WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
vode

Re: WS valt af!

Bericht door vode »

Ik beweeg momenteel niet, hoop wel weer snel in dat ritme te komen van thuis even zumba'en. Beter ga ik dat zometeen even doen! ^^

Ik smeer meestal filet americain op m'n boterham, soms kipkerrie salade en jam. En ik smeer dun en een halve boterham aangezien ik ze dubbel vouw. En of ik te weinig fruit eet weet ik niet, ik eet tegenwoordig elke dag druiven, zo'n bak van 500gram verdeeld over 2-3 dagen. :X

Ik ga het eens omgooien denk ik. Ik las dat gewenning ook meespeelt misschien in metabolisme.

En ik vind spaarstand echt zo'n raar iets. Hoe kunnen mensen afvallen of crashdieten als spaarstand echt zou bestaan. Dan zou je in theorie toch niet kunnen afvallen :p
kitten

Bericht door kitten »

Nou ja, het idee van een crashdieet is dat het een korte, heftige aanval is, niet een langdurige procedure. Dus die spaarstand komt dan nog niet in beeld... Om daarna het dubbele aan te komen, want crashdieten is vragen om het jojo-effect.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik had alweer anderhalve week niks ingevoerd, wel opgelet, vanochtend weer gewogen en er is weer 1,5 af! Ben ik nu terug op m'n laagste nivo en dat was begin juni. Heb m'n weegdag verandert naar vrijdag zodat ik gelijk weer kan beginnen.
Komende drie weken moet ik niet verder afvallen want dan past m'n bruidsmeisjes jurk niet meer :)
**Self Rescuing Princess**
seleena

Bericht door seleena »

:static: :static: :static:
Goedzo Anne! Leuk is dat hèh niet hoeven afvallen voor bruidskledij?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Crownless

Bericht door Crownless »

@ shraddah: ehm, oeps :zak: :lol:

@ Pluis: in Wyoming, we maken een roadtrip om yellowstone park. Dus beetje uit de richting denk ik, helaas.

Maar, nu we daadwerkelijk bij een national park zijn, kun je lunchpakket kopen die gewoon gezond zijn. En gisteravond aten we -heel Amerikaans, lol- sushi. Die overige echt heel goed was.

Ik ben het wel eens met je blog Pluis. Brood is hier een vaag sponsachtig spul wat vreemd zoet smaakt. Gelukkig hebben ze in dit hotel bagels bij het ontbijt. Al dacht ik 'oh, deze is bruin, hoera, volkoren!', bleek het een kaneelbagel te zijn.. Sad trombone.

@ Vode: 500 gram fruit over drie dagen is net te weinig. Aanbevolen is 200 gram per dag. Niet dat ik dat altijd haal anyway.

En go Anne!!!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Roerbakrijst is Duur in WW punten! :nopompom: volgende keer maar gewoon rijst koken.
artemis

Bericht door artemis »

Denk niet alleen duur in WW punten maar ook in euro's :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ja, dat is waar, maar als ik het dan gebruik ipv 'te veel moeite laat maar' vind ik dat niet erg.
cinderella

Bericht door cinderella »

Kun je niet wat kleine porties rijst in de vriezer gooien? Om te roerbakken moet je rijst toch koud zijn.
(Probeer niet een hele liter rijst in te vriezen, want dat duur LANG hebben we laatst gemerkt)
toen doet er nu niet meer toe
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dat ik de bevroren gekookte rijst er in de wok bij gooi? Brilliant! dank je
cinderella

Bericht door cinderella »

Ja, dat. En als je een saus in poedervorm erbij doet kun je het ontdooien nog versnellen door er een scheut kokend water op te gooien.

Maar het scheelt je zowieso enorm veel tijd, want je hoeft niet te wachten tot je rijst gaar is. En voor roerbakken moet je het eigenlijk ook nog eens koud laten worden. Dus een pannetje rijst koken en in eenpersoonsporties invriezen kan je best wat tijd en geld schelen.

Als je er op tijd aan denkt is het wel makkelijk om de rijst een paar uur eerder uit de vriezer te halen, want dan kan het alvast ontdooien.
toen doet er nu niet meer toe
seleena

Bericht door seleena »

Anne als jij nog WW-online hebt zou je voor mij kunnen opzoeken hoeveel punten 2 bokkenpootjes van de AH zijn?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

1 stuk is 2 punten. (ik heb vanavond hele verpakking op :zak: )
seleena

Bericht door seleena »

Wauw das wel veel! Er staan bij mij wel bokkenpootjes van de Delhaize in mijn lijstje, 1 voor 1 punt en 2 voor 3 punten..
Hmmz ik denk dat ik ze zelf even ga wegen en uitrekenen met de calculator.

Oeps meis... :knuf:

Je bent niet de enige die een heel pak zou willen opeten. :zak:
Ze liggen ook te loeren naar mij, maar tot nu toe gaat het goed om ze te weerstaan.
Tis mijn hormonenweek dus kwil me ook met van alles en nog wat volproppen :nopompom:
Kheb net naar Obese gekeken een meisje die 195,5 kilo woog en ze is 71 kilo afgevallen.
1 van de dingen die ze zei was, van hoe heb ik me kunnen laten gaan als die tijd, hoe heb ik zo slecht voor mezelf gezorgd.
Paar maanden terug zei ik precies hetzelfde in toen ik in de peuten stoel zat..
Take me or leave me <3
seleena

Bericht door seleena »

Op de bokkenpootjes terug te komen, 2 voor 3 puntjes is het dus Anne :)
Take me or leave me <3
Plaats reactie