Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Peter^
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Peter^ »

Zit je in de 1e klas komt er een echtpaar naast je zitten. Begint de man heel gesprek over de infentiliteit door gebruik mobiele telefoon. Gaat over naar onderwerp idioteriee koningshuis . Daarna volgt filosofie uiteenzetting over theorie van Kant. Daarna een monoloog over opvattingen van Telstra. Dan 40 minuten later de vraag wat mijn mening daarover is. Ik zei hem mijn mening daarover niet te willen geven en verder te gaan met mijn werk. Helaas zat trein zo vol dat ik niet kon verplaatsen. Nu in Zwolle kwam er een vrije plek andere kant gangpad.
Geniet van de positieve momenten.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

pfff, daar ben je mooi klaar mee.
artemis

Bericht door artemis »

Hoe krijgen ze het voor elkaar!
Tot 3 keer toe mijn bestelling niet verstaan in de snackbar!
Tijd voor gehoorapparaatjes daar!
kitten

Bericht door kitten »

Klinkt bekend he juffie??
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja!!! :evil:
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

:mrgreen:
gerrie

Bericht door gerrie »

Anderen er ook ervaring mee?! Wij moeten een bijstandsuitkering aanvragen, omdat mijn salaris te laag is, en man-lief langer werkloos is dan zijn ww-uitkering.

Ze moeten alles, en dat bedoel ik ALLES van je weten!!!! U heeft toen en toen een bedrag op uw rekening gestort gekregen... waarvoor?
Waar heeft u dat en dat voor gebruikt?

En wat is er resultaat? Iets meer dan €250,- per maand.

Moet ik misschien mijn boodschappenbonnetjes in gaan leveren, verdomme?! Dat ik niet "onverantwoordelijke" uitgaven doe?!

:donder: :donder: :donder:
artemis

Bericht door artemis »

Jup, zelf ooit ook in die situatie gezeten.
Ze willen echt alles van je weten.
Is vervelend en lastig, want je bent er hoop tijd aan kwijt die je beter aan iets anders kan besteden lijkt mij...
Maar aan de andere kant ook wel logisch, dan nog snap ik niet hoe mensen het hiermee lukt fraude te plegen...
kitten

Bericht door kitten »

Een beetje logisch wel, maar zo frustrerend. Was voor ons reden om maar te gaan samenwonen. Want dat hadden ze toch wel geconcludeerd. Romantisch he...
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Het zijn echt rotgesprekken. Ik was vrij plotseling in de bijstand gekomen, ook geen werkeloosheidsuitkering daarvoor gehad (dus ik kreeg een werkeloosheidsuitkering maar deze was te laag omdat ze het hadden berekend mede aan de hand van een stagevergoeding) , dus toen gingen ze ook mijn bankzaken bekijken:
waarom heeft u met de kerst zoveel uitgegeven (het was februari), nou dat was voor kerstinkopen van mijn decembergeld. Heeft u eigenlijk nog een zicht op een erfenis van uw overleden partner? (was net anderhalve maand terug overleden) Vindt u het verstandig om een scooter te hebben, zou deze wat waard zijn bij verkoop etc. etc.

Echt rotgesprekken.... Daarna kreeg ik van hun ook plicht om vervangend (onbetaald) werk te gaan doen na een paar maanden terwijl het UWV van mening was dat ik nog niet moest solliciteren omdat ik toch niet in staat was om te werken. Gelukt om het vervangende werk uit te stellen en uiteindelijk op tijd toch een passende baan gevonden toen ik er bijna aan toe was.
Janice

Bericht door Janice »

Bijstand mag je net dwingen als UWV het onverstandig vind.Hebben ze bij mij oo gewild toe ik aanvullende bijstand op mn ZW uitkering had.En ze moesten mooi koest blijven van UWV
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Ik heb er nu gelukkig niets meer mee te maken, maar was toendertijd wel geruststellend geweest om te weten :)
Janice

Bericht door Janice »

voor anderen nu goed om te weten denk ik.voor jou nu geen nut meer he
Boefje

Bericht door Boefje »

Fucking antidepressiva! Fucking burn-out! Afgelopen week zo onrustig geweest dat ik nauwelijks sliep. Al misselijk bij het idee aan eten. Theetje geprobeerd. Pickwick "Slaap lekker". Helpt prima bij het inslapen. Onrust ging deels weg. Misselijkheid niet. En ik ben nu weer "gewoon moe"! Dat is dus in de middag een paar uur slapen. Ik kan mijn kat niet eens naar de fucking dierenarts brengen. Daar heb ik D-D voor nodig. Ik eet bij mijn ouders maar daar word ik ook hondsmoe van. Alles is vechten!
:evil: :evil: :evil:

*grijpt zichzelf bij de lurven*
Zo. Dat was wel weer genoeg gemopper. Morgen een nieuwe dag. Hopelijk weer vooruitgang.
*gaat koffie zetten*
seleena

Bericht door seleena »

Knuffel Boefje! Wat naar dat je je zo voelt :(
Ik heb ook weleens zo'n dag :)
En inderdaad denken morgen weer een dag helpt.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Plaats reactie