Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door kitten »

Sterkte Ravelijne en knuffel voor Ruby.

Ik plof neer omdat ik een slechte dag heb. Gisteravond een paar heftige gesprekken over een vriend waar ik me zorgen over maak, maar machteloos in voel. Dus laat gaan slapen en met een rotgevoel. Veel gedroomd, maar niks daarvan herinnerd... Ik ben bang dat mijn dag toch al te vol zit, zonder dat ik een rot start heb. En ik krijg visite en de rattenkooi stinkt, maar schoonmaken kost nóg meer energie. :nopompom: blegh!!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oef, dat is een rot begin van je dag. *knuffel!* Heb je al wel een oplossing voor het eten?
kitten

Bericht door kitten »

Ja, ovenschotel in twee versies. Ben alleen de crème fraîche vergeten. *zucht*
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ah, zo'n dag, waar echt alle kleine dingetjes Een Ding zijn wat nog mis kan gaan. Niets wat je af kan zeggen of uit kan stellen of hulptroepen bij in kunt roepen? Hoop dat het een beetje opklaart als de dag eenmaal op gang is! *dikke knuffel!*
Voleuse

Bericht door Voleuse »

*knuffel voor kitten*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Opstekertje van cmeermin gehad. :kiss: binnenkort laat ik het zien, maar ik heb iig weer een glimlach op mijn gezicht.
Crownless

Bericht door Crownless »

Ok, het is officieel. Ik heb heimwee. Ik ben niet avontuurlijk. Ik ben een huismus. Ik wil thuis zitten met mijn plantjes en poezels en waar de wcpot hoog hangt en het bed laag, ipv andersom. Ik wil niet meer uit een koffer leven, ik wil gewoon ontbijten met kwark, ik wil een land dat daadwerkelijk berekend is op mensen van 1m80 of langer, ik wil met vrienden kunnen afspreken, kortom, vakantie was leuk, nu wil ik weer naar huis. Gelukkig gaan we morgen en zijn we zondagochtend weer in mijn eigen kikkerlandje. Hoera!

Mopper, ik voel me altijd zo'n jankerd als ik heimwee heb. Ik zou blij moeten zijn dat ik de kans en het geld heb om zoiets luxe te doen als een verre reis. Maar eigenlijk vind ik het als het langer dat 7 dagen duurt niet echt leuk meer...

Een positief iets, ik stond er deze keer op dat ons huis helemaal opgeruimd en schoon was voor vertrek. We komen thuis in een schoon huis, whoohoo!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Genieten van naar huis gaan hoort ook bij een goede vakantie! (yay voor netjes!) Stel je voor dat je niet terug wilt!
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Knuffels voor Crownless! Ik mis m'n eigen huisje, eigen bedje, poezels en vrienden ook altijd wel als we op vakantie zijn, zeker als 't langer dan een week is idd! En ik heb van de week al tegen Romanticide gemopperd dat ik 't stiekem best saai vind met jullie op vakantie, kunnen we niet eens afspreken voor leuke dingen. Dus na de awesomeness weer lekker naar huis en genieten van al 't vertrouwde, yay! En nog in een schoon huis ook, dat is zóóó lekker thuiskomen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
artemis

Bericht door artemis »

Knuffels!

Ravelijne ooit aan magnesium gedacht voor die hoofdpijn?
Kan goed helpen heb ik gehoord uit verschillende bronnen
kitten

Bericht door kitten »

En uiteindelijk wordt het toch een prachtige herinnering. Ik heb nooit zoveel heimwee gehad als toen ik in Nieuw Zeeland was en toch is het een hele mooie herinnering geworden. Dooie mus nu, maar die komt wel weer tot leven! :)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

@Artemis Eerste keer dat ik dit soort hoofdpijn zo heb, maar magnesium heb ik nog wel in huis en kan ik na hitte en stress waarschijnlijk inderdaad best wat meer van gebruiken. Dank voor de tip!
leonietje

Bericht door leonietje »

Ja magnesium in comvinatie met vitamine b (volgens mij b5) maar ik gebruik altijd vitamine b complex en helpt echt.
Boefje

Bericht door Boefje »

Crownless schreef:Ik zou blij moeten zijn dat ik de kans en het geld heb om zoiets luxe te doen als een verre reis. Maar eigenlijk vind ik het als het langer dat 7 dagen duurt niet echt leuk meer...

Ja, dat ja. Heb ik ook.
Crownless

Bericht door Crownless »

Fijn dat het herkenbaar is :)

En hoera, weer thuis! In een opgeruimd huis met onze trouwkleren aan de kastdeur :inluv: en de poezen die totaal onkats aan alles laten merken het fijn te vinden weer thuis te zijn en ons te zien.

Ik ga er vaker op staan dat het huis opgeruimd is als we langere tijd weg gaan.

Nu alleen de neiging tot slapen uitstellen tot zes/zeven uur. Moet lukken.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie