de oneindige vraag
- eireann
- Site Admin
Re: de oneindige vraag
jawel vind ik wel
spelen/sexen en terug de kast in. Heb je er ook geen gezeur van. Af en toe wat water en brood naar binnen

spelen/sexen en terug de kast in. Heb je er ook geen gezeur van. Af en toe wat water en brood naar binnen

**Self Rescuing Princess**
- cinderella
- pluis
Om de vraag te beantwoorden: mijn Lief is n lekkere vent. Duh.
Buiten hem.. eh.. Ewan McGregor scoort toch wel hoog. En Vin Diesel..
Wie is de celeb die jij wel ns in je bed wilt aantreffen?
Buiten hem.. eh.. Ewan McGregor scoort toch wel hoog. En Vin Diesel..
Wie is de celeb die jij wel ns in je bed wilt aantreffen?
- kitten
- eireann
- Site Admin
ow in Forum zaken... das niet effectief
Wat drink jij het liefst?

Wat drink jij het liefst?
**Self Rescuing Princess**
- JJV
je bedoelt dat je twee ongemerkte glazen cola drinkt? Een is Pepsi en de ander Coca cola?
Ja, die doe ik, onbewust en onvoorbereid, als ik ergens cola bestel en dan een slok neem. Als het dan Pepsi Cola is, dan zeg ik het vaak meteen hardop.
Gek, die proef je echt wel qua verschil!
Al zag ik vorige week een programma waar cola werd getest en unaniem kozen die kinderen voor de merkloze cola als zijnde Coca Cola.
Maar JJ....volgens mij is die test al voor de mensen die grijs beginnen te worden. De 'jeugd' van nu kent die test toch niet meer??
*nu probeert een vraag te verzinnen die past bij bovenstaande*
*niks weet*
Ik zag werkelijk 3 minuten van SBS6 Hole in the Wall (oid) en ik mag hopen dat dit een momentopname was ipv strekking van hele show. Iemand maakte daar opmerking over sperma zijn wat in vagina valt
Vinden jullie soms ook iets qua taalgebruik te ver gaan, over de top, zo van "t moet ook allemaal maar', in programma's??
(noot van colet: ik heb niks tegen sex en dubbelzinnige opmerkingen, maar gewoon in een soort van onschuldig familie-zaterdag-avond-programma.....
)
Ja, die doe ik, onbewust en onvoorbereid, als ik ergens cola bestel en dan een slok neem. Als het dan Pepsi Cola is, dan zeg ik het vaak meteen hardop.
Gek, die proef je echt wel qua verschil!
Al zag ik vorige week een programma waar cola werd getest en unaniem kozen die kinderen voor de merkloze cola als zijnde Coca Cola.
Maar JJ....volgens mij is die test al voor de mensen die grijs beginnen te worden. De 'jeugd' van nu kent die test toch niet meer??
*nu probeert een vraag te verzinnen die past bij bovenstaande*
*niks weet*
Ik zag werkelijk 3 minuten van SBS6 Hole in the Wall (oid) en ik mag hopen dat dit een momentopname was ipv strekking van hele show. Iemand maakte daar opmerking over sperma zijn wat in vagina valt

Vinden jullie soms ook iets qua taalgebruik te ver gaan, over de top, zo van "t moet ook allemaal maar', in programma's??
(noot van colet: ik heb niks tegen sex en dubbelzinnige opmerkingen, maar gewoon in een soort van onschuldig familie-zaterdag-avond-programma.....

ik irriteer me meer aan niet goed nederlands taalgebruik op tv
vind ik erger dan sexuele toespelingen die trouwens toch vaak na half 9 zijn
wat vind jij t lekkerst ?
vind ik erger dan sexuele toespelingen die trouwens toch vaak na half 9 zijn
wat vind jij t lekkerst ?
- JJV
auch.. iets irriteert je, of je ergert je aan iets.oeps2 schreef:ik irriteer me meer aan niet goed nederlands taalgebruik op tv
eh ik vind plagen wel lekker, maar de pizza zometeen ook..
Iemand die iets dubbelzinnigs tegen oeps2 wilde zeggen net?
~\v/~
- kitten
Nope.JJV schreef:Iemand die iets dubbelzinnigs tegen oeps2 wilde zeggen net?

heb je een TV gids?
- Heerscher-vd-nacht
ja, gekregen....verjaardagscadeautje 
wanneer ben je voor het laatst in bad geweest (dus geen douche)

wanneer ben je voor het laatst in bad geweest (dus geen douche)
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Tjeee.....in een bad??
*denkt* Dan telt zwembad zeker niet mee?? Goh een bad......weet je..ik kan het me niet eens herinneren. IK denk haast toch wel dat dat was toen ik nog in ander huis woonde, dat betekent dat het voor mijn scheiding was, wat dus weer betekent dat het voor het laatst in 2000 is geweest!
Los van de vraag en bovenstaande uitleg...Als je alleen maar zegt: ik ben in 2000 voor het laatst in bad geweest... Hahaha dan zit je snel alleen in een restaurent
*zich nog heel vaak afvraagt wat maakt dat mensen een bepaalde vraag stellen* Kunnen we niet een tijdje erbij zeggen waarom we het vragen?? of lijk ik dan nieuwsgierig?
Nieuwe vraag: hoe vaak koop jij een nieuw matras?
*denkt* Dan telt zwembad zeker niet mee?? Goh een bad......weet je..ik kan het me niet eens herinneren. IK denk haast toch wel dat dat was toen ik nog in ander huis woonde, dat betekent dat het voor mijn scheiding was, wat dus weer betekent dat het voor het laatst in 2000 is geweest!

Los van de vraag en bovenstaande uitleg...Als je alleen maar zegt: ik ben in 2000 voor het laatst in bad geweest... Hahaha dan zit je snel alleen in een restaurent

*zich nog heel vaak afvraagt wat maakt dat mensen een bepaalde vraag stellen* Kunnen we niet een tijdje erbij zeggen waarom we het vragen?? of lijk ik dan nieuwsgierig?
Nieuwe vraag: hoe vaak koop jij een nieuw matras?