Vrolijk!
- kitten
Re: Vrolijk!

Ben benieuwd wat de planning van de uitreiking is, weet alleen dat het van 14:00 tot 17:00 is. Typisch gevallentje van mijn school.
Ouders en beide zussen komen. Na de uitreiking gaan we ook nog uit eten met zijn 5en, dat hebben we ook al zo lang niet meer gedaan. Gewoon als gezinnetje gaan.

- eireann
- Site Admin
- kitten
Leuk! Fijne dag!

- juffie
- Site Admin
- Crownless
Fijne dag Tigerlily 
Ik ben ook vrolijk. Ik heb een stageplek, ik heb nu al veel zin in de kopopleiding docent omgangskunde (3 jaar stages in 1 jaar gepropt want 'de vakinhoudelijke kennis heb je al vanuit je vorige opleiding). Ik voel me goed, mijn therapie stopt volgende week, en ik merk ook dat ik er gewoon klaar voor (en klaar mee) ben. Ik vind mijn groepsgenoten echt keitof, maar kwam ze liever tegen in het park of kroeg dan in de therapieruimte.
En hoera, mijn stageplek deed niet moeilijk dat ik niet meteen maandag kon beginnen, en dat zonder te hoeven zeggen dat ik in therapie zat. Niet dat ik me ervoor schaam en ik zou het gezegd hebben als ze moeilijk deden, maar het gaat ze eigenlijk ook gewoon niets aan.
Mijn katten zijn lief, mijn man en ik hadden onze eerste echtelijke onenigheid gisteren en weer uitgepraat (het ging over de afwas
) en ik begin zowaar een beetje zin te krijgen in DsU9. Whoohoo.

Ik ben ook vrolijk. Ik heb een stageplek, ik heb nu al veel zin in de kopopleiding docent omgangskunde (3 jaar stages in 1 jaar gepropt want 'de vakinhoudelijke kennis heb je al vanuit je vorige opleiding). Ik voel me goed, mijn therapie stopt volgende week, en ik merk ook dat ik er gewoon klaar voor (en klaar mee) ben. Ik vind mijn groepsgenoten echt keitof, maar kwam ze liever tegen in het park of kroeg dan in de therapieruimte.
En hoera, mijn stageplek deed niet moeilijk dat ik niet meteen maandag kon beginnen, en dat zonder te hoeven zeggen dat ik in therapie zat. Niet dat ik me ervoor schaam en ik zou het gezegd hebben als ze moeilijk deden, maar het gaat ze eigenlijk ook gewoon niets aan.
Mijn katten zijn lief, mijn man en ik hadden onze eerste echtelijke onenigheid gisteren en weer uitgepraat (het ging over de afwas

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- juffie
- Site Admin
Lekker Crownless!
En Tigerlily een hele fijne dag gewenst! Lekker uit eten en je diploma op tafel leggen
En Tigerlily een hele fijne dag gewenst! Lekker uit eten en je diploma op tafel leggen

- Mack
De afwas is bij ons altijd een goeie reden om te mopperen...Crownless schreef:...mijn man en ik hadden onze eerste echtelijke onenigheid gisteren en weer uitgepraat (het ging over de afwas)...

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- eireann
- Site Admin
Fijn om te lezen Crownless!
Ik kan wat dingen van m'n te doen lijstje afstrepen. In m'n vakantie komt poets (ik heb een poets!
en ook nog iemand die ik kan bellen als het nodig is, niet elke week) de badkamer, keuken, wc, en vloeren doen. Dan kom ik ECHT in een schoon huisje thuis. M'n badkamer is geen chemisch risico ofzo, maar echt een goede deep-clean heeft ie ook al lang niet meer gehad! Blij mee 

Ik kan wat dingen van m'n te doen lijstje afstrepen. In m'n vakantie komt poets (ik heb een poets!

**Self Rescuing Princess**
- Daantje
- Contacteer:
- Sabrina
Whoohoo Crownless, wat geweldig om te lezen idd!

En yay voor Annes poets!
En ook een yay hier, because my butt iz blue. Whiej!

En yay voor Annes poets!
En ook een yay hier, because my butt iz blue. Whiej!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- lunaaa
Blue buts are nice!
Vrolijk want vakantie. Meer dan een week met piieter samen...
Vrolijk want vakantie. Meer dan een week met piieter samen...