Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Pittig wil niet zeggen dat je niet kan zijn opgevallen in goede zin. Ik duim voor je!
Ik worstel met een sollicitaie...Vantevoren bedrijf bellen en goede vragen stellen is een pluspunt, maar ik kan gewoon niks slims bedenken om te vragen.
Ik worstel met een sollicitaie...Vantevoren bedrijf bellen en goede vragen stellen is een pluspunt, maar ik kan gewoon niks slims bedenken om te vragen.
- Voleuse
Oh hoezo dan? Moeilijke vragen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Crownless
Ja, moeilijke vragen die vooral betrekking hadden op het 'waarom' en 'weet je wel waar je aan begint'.
Weet ik veel, ik heb nooit les gehad op een ROC, en ik weet ook niet of ik met de doelgroep kan werken. En dan zijn vragen als 'geef aan waarom je denkt dat wel te kunnen' ook weer moeilijk en pff. Ik weet ook wel dat 'omdat het me leuk lijkt' niet genoeg is maar pfff, probeer dat maar eens duidelijk en welbespraakt uit je strot te krijgen als je daar compleet overweldigd zit te zijn.
Weet ik veel, ik heb nooit les gehad op een ROC, en ik weet ook niet of ik met de doelgroep kan werken. En dan zijn vragen als 'geef aan waarom je denkt dat wel te kunnen' ook weer moeilijk en pff. Ik weet ook wel dat 'omdat het me leuk lijkt' niet genoeg is maar pfff, probeer dat maar eens duidelijk en welbespraakt uit je strot te krijgen als je daar compleet overweldigd zit te zijn.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Lastige vragen inderdaad!
Mijn gesprek ging wel lekker. En 4 dagen werkeeinden is bespreekbaar, hoera! Ik hoor voor het winner van volgende week meer (al kan het zijn dat ik dan hoor dat het nog wat langer duurt)
Mijn gesprek ging wel lekker. En 4 dagen werkeeinden is bespreekbaar, hoera! Ik hoor voor het winner van volgende week meer (al kan het zijn dat ik dan hoor dat het nog wat langer duurt)
- Voleuse
Autocorrect
Ik kan er niks van maken, werkeenden? Nouja, klinkt positief iig, go jij!
@Crownless: Pff, inderdaad moeilijk. Nu weet je vast 100 welbespraakte betere antwoorden maarja, solliciteren is gewoon stommm!

@Crownless: Pff, inderdaad moeilijk. Nu weet je vast 100 welbespraakte betere antwoorden maarja, solliciteren is gewoon stommm!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- eireann
- Site Admin
Reactie op 2e sollicitatie; vacature niet meer vacant... Laat hem dan niet online staan! Nu dus weer 0 sollicitaties uit staan.
**Self Rescuing Princess**
4 dagen WERKEN is bespreekbaar. En ik hoort het voor het EINDE van volgende week. Om de een of andere reden is er met het "einde" iets misgegaan, en kwam het middenin "werken" terechtfaery schreef:Lastige vragen inderdaad!

- Voleuse
En stond er toen ineens winner 

- eireann
- Site Admin
DE functie bij HET supercoole HiepHoi bedrijf staat weer open. Sollicitatie verstuurd via website, en recruiter een mailtje gestuurd dat ik dat gedaan heb.
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
**Self Rescuing Princess**
dat is wel leuk! Hopelijk mag je snel op gesprek komen
. Ik zal voor je duimen.

- kitten
duimerdeduimduimduim!!
- lunaaa
Ik duim ook!
Faery en Crownless, wanneer horen jullie iets?
Faery en Crownless, wanneer horen jullie iets?
- Ravelijne
Duimt ook mee!