Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- juffie
- Site Admin
Re: Het Jeejtje-babytopic
Zal straks wel even met het telefonisch spreekuur bellen. Dat flauwvallen wijt ik vooral aan mijn veel te lage bloeddruk.
MILF 

- eireann
- Site Admin
Fijn dat je ze even belt, dat ze even meedenken en dat ze weten dat je bloeddruk helemaal van de leg is nu.
xx
xx
**Self Rescuing Princess**
- tessie
- Contacteer:
Pfoe, dat klinkt echt heel heftig. Goed dat je even belt straks. *knufff*
- juffie
- Site Admin
Poli gebeld, ik mag het nog even aankijken. Als het erger wordt of het is morgen nog zo, dan wil ze me zien zoals dat dan heet.
MILF 

*knuffelt juffie*
Hoop dat je je snel beter voelt! Zeker met dit warme weer is zo veel bloedverlies helemaal naar!
Hoop dat je je snel beter voelt! Zeker met dit warme weer is zo veel bloedverlies helemaal naar!
Nu pas terug online, maar ook nog even dikke knuffels van mij. Hoop dat het toch snel beter met je gaat. Het is zo al zwaar genoeg!
- juffie
- Site Admin
Ik ben daarnet de vrucht in een soort massa-achtige vorm verloren.
Het was groter en steviger dan ik had verwacht. Fysiek pijnlijk, emotioneel pijnlijk en lichamelijk last doordat dit wederom gepaard ging met veel bloedverlies.
Ik vind het hele proces tot nu toe afschuwelijk. Wat een nare ervaring is dit allemaal zeg... Hoop dat ik dit nooit meer hoef mee te maken.
Het was groter en steviger dan ik had verwacht. Fysiek pijnlijk, emotioneel pijnlijk en lichamelijk last doordat dit wederom gepaard ging met veel bloedverlies.
Ik vind het hele proces tot nu toe afschuwelijk. Wat een nare ervaring is dit allemaal zeg... Hoop dat ik dit nooit meer hoef mee te maken.

MILF 

- Ravelijne
Heftig. Hoop dat het nu gauw minder naar wordt!