het beweeg-topic
Re: het beweeg-topic
Ik fiets elke dag zeker een uur en daarnaast oefeningen die ik van de fysio heb voor mijn armen. Ga vandaag ook de buikspieroefeningen en maar weer bij pakken. Door die hitte heb ik dat maar even gelaten.
- miss_meeko
Niet goed, vorige week wel een hoop gefietst, maar mijn normale werkzaamheden hebben meer beweging. Zit nog steeds tegen de sportschool aan te hikken, sporttas staat nu wel klaar, nu nog gaan.
- seleena
Warmte is voorbij dus we kunnen het weer oppakken 
miss_meeko hup hup naar de sportschool

miss_meeko hup hup naar de sportschool

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
En ik heb me ook weer ingeschreven voor de Pilates en ClubYoga lessen vanaf a.s. donderdag.
Rustig aan weer alles opbouwen. Hopelijk over 2 maanden weer voldoende kracht in mijn rug om ook de ClubPower lessen te kunnen gaan volgen.
Wil ook weer wat gaan hardlopen, maar dan moet ik eerst nieuwe schoenen hebben.
Ik heb er weer zin in.
Het wandelen in de vakantie ging super goed.
Rustig aan weer alles opbouwen. Hopelijk over 2 maanden weer voldoende kracht in mijn rug om ook de ClubPower lessen te kunnen gaan volgen.
Wil ook weer wat gaan hardlopen, maar dan moet ik eerst nieuwe schoenen hebben.
Ik heb er weer zin in.
Het wandelen in de vakantie ging super goed.
Ik heb mijn abbo bij de sportschool voor 3 maanden "bevroren". Dat betekend dat ik niet kan sporten (en ook niet betaal) en na die tijd kan bekijken wat ik wil doen en kan doen qua conditie/gezondheid.
Ja ben ik ook blij. Geeft toch wel wat rust en wie weet hoe ik me over een paar maanden voel.
- seleena
Gooo Emmy!
Oh das inderdaad wel fijn lotus.

Oh das inderdaad wel fijn lotus.

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- seleena
Oh dat klinkt wel goed Emmy. Good for you
En hopen dat de spierpijn mee valt.
Ik heb deze week 2x gezumba'd ben er blij mee

Ik heb deze week 2x gezumba'd ben er blij mee

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
De spierpijn is er niet eens.... kennelijk toch niet hard genoeg gewerkt..... ;-)
Zumba is idd ook erg leuk. Ga zo door shraddah!!
Zumba is idd ook erg leuk. Ga zo door shraddah!!
Ik moet echt weer gaan sporten, maar mijn motivatie is op vakantie vrees ik 

- seleena
Welnee Emmy tis niet van goed getraind hebben, rustig opbouwen remember? 
Ooh wat vervelend Tigerlily.
Kleine stapjes beginnen maken kan misschien helpen door b.v. eerst 10m te gaan fietsen of wandelen?
*helpt Tigerlily om haar koffer motivatie uittepakken*

Ooh wat vervelend Tigerlily.

Kleine stapjes beginnen maken kan misschien helpen door b.v. eerst 10m te gaan fietsen of wandelen?
*helpt Tigerlily om haar koffer motivatie uittepakken*

Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- seleena
Grinz lotus.
Vandaag en morgen mijn Zumba avonden. Yayy me
Verschrikkelijk last van PMS maar ik ga toch!
Vandaag en morgen mijn Zumba avonden. Yayy me

Verschrikkelijk last van PMS maar ik ga toch!
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3