Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- skaoot
Re: Het Jeejtje-babytopic
Mooi gedaan zo. Knuffels!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
fijn dat je het zo'n mooie plek hebt gegeven. Vergeet niet je lichaam ff de rust te geven van alle hormonen
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
Hoe gaat het nou juffie? Hoop met de hitte dat je bloedverlies veel is afgenomen na het verliezen van het vruchtje?
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Het gaat een stuk beter. Voel me nog wel slap, en moet me in acht nemen, maar het gaat wel beter. Bloedverlies is gestopt gelukkig.
MILF 

Hoi juffie,
Ik was op vakantie dus lees het nu pas allemaal. Wat een emotionele week heb jij achter de rug zeg. Heftig!
Mooi om het kleintje daar bij je moeder neer te leggen.
Voor jou en voor Jerry en Jeejtje een virtuele knuffel,
Xay
Ik was op vakantie dus lees het nu pas allemaal. Wat een emotionele week heb jij achter de rug zeg. Heftig!
Mooi om het kleintje daar bij je moeder neer te leggen.
Voor jou en voor Jerry en Jeejtje een virtuele knuffel,
Xay
gelukkig zeg!Teveel bloedverlies ga je je erg beroerd door voelen. Kun je genoeg tijd nemen voor jezelf?
- juffie
- Site Admin
Ik ben ene paar weken thuis geweest, en maandag wil ik het weer gaan proberen. Ik had vandaag best heel veel gedaan en dat merkte ik wel zeg, dus hopelijk gaat het goed.
Vanmiddag nacontrole gehad, baarmoeder zag er weer helemaal goed uit, netjes terug in standje normaal. Mag -als we dat zouden willen- direct weer zwanger raken.
Vanmiddag nacontrole gehad, baarmoeder zag er weer helemaal goed uit, netjes terug in standje normaal. Mag -als we dat zouden willen- direct weer zwanger raken.
MILF