het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
lotus {P}

Re: het beweeg-topic

Bericht door lotus {P} »

Veel plezier shraddah.
Ik merk dat er bij mij een soort van rust is dat ik nu even niet hoeft te sporten. Over een paar maanden kijken we wel weer.]
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik ben nu aan avond 2 van de 3 op een rij sporten deze week. Niet helemaal de optimale verdeling over de week, maar het ging even niet anders.
chats

Bericht door chats »

jippie, donderdag eindelijk weer basketballen. Heb er nu al zin in.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Speciaal vroeg opgestaan om met een of ander body line groepje hier in de buurt mee te doen, is het er niet. Begint pas 2 september. Zulk soort info is dan wel handig om ook op je site te vermelden, ipv 'elke woensdag'. *grom*
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Das balen tessie!!
seleena

Bericht door seleena »

lotus {P} schreef:Veel plezier shraddah.
Ik merk dat er bij mij een soort van rust is dat ik nu even niet hoeft te sporten. Over een paar maanden kijken we wel weer.]
Dank je wel lotus. Fijn dat je die rust ervaart van even 'niet moeten'. :knuf:
Ik wordt tegenwoordig juist onrustig als ik niet kan sporten :shock:

Das inderdaad balen tessie!

Voor mij is het nu ruim 1,5 jaar dat ik aan bewegen doe.
Vorig jaar eerst met badmintonnen begonnen maar toen het groepje uit elkaar viel ben ik gaan Zumba'en.
Ik kan het bewegen dus langer dan 6mndn volhouden. Yay for me!
En ik wil steeds meer! :)
De clue is om iets te vinden wat je echt, echt, echt leuk vindt om te doen.

:static: :static: :static:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Pffff. Dit is écht niet mijn beweeg-dag hoor :nopompom:

Ik wilde graag weer eens rolschaatsen, maar mijn eigen rolschaatsen kon ik al echt heel lang niet vinden. Dus toen kwam ik op marktplaats een paar 2e hands tegen, heel goedkoop en hier om de hoek. Dus ik die dingen opgehaald, kon gelukkig gelijk, dus ik dacht :static: yey kan ik toch nog iets sportiefs doen vandaag.

Dus ik hier naar de plas, rolschaatsen aangetrokken. Eerst even wiebelen natuurlijk, want lang niet gedaan en toen ik het nog deed kon ik het ook al niet zo goed :clown: . Maar bleek dat de linker rolschaats gewoon scheef is. Of de wielen, of de as ofzo. Ipv gewoon rechtdoor gaat mijn linkervoet dus steeds opzij. Meh :nopompom: Werd een heel kort ritje dus.

Vanavond Jay nog even naar laten kijken en anders mag die mevrouw me mijn geld terug gaan geven, want een scheve rolschaats heb ik ook niks aan natuurlijk.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Bel de krant, ik ga ook sporten... Ben voor mijn slechte houding naar de fysio geweest, die concludeerde dat mijn ruggewrichten te beweegelijk zijn en dat mijn spieren dus getraind moeten worden om ze in bedwang te houden. 1x per week 3 maanden lang. Halp :shock:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Sterkte Voleuse!
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Ah, ja, hypermobiliteit, olé olé! [/sarcasm] Maar eh, vervelend, Voleuse! Ga je bij de fysio trainen of moet je zelf (ook) gaan trainen/oefeningen doen?

*moppert* ik wil ook een racefiets (& toebehoren).

Verder hoop ik begin september weer te gaan dansen. Alleen is mijn dansdocente, doordat het Koorenhuis stopte, nu overgestapt naar een nieuw danscentrum. Dat is ook net nieuw opgericht, locatie is nog niet helemaal klaar, website moet nog online komen, inschrijvingen nog niet geopend, tarieven en rooster zijn net pas duidelijk (maar naar mijn idee nog onvolledig).. Dus onzekerheid alom. En met de start van mijn nieuwe studie, waar ik ook nog bijna niks weet van roosters, boeken, etc, raak ik hier aardig gestrest van.
Zo maar eens wat frustraties eruit fietsen ofzo.
artemis

Bericht door artemis »

Hier ook een lichte hypermobiliteit.
Gelukkig hoef ik niet meer naar de fysio, maar moet wel mijn houding in de gaten houden en mijn oefeningen blijven doen.
Vooral voor die arm die toen een flinke klap tegen een deur heeft gekregen dankzij ex. Zal altijd een gevoelige plek blijven.
Voor mijn houding heeft ze een slimme tip mee gegeven, 1 hand op borstkas en 1 hand op buik en dan moeten die in een rechte lijn staan zeg maar.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Die tip heb ik ook al een keer gehoord inderdaad ja! Ik hoop dat het helpt en dat ik straks mooi recht loop :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Ff fietsen werd 51km :mrgreen:, met tussenstop in Hoek van Holland. Lekker weer ook!
seleena

Bericht door seleena »

2 keer stevig gezumba'd deze week, vandaag na de zumba naar de frituur :clown:
Hell ik geef er de brui aan deze week met WW :yummie:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
seleena

Bericht door seleena »

:schater: Deze heeft een vriendin gemaakt waar ik Zumba bij volg :mrgreen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Take me or leave me <3
Plaats reactie