Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Euhm niemand echt... Ik moet thuis zijn owv revalidatie enzo. En papa is niet de meest verzorgende persoonlijkheid. Ik zorg dat ik makkelijke dingen om te eten in huis heb en ik regel nu heel veel op voorhand. En als ik dan iets nodig heb, zal papa met het nodige gegrommel het uiteindelijk toch wel doen.
Normaal zou mijn tante zoiets graag doen, maar die heeft haar eigen sores nu ook...
Normaal zou mijn tante zoiets graag doen, maar die heeft haar eigen sores nu ook...
- eireann
- Site Admin
- seleena
Gilraen ik weet niet waar je woont in België? Maar als ik iets voor je kan betekenen laat het gerust weten 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- phedre
- Contacteer:
Enkel-hersteloperaties gaan door, ws in loop van de herfst/winter. Na operatie zes weken gips/niet belasten, daarna revalidatie
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- eireann
- Site Admin
pffff, het eind resultaat zal het hopelijk de moeite waard maken, maar geen leuk vooruitzicht!
**Self Rescuing Princess**
- Crownless
Dat is ergens toch ook wel goed nieuws, toch? Hopelijk gast het helpen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- phedre
- Contacteer:
t is op zich wel goed nieuws idd, in de hoop dat ik daarna weer stuk mobieler ben. Maar per enkel 6 weken minimaal volledig afhankelijk zijn van anderen, maar minstens 60 km bij fam en vrienden vandaan wonen, die ook nog eens allemaal werken en zo... en Phee's... maar dat gaat wel goed komen. Voor Phee's is van diverse kanten, ook hier, hulp toegezegd, dus dat gaat wel lukken. Maar Den Helder is gewoon een enorme uithoek.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Heel veel beterschap phedre! Fijn dat je toch gehoord werd. We hadden het er laatst nog over dat dit voor jou wellicht betere oplossing zou zijn eh! Hoop dat je niet zo bang als mij bent voor operaties!
Dikke knuffels!!!
Dikke knuffels!!!
- eireann
- Site Admin
Ik heb net de auto meegegeven aan een aardige meneer. Ze voelde zich al een tijdje niet lekker en in m'n eentje had ik haar minder nodig. Hij heeft beloofd dat ze naar een mooie boerderij gaat, waar ze zo hard mag rijden als ze wil zonder bekeuringen. En dat ze nooit meer boodschappenritjes hoeft te maken, maar lekker bochten door mag scheuren en andere auto's mag leren fileparkeren. Dat is wel heel fijn voor d'r. Het schijnt vlak in de buurt te zijn van een boerderij met allemaal oude honden en katten. Toevallig he?
Alles gaat maar weg en verandert.... zucht. Daaaag autotje.
(ben benieuwd hoe lang ik zonder kan
Als ik in Den Bosch kan werken wel lang denk ik.)
Alles gaat maar weg en verandert.... zucht. Daaaag autotje.
(ben benieuwd hoe lang ik zonder kan

**Self Rescuing Princess**
Ahh ze krijgt wel een goede thuis he Anne!
(omdat het gister zo fijn was om jou terug te knuffelen)

- kitten
Dat wordt weer vaker carpoolen naar feestjes!
#elknadeelhepsevoordeel

Soms ... lijkt iets zo dichtbij ... maar glipt het je toch weer net door de vingers 

- phedre
- Contacteer:
knufffffffffff Guardian
Even teruggelezen na mijn post, mijn "probleem" valt in het niet bij de vooruitzichten van Gilraen en phedre, sterkte dames en moge het de oplossing blijken te zijn voor jullie klachten.
Knuffels voor beiden.
Knuffels voor beiden.