Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Crownless

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Ik zei minstens :icon_confused: . Maar hij zit in eindhoven 5 straten verderop. Is wel een beetje uit de richting voor je.

Ik wil ook gewoon een bonnetjes systeem. Ik bedoel, omdat je zelf ook alert moet blijven kun je ook niet gewoon een spannend boek meenemen ofzo.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh ja, dat is waardeloos.
Hier gaat het gelukkig iets anders.
Mijn huisarts faxt het recept altijd door naar de apotheek, en als je dan een uurtje later naar de apotheek gaat, dan ligt het klaar. En idd, er staat zo'n nummertjes apparaat. Hartstikke handig. En er liggen kranten.
MILF :grin_ani:
JJV

Bericht door JJV »

ik hoor een cue voor de pluis!

(faxen raken zoek.. Etc etc....)
ik wilde nog leuke rant doen over de belastingdienst... Maar volgens mij heb ik wel wat anders te doen.. Eigenlijk

en meeste mensen ranten dan meteen mee enzo...
~\v/~
phedre

Bericht door phedre »

in middenmeer had ik nog een apotheekhoudende huisarts. Gewoon.. vanuit de dokterskamer, loketje ernaast je meds op halen en in 99% van de gevallen kon je ze idd direct meenemen. Ideaal!:)

hier is het ook met apotheek die recepten doorgefaxt/maild krijgt van de huisarts en na uurtje staan ze klaar. Beetje afhankelijk van tijdstip van de dag is het met wachttijd meestal wel te doen.
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Hm, als mijn dokter (welke dan ook) het recept doorfaxt naar mijn apotheek, staat er 's avonds tussen 18:00 uur en 20:00 uur iemand aan de deur met mijn medicijnen. Gratis en voor niks :).
Soms sluit de apotheek van die herhalingsreceptendingen bij, en als ik die voor 14:00 uur op één van de speciale gele brievenbussen doe, wordt dat ook 's avonds thuisbezorgd :).
Apotheek zelf, met bonnetjessysteem, is dan wel ietsje verder weg (in de buurt van ons vorige huisje). Mja, weinig problemen mee he, als ze alles thuisbezorgen :P.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Oh My... jullie zijn verwend. Bij ons moeten zelfs de mindermobiele oudjes hun medicijnen of zelf gaan halen of IDbewijs enzo meegeven voor iemand anders om het te gaan halen. Sommige firma's van bv incontinentiemateriaal leveren wel, maar medicijnen! Zou wel beter zijn!!!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik ben wel blij dat mijn apotheek de tijd neemt om recept en voorgeschreven medicijnen dubbel te checken en te vergelijken met andere medicijnen die ik slik. Ik heb dat kwartiertje wachten er wel voor over. Er zijn genoeg plekken waar ik langer moet wachten. Aan het loket staan voor vragen rondom de OV-chipkaart bijvoorbeeld. Of bij instanties die je van het kastje naar de muur sturen...

Maar kan me voorstellen dat het probleem van alert zijn op je plek in de rij wat lastiger is. Ik herinner me opeens wat er vroeger in de wachtkamers van doktoren werd gevraagd als je daar binnen kwam: "Wie was de laatste"?
Geniet van de positieve momenten.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hier wordt het niet automatisch bezorgd, maar je kan er wel gewoon om vragen. Misschien kan je dat eens proberen?
pluis

Bericht door pluis »

Lo and behold!

Ik ben aardig, dus eerst even een disclaimer.

Deze rant is voor 95% werkgerelateerd.

(einde disclaimer)

Goede lieden, ik wil graag enkelen onder u erop attent maken dat er al enige eeuwen een fenomeen bestaat dat onder sommige van uw broeders en zusters gemeengoed is. Het heet: 'eigen verantwoordelijkheid'. Dat betekent dat als jíj ergens verantwoordelijk bent, dan je niet míj belt om te zeggen dat ik het moet doen. Of dat je mij belt nadat je het half gedaan hebt, toen niet wist wat je moest doen en niet wilde vrágen wat je moest doen, zodat je het nu allemaal verkloot hebt.

Je moet zeker niet boos op míj worden als jij je werk niet doet en ik je vertel dat ik het niet voor je kan doen. Je moet niet boos op mij worden als jíj te lui bent geweest om uit te zoeken wat er gedaan moet worden. Je moet niet boos op mij worden omdat jíj godsgruwelijk veel te laat bent met het regelen van je zaken, en wij dan niet gisteren alles al voor je hebben afgemaakt. Als jíj te stupide bent om een excelsheet goed in te vullen, gaan wíj dat niet voor je oplossen. Als jij te stupide bent om een pdfje van 20 pagina's te lezen, dan verdom ík het om je alles uit te leggen dat daarin staat.

Nee, ook jij mag onze spullen niet pikken omdat je te lui bent om zelf materiaal te maken en te gierig om boeken te kopen. Nee, ik heb geen begrip voor het feit dat je zo;n zware baan hebt. (die heb ik ook, ik werk nameklijk de hele godganse dag met jouw soort mensen.

Nee, je bent niet zielig. Nee, het is niet zo dat je er niks aan kunt doen. Nee, je bent geen zielig slachtoffer van je manager/ de regering/ je leerlingen/ mij. Je bent het slachtoffer van een enorme partij slachtofferigheid en luiheid. Ik heb géén begrip voor je zware, zware baan, zeker niet als je nooit voor half tien belt, en om drie uur alweer niet te bereiken bent omdat je thuis zit. Nee, mijn leven draait niet om wanneer jíj pauze hebt. Nee, ik ben niet verantwoordelijk voor het beleid op jouw werk. Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw manager. En ook niet voor het feit dat jij moet roeien met de riemen die je van iemand anders hebt gekregen.

En pop-upblocker is géén onoverkomelijk probleem. Installeer verdomme je eigen flash. Een browser is een programma om internet te bekijken. Vergeet niet om op 'gegevens opslaan' te drukken. Als u 'wachtwoord herhalen' ziet, moet u het wachtwoord nogmaals intypen. Nee, ik veeg uw reet niet af.

Je kunt best zélf een formuliertje op een website invullen. Nee, ik ga niet namens jou allerhande instanties bellen waar jij afspraken mee hebt gemaakt. Nee ik ga je handje niet vasthouden. Oh, en nog een ding: ik werk me half dood, zodat jullie zonder enige skills door het leven kunnen gaan. Als jullie nou eens wta minder vaak zeikend en jammerend en pseudohulpeloos aan de telefoon hingen, had ik de psullen een heel stuk eerder voor jullie af
pluis

Bericht door pluis »

(typfouten maar laten staan voor de authenticiteit)
rubyvita

Bericht door rubyvita »

:amen: :applaus: :hug:
Crownless

Bericht door Crownless »

:worshippy: :th_smiley_hug2:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
donderstraaltje

Bericht door donderstraaltje »

Zoekt de smiley met het gordijntje om daarachter gewoon een lieve zachte pluisenknuffel te geven...
:close_knuf:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat is wel een goede rant :) Ben erg benieuwd naar sommige van de specifieke voorbeelden, want het ging vast niet over 1 persoon.
**Self Rescuing Princess**
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Voor mij een beetje herkenbaar als: wel verantwoordelijkheden op je dak geschoven krijgen, maar niet de tools/middelen omdat uit te voeren. En dat sommige mensen sterker/gehaaider/asocialer zijn in verantwoodelijkheden naar anderen schuiven/op andermans bordje te leggen.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie