Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- kitten
- Daantje
- Contacteer:
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Bedankt voor de fijne woorden en knuffels. Ik kan ze heel erg goed gebruiken.
Nu moet ik dat zelf nog gaan geloven. Momenteel geloof ik dat ik het me alleen maar moeilijker heb gemaakt en ondatebaar ben, dat is een selffulfilling prophecy geworden. Dat gedachtenpatroon moet ik doorbreken, samen met de jaloezie die eruit voortkomt. Als ik het zo schrijf klinkt het zo eenvoudig... "Well, there's your problem!' maar ik blijf vooral hangen in die andere Adam Savage oneliner. Ik wou dat ik het probleem net zo makkelijk kon oplossen als dat ik het kon aanwijzen.Voleuse schreef:Je bent te leuk om voor eeuwig alleen te blijven Daantje.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Welke oneliner is de andere? (ken Adam savage niet)
**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
Failure is always an option.
- JerryM
Is dat niet in de context van dat je fouten mag maken, maar dat je niet moet opgeven?
http://goodwriterbadwriter.com/2012/05/ ... an-option/" onclick="window.open(this.href);return false;The Mythbusters’ approach to a negative result is not to say, “Well, failure was always an option, so let’s do another myth;†instead, they go back to their planning stage and question their methods and assumptions, which leads to more genuine learning than most educational philosophies offer
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
knufff daantje
ook voor jou loopt er ergens iemand rond. (en ja ik weet dat je daar niets aan hebt als je alleen op de bank zit)

Knuffel Daantje. Geen woorden hier.
ah meis toch. dat is helemaal geen fijn gevoel. Waarom zou er voor jou geen partner zijn?Daantje schreef:Dagelijks thuiskomen in een leeg huis en de angst dat het altijd zo zal blijven.Janice schreef:Waarom ben je eenzaam Daantje?
- phedre
- Contacteer:
knuffel daantje... zo herkenbaar allemaal
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- eireann
- Site Admin
Hij is nog steeds niet thuis.... Hopelijk deze week zegt mum. Ze zegt dat ze t volhoudt, maar ik lees de vermoeidheid en zorg in het sms-je. Zwaar voor ze. Na Canada echt even kijken dat ik langs kan. Kerst misschien. Lijkt me fijn, Kerst niet thuis.eireann schreef:M'n ierse vriend ligt weer in het ziekenhuis... (soort van adoptie vader), hij heeft in januari de operatie gehad om de kanker uit z'n longen te halen en nu is ie al 6 weken zo ziek dat ie steeds naar het ziekenhuis gebracht moet worden. Het is een infectie in de longen maar ze krijgen de goede antibiotica maar niet te pakken.... Ierse mams klonk moe en half verslagen en bezorgd.
Waar ik ook woon, er zijn altijd mensen ver weg waar ik niet even heen kan... en als ik nou nog fatsoenlijk met geld om kon gaan kon ik er nog makkelijk heen, /insert zelfkritiek/ zucht. Laten we weer hopen dat het met een sisser afloopt...
En ik was al beetje sad, wennen om weer alleen te wonen!
En de goedkeuring van pap voor het verzorgingshuis is maar voor 6 maanden, daar is hij erg ontevreden over, maar met de bezuinigingen in de zorg is de kans klein dat het anders wordt. Hij moet nog op een wachtlijst dus meer dan een paar maanden zal het niet zijn. (heb hem wel gezegd het te doen, misschien knapt ie dan genoeg op om er thuis weer tegen te kunnen.) Nu googlen of er geen alco opvanghuizen zijn. ofzo.
Ik wil weer werken maar ik durf niet te solliciteren, dinsdag naar UWV, ook eng. M'n moeder over de zeik van schoonzus, schoonzus en broer over de zeik van moeder.
ik ben ZO niet onder de indruk van 2013...

**Self Rescuing Princess**
even geen woorden... (((eireann)))
- Ravelijne
- Daantje
- Contacteer:
Knuffel Anne!
@Jerry Ik blijf hangen bij het 'failure' en 'questioning my assumptions' de stap die erna komt, die komt er niet.
@Janice Ik ben te raar/anders/opvallend om een relatie mee te hebben (zo voel ik dat).

@Jerry Ik blijf hangen bij het 'failure' en 'questioning my assumptions' de stap die erna komt, die komt er niet.
@Janice Ik ben te raar/anders/opvallend om een relatie mee te hebben (zo voel ik dat).
Knuffff Anne en Daantje!
Anne hopelijk kan je er snel naar toe.
Daantje ik ken een aantal mensen die anders zijn die toch echt een relatie hebben en zelfs gelukkig getrouwd zijn. Maar ik snap je wel.
Anne hopelijk kan je er snel naar toe.
Daantje ik ken een aantal mensen die anders zijn die toch echt een relatie hebben en zelfs gelukkig getrouwd zijn. Maar ik snap je wel.