Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- eireann
- Site Admin
Re: Het Jeejtje-babytopic
Was fijn om je zaterdag even irl te knuffelen, is je lijf al aan het werk? Lastig hoor, weer wachten 

**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
knuffels waren fijn! Vitamine WS doet altijd veel goed. En nee, er is nog niks aan de gang.
Hoop dat het snel begint...

MILF 

- juffie
- Site Admin
Ik zit overigens mijn ogen uit mijn kop te janken bij allemaal verrassings homecoming filmpjes van Amerikaanse militairen. Kan ik lekker wat stress kwijt.
MILF 

- kitten
Goede aanpak.
ik wou dat ik tips voor je had... Ik kreeg destijds wel allerlei theeën en kruiden aangeraden, maar dat is niet zo mijn ding en ik zou ook niet meer weten welke het waren. Ik ben overtuigd dat bij mijn de oxytocine uiteindelijk hielp, en weekend vol warme ontmoetingen en liefde en knuffels. Die heb jij nu ook gehad, misschien gaf het een zetje.
Ik hoop dat je er wel op een goede manier afsluiting aan kan vinden, wat het verloop ook is. En je mag echt altijd bellen, ik heb toen heel veel gehad ook aan de gesprekken met de ervaringsdeskundigen. Die blijken er dan opeens heel veel te zijn. Op Facebook is er ook een besloten groep van. Ik ben er weer weggegaan, omdat ik merkte dat ik het niet meer nodig had, maar als je het fijn vindt, kan ik wel regelen dat je uitgenodigd wordt voor die groep. Misschien hebben ze daar nog tips.
Hoe dan ook, sterke!

Ik hoop dat je er wel op een goede manier afsluiting aan kan vinden, wat het verloop ook is. En je mag echt altijd bellen, ik heb toen heel veel gehad ook aan de gesprekken met de ervaringsdeskundigen. Die blijken er dan opeens heel veel te zijn. Op Facebook is er ook een besloten groep van. Ik ben er weer weggegaan, omdat ik merkte dat ik het niet meer nodig had, maar als je het fijn vindt, kan ik wel regelen dat je uitgenodigd wordt voor die groep. Misschien hebben ze daar nog tips.
Hoe dan ook, sterke!

- juffie
- Site Admin
Thanx! 
Ik merk inderdaad ook hoeveel mensen er zijn die hiermee ervaring hebben! Ik heb een mail gestuurd aan o.a. alle collega's, en zeker al 4 reacties waarin (zowel de mannen als de vrouwen) vertellen ook ervaring te hebben. Op zich gaat het nu wel, vanuit MT is besloten dat ik minimaal deze week thuisblijf om tot mezelf te komen en volgende week zien we wel weer. Fijn, voelt prettig dat de druk eraf is.

Ik merk inderdaad ook hoeveel mensen er zijn die hiermee ervaring hebben! Ik heb een mail gestuurd aan o.a. alle collega's, en zeker al 4 reacties waarin (zowel de mannen als de vrouwen) vertellen ook ervaring te hebben. Op zich gaat het nu wel, vanuit MT is besloten dat ik minimaal deze week thuisblijf om tot mezelf te komen en volgende week zien we wel weer. Fijn, voelt prettig dat de druk eraf is.
MILF 

- kitten
Dat is fijn, een week rust.
- juffie
- Site Admin
Net weer in zkh geweest, vruchtje zit er nog maar er is wel duidelijk 'verval' te zien. Steeds minder zichtbaar, vruchtzak is aan het afplatten en toch nog even de bevestiging dat het echt over is.
Ik heb een recept gekregen voor de pilletjes die vaginaal worden ingebracht en een mini-inleiding veroorzaken. Ik mag zelf kiezen of en wanneer ik ze gebruik. Het moet niet, mag gewoon afwachten.
Er lijkt wel een heel klein beetje wat gaande te zijn, dus ik wacht het nog even af. Hoop dat ik morgen nog even doorkom, wegens vrijgezellenfeest van Crownless. Wil ik niet missen!
Ik heb een recept gekregen voor de pilletjes die vaginaal worden ingebracht en een mini-inleiding veroorzaken. Ik mag zelf kiezen of en wanneer ik ze gebruik. Het moet niet, mag gewoon afwachten.
Er lijkt wel een heel klein beetje wat gaande te zijn, dus ik wacht het nog even af. Hoop dat ik morgen nog even doorkom, wegens vrijgezellenfeest van Crownless. Wil ik niet missen!
MILF 

Zelf afstoten is ook niet altijd mild. Hou je daar rekening mee?
Ik vond het de ene keer heviger dan de andere keer, fysiek dan. En de eerste keer heb ik, na het verlies, moeten bedenken 'en nu?'
Ik heb dan ook gehuild bij kittens blog toen, dát was mooie oplossing geweest. En ik kon me er zo goed in verplaatsen.
Knuff van mij voir jullie.
Ik vond het de ene keer heviger dan de andere keer, fysiek dan. En de eerste keer heb ik, na het verlies, moeten bedenken 'en nu?'
Ik heb dan ook gehuild bij kittens blog toen, dát was mooie oplossing geweest. En ik kon me er zo goed in verplaatsen.
Knuff van mij voir jullie.
- eireann
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Er is nu wel duidelijk iets aan de gang, ben stevig ongesteld. 
Waarom dan net nu...

Waarom dan net nu...
MILF 

- Crownless