Hier ook een blije, ietwat moeie Ravelijne. Het blijft raar om mijn hoofdadres in Den Bosch te hebben (en al helemaal omdat ik nu al weet dat ik op doorreis ben en tzt weer iets anders zoek), maar het went wel en het is echt The Right Thing voor nu.

Als je langs de Linge fietst richting Beesd, dan kom je bij een uilenpark. Daar hebben ze meer dan alleen uilen. Het is kleinschalig, maar heus leuk. Mijn meiden hebben er goede herinneringen aan en willen er nog meer heen. Zij namen dan uit een automaat een bakje met maismee. Dat bleef dan vaak bewaard tot het einde, want zij wisten daar de doodshoofdaapjes en die pakken zo leuk met die kleine handjes zo'n maiskorrel uit je hand.JerryM schreef:Moe, maar ook happy. Vandaag een fietstochtje gemaakt langs de Linge, ergens broodjes en een stuk grillworst met kaas (worst met kaas, brilliante uitvinding!) gekocht en op een bankje langs het water met z'n tweetjes (jeejtje en ik) opgegeten. Prima weer, niet te warm, niet te koud, lekker. Dikke rijpe bramen geplukt langs het spoor (waarom staan er altijd bramen langs het spoor?) en ook langs het water opgegeten.
Moet ik vaker gaan doen, en meer mooie plekjes zoeken, en meer bramenstruiken. En volgende keer een paar bakjes meenemen.