WS valt af!
- phedre
- Contacteer:
Re: WS valt af!
yeahh..86.6 op de weegschaal vanmorgen:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- seleena
Wat goed phedre! 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Fijn phedre!
En wat betreft chocola, ik geloof dat het het gezondst is om pure chocolade te eten. En dan niet een hele reep maar "gewoon" een stukje. Daar zitten de minste toegevoegde stoffen in (? echt waar?). Wat de WW van chocolade denkt weet ik niet, maar dat zal ook wel een aantal punten zijn.
eireann is voor jou comfortfood altijd ongezond of zou een zak knaagworteltjes ook werken? Of nootjes? Bijvoorbeeld pistachenootjes, dan moet je ook nog pellen dus ben je met je handen bezig.
Toch is naar de winkel moeten terwijl je verdrietig bent én trek hebt nooit een goede combi. Hopelijk had je het in de hand. Lijstje maken en daar strikt aan houden, werkt voor mij. Dan wil ik ook zo snel mogelijk weer thuis zijn.
En wat betreft chocola, ik geloof dat het het gezondst is om pure chocolade te eten. En dan niet een hele reep maar "gewoon" een stukje. Daar zitten de minste toegevoegde stoffen in (? echt waar?). Wat de WW van chocolade denkt weet ik niet, maar dat zal ook wel een aantal punten zijn.
eireann is voor jou comfortfood altijd ongezond of zou een zak knaagworteltjes ook werken? Of nootjes? Bijvoorbeeld pistachenootjes, dan moet je ook nog pellen dus ben je met je handen bezig.
Toch is naar de winkel moeten terwijl je verdrietig bent én trek hebt nooit een goede combi. Hopelijk had je het in de hand. Lijstje maken en daar strikt aan houden, werkt voor mij. Dan wil ik ook zo snel mogelijk weer thuis zijn.
- eireann
- Site Admin
Ja het was goed gelukt het boodschappen doen toen! de -1,8 van die week hield me op het pad!
En nee, gezonde comfort food werkt niet... zingen wel, moet er aan denken vaker muziek op te zetten als ik me bleh voel.
En nee, gezonde comfort food werkt niet... zingen wel, moet er aan denken vaker muziek op te zetten als ik me bleh voel.
**Self Rescuing Princess**
- seleena
Zaterdag op 4 punten na al mijn weekpunten opgesnoept
Wow wat gaat dat snel! Ben blij dat zumba weer begint deze week.
Ik ben iets aangekomen, jammer maar helaas. Ga me weer terug herpakken
Tzal nog -1 kilo zijn ofzo en dan heb ik voor mij echt een mijlpaal bereikt.
En ga ik hier hopelijk mijn gewicht durven neer te zetten
Zijn er nog mensen aan het afvallen of is het ffe zomerstop?

Wow wat gaat dat snel! Ben blij dat zumba weer begint deze week.
Ik ben iets aangekomen, jammer maar helaas. Ga me weer terug herpakken

Tzal nog -1 kilo zijn ofzo en dan heb ik voor mij echt een mijlpaal bereikt.
En ga ik hier hopelijk mijn gewicht durven neer te zetten

Zijn er nog mensen aan het afvallen of is het ffe zomerstop?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- tessie
- Contacteer:
Hier nog steeds aan t lijnen maar niet aan t afvallen helaas.
- puppie
Ik ben momenteel op vakantie.
Let wel op, maar pak ook de lekkere dingen wel.
Bekijk de schade als ik terug ben
Let wel op, maar pak ook de lekkere dingen wel.
Bekijk de schade als ik terug ben

- seleena
Ooh das spijtig tessie
dat lijkt me niet zo fijn
Heb je op internet nog rond gekeken voor tips?
Mensen die hetzelfde meemaken bijvoorbeeld.
Misschien in het engels eens googlen?
Vaak kom je daar meer mensen tegen die hetzelfde meemaken dan als je in het Nederlands zoekt b.v.
Vindt het wel knap van je dat je blijft volhouden!

Heb je op internet nog rond gekeken voor tips?
Mensen die hetzelfde meemaken bijvoorbeeld.
Misschien in het engels eens googlen?
Vaak kom je daar meer mensen tegen die hetzelfde meemaken dan als je in het Nederlands zoekt b.v.
Vindt het wel knap van je dat je blijft volhouden!

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
Hier gaat het langzaam, maar nog steeds met dalende lijn. Zondag was het laagst sinds dat we terug zijn uit Egypte. Ik denk als ik even 2 weken goed zou doorzetten het laatste beetje er ook af zou zijn... Maar die weekenden zijn soms zo lastig....
- tessie
- Contacteer:
Ja heb veel gegoogelt en ben bij de huisarts geweest en heb verschillende obesitas klinieken gemaild naar niemand die kan/wil helpen.
Bij mij zijn er wat kilo's bij, maar dat ik ook wel ingecalculeerd. Door de operatie en daarna het herstel wilde ik sowieso niet afvallen, maar stabiel blijven. Echter door medicijnen kwam ik toch wat aan. Nu net de vakantie achter de rug. Lekker eten, lekkere wijn en dan gaat het redelijk hard. Maar dit was op zich wel ingecalculeerd. Ten opzichte van mijn laagste punt ben ik nu 4 kilo aangekomen. Zonde ja, maar goed, het is niet anders.
Vanaf vandaag ga ik weer goed opletten en zijn die 4 kilo er zo weer af. Dan nog de extra 2,5 kilo die ik kwijt wilde. Zit dus nu 6,5 kilo van mijn streefgewicht af. Dat is wel weer overzichtelijk. Het gaat goed komen en ik ga er weer voor!
Vanaf vandaag ga ik weer goed opletten en zijn die 4 kilo er zo weer af. Dan nog de extra 2,5 kilo die ik kwijt wilde. Zit dus nu 6,5 kilo van mijn streefgewicht af. Dat is wel weer overzichtelijk. Het gaat goed komen en ik ga er weer voor!
- skaoot
Ondanks vakantie nog steeds aan de goede kant van de 90, wisselt beetje hoever, maar volgens mij gaat het nog steeds langzaam omlaag. Volgende week weer beginnen met rennen, kijken of het dan wat sneller gaat 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- kitten
En ik kom aan.
Niet zo langzaam als ik zou hopen, maar nog altijd niet zoveel en zo snel als voorgaande zwangerschappen, dus ik ben best tevreden! Ik ben nu zo'n 6 kilo aangekomen. En als je kijkt naar het verschil met januari, toen ik net met Weight Watchers begon, dan is het verschil zelfs maar 1 kilo, want ik was er toen 5 kwijt geraakt. 

- miss_meeko
Ik vind het veel moeilijker vol te houden nu ik thuis ben. Veel meer behoefte aan snoepen en ik beweeg een stuk minder dan op mijn werk. Wel nog steeds een heel klein beetje dalende lijn naar beneden, dus dat is wel fijn. Ik zit nog 6 kilo van een gezond gewicht af, als dat lukt dan ben ik in totaal 19,6 kilo kwijt sinds de start 20 maart (nu dus 13,6 kilo kwijt).
Het lijkt me trouwens wel lastig hoor, op je gewicht letten en zwanger zijn. Accepteren dat je aankomt maar dan toch niet teveel. Erg knap.
En zoals Tessie er hard aan werken en te weinig resultaat zien lijkt me ook balen. Wel goed hoe iedereen het toch volhoudt of zich weer herpakt als het even misgaat.
Het lijkt me trouwens wel lastig hoor, op je gewicht letten en zwanger zijn. Accepteren dat je aankomt maar dan toch niet teveel. Erg knap.
En zoals Tessie er hard aan werken en te weinig resultaat zien lijkt me ook balen. Wel goed hoe iedereen het toch volhoudt of zich weer herpakt als het even misgaat.
- eireann
- Site Admin
Ik ben m'n best aan het doen om gelijk te blijven. heb even geen zin in bijhouden van punten en veel zin in comfort food... heb vanochtend ontbeten met m&m's en cola
gezien de omstandigheden redelijk tevreden. Heb zin om weer aan het werk te gaan, ritme, vaste eetmomenten enzo.

**Self Rescuing Princess**