Met waslijn moet je natuurlijk erg voorzichtig zijn qua bondage, want het is maar dun en kan nogal snijden. Toch denk ik denk dat als ik een t-shirt onder de windingen doe, ik met die twee meter waslijn toch minstens een setje polsboeien moet kunnen maken voor de betreffende Leuke Jongeman*.
Als ik die nou eens aan iets vastmaak, waarbij de betreffende Leuke Jongeman leuk kan blijven staan. Die handige metalen pijp in de keuken, of zo.
En dan dat pingpongbatje. Dat kan dan mooi (met het handvat eerst) in z'n mond.
Even in de koelkast kijken of ik nog een eitje heb. Oh, hier issie. Ik weet alleen niet meer of ik deze nou al gekookt had, of dat ie nog rauw is. Hm. Eitje kan mooi op het pingpongbatje. Moet je wel even stil blijven staan, he, Leuke Jongeman? Anders valt het eitje en gaat het misschien stuk. En dat willen we niet. Nee.. Dat zou jammer zijn.
Trouwens.. Zeg, trouwens, Leuke Jongeman.. ben jij kietelig?
Oh, lastig. Ja-knikken kan niet, want dan valt het eitje. En nee schudden kan eigenlijk geloof ik ook niet zo goed. Kun je wel praten dan? Zonder dat dat batje beweegt en - oh oh - het eitje valt? geloof het ook niet, he? Nou, dan moet ik dat misschien maar eens gewoon proberen. Even kijken of jij kietelig bent. Je weet wel.. for science
* die hoorde er ook nog bij, maar ik weet niet of Jerry die vergat, of dat ie dacht dat ie daar als TS toch al voor vrijwilligde

.