Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Crownless

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Crownless »

Een boardshort is inderdaad ideaal, en ook vrouwelijk. Ik had er een gekocht voor metalcamp vorig jaar, omdat ik dan minder mijn bikinilijn hoefde bij te houden (metalfestivals en jezelf scheren gaat niet samen).

Maar ik kan me voorstellen dat je selfconsious bent over je lichaam. En badkleding verhult niet zoveel.

Je hebt ook badpakken met ingebouwd rokje. Die vind ik ook wel tof :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Ja, die heb ik ook :P Die zijn echt 'veilig' om te dragen. Gek is dat toch.. Ik ben liever geheel naakt dan in badkleding. Het zit gewoon nooit goed! :mrgreen:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb ook een rokje-badpak.
MILF :grin_ani:
nijntje

Bericht door nijntje »

*knuffel Daantje*

Tijd om te gaan shoppen voor badkleding waar je je happy in voelt.
Janice

Bericht door Janice »

knuffel voor Daantje.Ik heb zelf een tankini en daar voel ik me fijn genoeg in om in de tuin te liggen, en dat heb ik niet met bikini of badpak. Hij heeft hele maffe grote stippels, maar dat maakte hem ook erg leuk.
Janice

Bericht door Janice »

Dankzij de warmte van de afgelopen dagen een vrij heftige voedselvergiftiging opgelopen. Eerste nacht was heel eng, toen bleef mijn hoofd rare acties aangeven, HAP stele gerust dat dat zou egtrekken, omdat het er gewoon bijhoorde.Gelukkig het trok weg. Nu nog opknappen
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

nijntje schreef:*knuffel Daantje*

Tijd om te gaan shoppen voor badkleding waar je je happy in voelt.
Die tijd komt vast nog wel, maar dat is nog niet nu. Hopelijk wel snel. Bedankt voor de knuffels en suggesties :)

@Janice, naar. Hopelijk knap je snel op.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
chats

Bericht door chats »

Beterschap Janice
Janice

Bericht door Janice »

dank je wel. Ik wil rennen voor ik kan lopen.Mijn lichaam is wel iedere dag net iestjes beter dan de dag ervoor.
Pluu

Bericht door Pluu »

Beterschap Janice!

Ik plof hier ook even neer. We willen een dakterras op de schuur van de onderburen, de onderburen zijn akkoord, we hadden een mannetje dat het voor een leuke prijs kon doen, de schuur is er stevig genoeg voor. Maar we moesten een omgevingsvergunning aanvragen. Zonder dat werd het te riskant, we praten toch over veel geld, je wilt niet het risico lopen dat je de boel weer moet afbreken als de gemeente erachter komt dat je zonder vergunning bezig bent geweest.

Nee, die is niet afgewezen. Maar niet eens in behandeling genomen! Want voor dat ene simpele dakterrasje waar niemand last van heeft wil de gemeente Den Haag een heel boekwerk aan stukken hebben.. bouwtekeningen van alle mogelijke kanten, constructieve berekeningen, weet ik veel wat meer. En handmatige schetsen die voor elke boerenlul duidelijk zijn die zijn niet genoeg, welnee, het moet allemaal volgens de officiële normen van bouwtekeningen, in een bepaalde schaal (1:1000), kortom, het moeten officiële tekeningen zijn. Dat is dus simpelweg niet meer zelf of door een normale aannemer te doen, ze willen het allemaal zo professioneel hebben dat we daar een complete architect apart voor moeten inhuren. En dat wordt DUUUUUUR, allemaal extra geld dat we dus allemaal kwijt zijn als de gemeente besluit dat ons dakterras er toch niet mag komen. En het kost ook nog tijd.. die tekening zou gemaakt moeten worden, we moeten het weer insturen, en als ze dan eenmaal die aanvraag in behandeling nemen DAN wil de gemeente er uitgebreid over nadenken. Burgertje pesten, laten we ervoor zorgen dat mensen die iets willen een bak geld kwijt zijn, en vooral niet deze zomer nog van hun dakterrasje kunnen genieten.

En ow, als we de vergunningaanvraag nu stopzetten zijn we alsnog leges verschuldigd voor het indienen van die vergunningaanvraag. :| Dat is minimaal 150 euro, mogelijk meer! Het enige wat de gemeente daarvoor gedaan heeft is dus een briefje schrijven dat ze meer eisen stellen voordat ze iets met de aanvraag willen doen! Lekker cashen!

<Baal-baal-baal>

Ik baal er vooral ook zo van omdat ik me nu wel op dat dakterras heb verheugd, en omdat ik heel veel tijd kwijt ben geweest met een advertentie zetten voor aannemers, die aannemers/mannetjes langs hebben, overleggen over hoe we het willen hebben, die vergunningaanvraag, etc. Ik heb zo'n pesthekel aan dat regelwerk, het levert me heel veel stress op, dan geef ik mezelf een schop onder mijn reet om dat netjes te doen en niet uit te stellen... levert het me alsnog niets op. Geen dakterras :nopompom: . Ja, misschien ooit nog wel hoor, volgend zomer misschien, als het meevalt, maar we moeten nu eerst weer helemaal opnieuw kijken wat het allemaal gaat kosten en of we het dan nog steeds kunnen en willen doen. :nopompom: En of we het risico durven nemen om zoveel te investeren voor een vergunningaanvraag als de gemeente nu al zo zeikerig doet, ik acht ze er toe in staat om eerst bouwtekeningen en dergelijke te eisen om die vergunningaanvraag uberhaupt in behandeling te nemen, om hem dan af te wijzen vanwege iets stoms dat ze ook bij voorbaat hadden kunnen bedenken (dat ze het niet mooi genoeg vinden, of dat een dakterras niet in hun bestemmingsplan past, etc, etc, dingen waar ze geen bouwtekening voor nodig hebben om dat te bedenken).

<Baal-baal-baal>
Lil

Bericht door Lil »

Pluu schreef: En ow, als we de vergunningaanvraag nu stopzetten zijn we alsnog leges verschuldigd voor het indienen van die vergunningaanvraag. :| Dat is minimaal 150 euro, mogelijk meer! Het enige wat de gemeente daarvoor gedaan heeft is dus een briefje schrijven dat ze meer eisen stellen voordat ze iets met de aanvraag willen doen! Lekker cashen!
Dat is echt heel erg!
Het hele gebeuren is natuurlijk stom, wíl je geld in de economie pompen, is het weer niet goed :nopompom:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Frustrerend pluu!! en erg jammer!
**Self Rescuing Princess**
chats

Bericht door chats »

Frustrerend pluu!! Gemeentes zijn sowieso slecht communicerende en frustratie opwekkende instanties.

Krom dat je zoveel aan leges verschuldigd bent, terwijl ze de aanvraag niet in behandeling gaan nemen. Maar ja, gemeentes en regelgeving :frusty:

Succes met de heroverweging.
Janice

Bericht door Janice »

Grrrrrr #biedt chocolade aan als troost#

Dat is helemaal totaal niet leuk
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Die burocratie is trouwens van alle landen. Vrienden uit Ierland bouwden een huis. Ze kregen wel een vergunning voor het huis, maar niet voor de halve muur aan het begin van het stuk land (bij de weg, waar de oprit komt).

4 jaar later, dochter bouwt met man hetzelfde huis op het stuk land ernaast. Het huis is prima, maar OW JEE er zat geen muur bij de tekening voor de landsgrens, er MOEST wel een muur komen hoor. Dus degene die een muur wouden kregen hem niet, en die hem niet wilde moesten....
**Self Rescuing Princess**
Plaats reactie