Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
nijntje

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door nijntje »

Knuffelt ruby
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

*knuff!* Ruby! Lastige poly-momenten zijn naar (maar het in de regel wel waard, dat wel). *knuff!*

Ik plof ook even neer. Vandaag zo moe dat ik in de bus telkens wakkerschrok. Ik val NOOIT in slaap in het OV. Ook misschien weer bloedarmoede, lang niet gehad maar lijkt er toch op met bleekjes tandvlees en enorme panda-oogjes --en ik moet nog ongesteld worden. Ook ongeveer nu. De komende twee dagen zitten helemaal vol met psych, inpakken, boodschappen en nog meer inpakken en dan moet ik nog verhuizen, zondag. :faint:
leonietje

Bericht door leonietje »

Wil je erover vertellen ruby? Misschien is het herkenbaar.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Anne: Je hebt dus een 'wit voetje gehaald'? Veel succes met de verhuizing!
Geniet van de positieve momenten.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Meh, in kader van verstandig zijn afgezegd voor D'sUnited vanavond. :(
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ja dat is wel jammer juffie!
**Self Rescuing Princess**
puppie

Bericht door puppie »

Maar wel gezellig :biggrin:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oh das balen juffie!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Bij gebrek aan een tegenhanger van het 'Trots op:' topic maar even hier.

Ik ben teleurgesteld in mijzelf. Ik ben teleurgesteld in mijzelf omdat ik het maar niet voor elkaar krijg om mijn huishouden op orde te houden en altijd maar achter de feiten aanloop. Omdat ik veel te weinig gezond kook, en het te veel 'makkelijk' houd als het om eten gaat. Omdat ik niet de sociale dingen kan doen die ik wil vanwege energietekort. Dat ik zelfs feestjes vergeet. Dat ik niet genoeg sympathie kan tonen hier, met het leven en leed van anderen. Ik voel me een egocentrische bitch. Ik ben teleurgesteld in mezelf omdat ik de meest eenvoudige dingen maar op de lange baan blijf schuiven. Dat ik al bijna drie maanden niet meer heb gesport. Ik ben teleurgesteld in mijzelf dat ik de schijn ophoud en sociaal wenselijke antwoorden geef als iemand vraag hoe het met me gaat, soms is het een regelrechte leugen als ik met een glimlach "Prima!" antwoord.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

En ik ben toch trots op jou Daantje! Ik ken tientallen mensen die hun huishouden ook niet op orde houden, niet gezond koken, die makkelijk zijn wat betreft eten. Die ook niet alle sociale dingen kunnen doen vanwege het energietekort. Die ook feestjes vergeten. Die ook niet of weinig sympathie kunnen tonen of met het leven en leed van anderen. Die ook egocentrische bitches zijn. Die ook eenvoudige dingenop de lange baan schuiven. Die ook niet sporten. En die ook de schijn ophouden en sociaal wenselijke antwoorden geven. En die gaan niet door een transitie. Die hebben (tot zover ik weet) geen excuus. Ik kan me niet voorstellen waar jij door heen gaat met hormonen die je moet innemen, afspraken die je hebt, zijn wie je diep van binnen altijd al was en toch speel je het wel klaar. Ik neem mijn petje voor je af en jij bent wel 1 van de personen die ik bewonder hier op WS en ik vind het altijd fijn om je weer te zien, ook al zou je echt zeggen hoe het met je gaat.
En als je niet oppast ga ik dit ook nog in het "trots" topic posten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

In de laatste zin van dit verhaal zit volgensmij toch wel de kern. Fuck dat huis, en de sport en de feestjes, maar dat het goed met je gaat en dat je je gelukkig voelt is belangrijk. Pas alsjeblieft goed op jezelf :hug:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Troostknuffel voor Daantje. Ik heb al een tijdje het gevoel dat je je aardig depressief voelt, klopt dat? Kan het iets met de hormonen te maken hebben?
chats

Bericht door chats »

Wat vervelend Daantje dat je zo teleurgesteld in jezelf bent.
Ik ken je niet, en zou je gevoel hoe dan ook niet weg kunnen nemen, maar ik denk dat je heel erg streng bent voor jezelf. Ik heb trouwens een beetje hetzelfde gevoel als ruby-vita.

Ik vind het in ieder geval heel knap, dat je je gevoel uitspreekt. Probeer ook te kijken naar de dingen die wel goed gaan (ook naar de kleine dingen), want er zijn genoeg dingen waar je trots op mag zijn (ook al zie je dat nu even niet).
Sterkte!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

ruby-vita schreef:Troostknuffel voor Daantje. Ik heb al een tijdje het gevoel dat je je aardig depressief voelt, klopt dat? Kan het iets met de hormonen te maken hebben?
Ik probeer dat woord te vermijden omdat ik bang ben dat het een self-fullfilling prophecy wordt, maar je hebt het bij het juiste eind. Ik voel me aardig depressief. Het moeilijke zijn de oplevingen waarvan ik denk dat het beter gaat, waarna het weer inzakt. Vrijdag ben ik weer bij de pysch van het genderteam, daar om advies vragen en wellicht toch iets in de buurt zoeken aan begeleiding.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb vannacht gedroomd dat jij en ik elkaar een héle fijne, lange knuffel gaven. Echt zo eentje die je iemand geeft die je een hele poos niet gezien hebt en enorm gemist hebt.
Plaats reactie