Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Crownless

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Crownless »

Oh, dat is best wel lomp van je familie Peter. Een 'sorry, maar zoals ik toen-en-toen zei, ik heb dat weekend andere afspraken/verplichtingen.

Blik op de weg is iets beter te pruimen, inderdaad. Vandaag hielp het niet dat er meteen daarna nog zo'n 'politie/stadswacht houdt mensen aan met moralistische voice-over'-programma na kwam. En ik ook niet echt recht van spreken had, want het was niet zo dat ik zin had om samen gezellig tv te kijken en ik dus met mijn neus in het internet zat. Ik bedoel, als ik eigen mening in een partner belangrijk vindt en over het algemeen waardeer zal ik ook de dingen waar ik... Niet zo enthousiast van word zal moeten verdragen.

Wat dan weer niet uitsluit dat ik mag laten merken dat ik het ontzettend irritante tv vind. Zeker als ze steeds dezelfde dronkaard laten zien of het stukje van de man die tegen agent roept: je bent zeker een pvv-er? Je kunt mijn linkerbal likken.

Trouwens, dat is ook wel eigenaardig specifiek, toch? De linkerbal.. Zou die lager hangen bij desbetreffende man, zodat je minimaal contact hebt met het hoofd van de diender in kwestie? Of is die smeriger dan de ander, meer ingegroeide haren of 'mijn testikels zitten al te lang in deze tighty-whitey'-zweet? Is de linkerbal ooit ongevoelig geraakt in een freak-accident met een stofzuiger? Waarom?

En sowieso nog de hele beledigende waarde van 'lik mijn bal.'. Het is toch best een intieme handeling, waarom zou je die willen laten doen door iemand die je duidelijk niet mag?
Ja, ik begrijp dat die persoon het niet echt wilt. Ik bedoel, step je voor dat desbetreffende diender 'ok, zal ik doen' terugschreeuwde, de broek van de man op de enkels trok en agressief de linkerbal van de man ging likken? Ik bedoel, en dan? Dat de boze man trots neerkijkt en zegt 'ja, that's right, je bent zo ontzettend mijn bitch, ik own je nu zo ontzettend.'. En zich misschien omdraait, de billen spreidt en zegt 'lik mijn reet ook maar nu je bezig bent, bitch.'. Terwijl, wat valt er te ownen dan anyway? Het is niet alsof je die agent dan dwingt, ofzo.

Ik snap sowieso niet dat seksuele handelingen worden ingezet als een belediging. In het Engels is het nog duidelijker, met "you can suck my dick.' Al dan niet met comments over de dikte of lengte. Alsof bepaalde seksuele handelingen zo onterend zijn dat ze de uitvoerende persoon minder maken. Dat het doen van een bepaalde seksuele handeling, waardigheid weghaalt. En raad eens? Het is nooit 'je kunt m'n klit zuigen.'. Denk daar maar eens over na.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Epische rant is episch. Welkom thuis! :schater:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Janice

Bericht door Janice »

op " je kunt mijn klit zuigen" komt waarschijnlijk een directe actie, " lik mijn linkerbal" voor hem gelukkig niet. Hoewel ik als agent en het voor de zoveelste keer hoor, hem buitend e camera om zou voorstellen aan een fout vriendje .Zelf zou ik niet willen weten waarom die linker bal en niet de rechter en zou erg ben ik niet dqt ik het voor blik op de weg wou doen.

Maar het is zeker raar, dat mensen dat op die manier doen, afreageren en als ze zo specifiek zijn zou ik me erg walgelijk afvragen waarom die bal...
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Waarom werk ik niet in een bedrijf met een normale planning en een normaal management? Ik wil naar TUS. Ik moest al wachten met vrij vragen tot vandaag want planner op vakantie. Die is vandaag terug, ik vraag het en wat krijg ik als antwoord: baasmans moet goedkeuring geven en die ga ik voorlopig niet storen voor zoiets triviaals....

Ik weet voorlopig dus nog steeds niet of ik naar TUS kan. :nopompom:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
skaoot

Bericht door skaoot »

Epic indeed!

En linkerbal want pvv <-> links. Dat idee. Anders is het erg random specifiek.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Janice

Bericht door Janice »

oh ja dan wordt het zoiets van Met-_zodner -jas
seleena

Bericht door seleena »

BAH!BAH!BAH! Mijn familie snapt maar niet dat als we eens een keer in Den Haag zijn, we niet altijd maar naar 1 plek op visite willen gaan :evil:
Als ik in Den Haag ben wil ik boodschappen doen, zou ik zoveel mogelijk mensen willen opzoeken omdat ik hun mis en dan óók eens opzoek!
GRRRRRRRRRRRR :evil: :cry:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Tip : niet vertellen dat je naar Den Haag gaat aan je familie!
**Self Rescuing Princess**
seleena

Bericht door seleena »

Lol Anne is een beetje lastig als je ook een afspraak hebt met hun ;)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Af en toe dus naar Den haag gaan zonder met ze af te spreken :)
seleena

Bericht door seleena »

Helemaal mee eens ;) Wat je dan gaat krijgen is, van goh jullie waren in Den Haag waarom zijn jullie niet even langs gekomen..
Ik vindt het nog al wat dat zij bepalen wat wij wel niet zouden moeten doen als we in Den Haag zijn. En dat wij voor elk ieder familie bezoekje apart naar Nederland zou moeten gaan. Tegenwoordig in benzine best wel duur en de afstand is ook groot, bij elkaar 4,5 uur rijden heen en terug en een man met hernia hebben is zwaar dat heen en terug bollen.
Dus nee sorry ik vindt dat wij gezien de kosten die we elke keer moeten maken niet eerlijk.
Zelf komen ze ook bijna nooit behalve als het echt moet...
Take me or leave me <3
Janice

Bericht door Janice »

of gewoon aangeven, ik heb dan en dan tijd en de tijd aangeven dat je er zal zijn en tot wanneer. En dand e rest eromheen plannen. Als het 10 minuten is, wele ven zeggen dat zoals ze zien het dus niet kan,omdat jij ook nog een hele rits anderen wilt bezoeken en at je zo geen kwality time aan ze kan geven? heb ik een smet mijn oduers gedaan, die toen gingen waarderen dat ik tijd voor ze vrijmaakte, maar dat ik ook nogal eens in de stad was zonder ze te zien. Of dat een afspraak gewoon alleen even langsgaan was voor koffie en daarna verder.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

'he jullie waren in den haag, waarom hebben we je niet gezien'. 'Het was nu echt weer tijd om met truus en kees af te spreken, volgende keer zijn jullie weer. Maar jullie zijn ook altijd hier welkom he!'
seleena

Bericht door seleena »

yeps :)

Trouwens Anne valt me nu wat in.
Als ik b.v. met jou zou afspreken en tegen je zou zeggen zou je het leuk vinden om even met me de stad in te gaan want ik mis het shoppen in Nederland. Zou je dat dan erg vinden?
Eerlijk zeggen, leer momentje voor mij :)
Take me or leave me <3
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@shraddah: Als je met mij zou afspreken en tegen mij zou zeggen: "zou je het leuk vinden om even met me de stad in te gaan, want ik mis het shoppen in Nederland". Dan zou ik dat beslist NIET erg vinden. Ik woon midden in een winkelgebied. (Maar weet niet of deze vraag specifiek voor Anne bestemd was).
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie