Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- juffie
- Site Admin
Re: Het Jeejtje-babytopic
Fijn dat het in elk geval goed is en weer mag. Jullie kunnen zelf bepalen wat het beste voelt, maar in elk geval kan en mag het gewoon wel!
Hoi
Mooi dat het weer een stuk beter en normaal gaat met je. Kun je ook weer in een beter en normaal ritme komen na een heel heftige periode.
Mooi dat het weer een stuk beter en normaal gaat met je. Kun je ook weer in een beter en normaal ritme komen na een heel heftige periode.
- juffie
- Site Admin
Re: Het WS-babytopic
Dat is over 2 uurtjes alweer 2 jaar geleden...kitten schreef:De nacht is ook hier ingetreden. Jerry heeft een slaapbankje gekregen en juffie een shot drugs. Ik heb geen 2 nachten overgeslagen, dus ik ga wel bikkelen. Veren in mn reet hoeven niet, ik geniet hiervan. Ik heb het gemist. Het diepe duister buiten, verlaten ziekenhuisgangen en een klein wonder in aantocht. Vereerd, dat ik erbij mag zijn.
Juffie haalt heel regelmatig adem. Ze slaapt nu. Helaas niet lang, de pieken van de weeën komen nog steeds boven de pethidine uit. Dan wordt ze even wakker en duw ik op haar rug tot het weg zakt. Hopelijk krijgt ze zo genoeg rust voor de eindsprint morgen.

Wow, wat vliegt de tijd toch. Om 5:25 uur ben ik 2 jaar moeder. Wauw.

MILF 

- kitten
En dus alweer twee jaar geleden dat ik voor het laatst bij een bevalling was. (Daar gaat iets nog niet helemaal goed
) Maar wat een mooie herinnering!!
2 jaar alweer! 

- eireann
- Site Admin
- Voleuse
Gefeliciteerd met de verjaardag van je meisje, ze is alweer peuter, wat vliegt de tijd 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gefeliciteerd juffie, Jerry en Jeetje!
@kitten: wel binnenkort ga je sowieso bij 1 bevalling zijn, van heel dichtbij zelfs. Maar ik wens je er snel meerdere toe!
@kitten: wel binnenkort ga je sowieso bij 1 bevalling zijn, van heel dichtbij zelfs. Maar ik wens je er snel meerdere toe!
- Daantje
- Contacteer:
- Ravelijne
Gefeliciteerd! Wat gaat dat snel, zeg. 

-
Gefeliciteerd met Jeetje!