Uitvaartverzorgster.

Is ook veel regel en plan werk, verantwoordelijkheid en dan ook nog eens met een mooi doel (alle uitvaarten mooi laten verlopen) ipv commerciele handel.

Heb gebeld en voicemail ingesproken (waarom nemen die mensen nooit op?) ze hebben namelijk 1 functie eis waar ik net niet aan voldoe (over de afstand) en dat is jammer als het daarop stuk loopt
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

vergis je niet in de commerciele handel die er achter zit anne. Ligt er beetje aan voor wie of wat voor instantie je het werk gaat doen, maar uitvaartbranche is enorm commercieel!!

maar toch... heel veel succes!! als dit is wat jou tof lijkt, ga er voor!!:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
chell

Bericht door chell »

Hoef je de opleiding daarvoor niet gedaan te hebben Anne?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Volgens de functie eisen uit de vacature niet. Ja er zit zeker ook commercie achter, maar ik denk dat de balans met de mensenlijkheid me wel past. Moet ik wel ophouden met huilen als ik andere mensen zie huilen... is vast te oefenen. Ze heeft nog niet terug gebeld, en meneer van tof bedrijf ook nog niet.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Lijkt me superzwaar, altijd in het verdriet van anderen leven..
MILF :grin_ani:
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Qua soort werkzaamheden snap ik wel wat je erin ziet. Maar oefenen om niet te huilen en geraakt te worden door andere mensen hun verdriet lijkt me wel een behoorlijk zware extra 'kluif', als eerste baan om weer terug in het werkende leven te komen. Lijkt me ook moeilijk om elke dag geconfronteerd te worden met sterfelijkheid en al die verhalen erachter. Ik weet van mezelf dat ik dat niet zo makkelijk van me af zou kunnen schudden, aan het eind van de dag.
Plaats reactie