Dan nog lijkt me dat nu geen verstandige aankoop meer. Als je hem hebt is het prima. Ik had dat volgens mij ook tot een paar maandjes terug. Maar om nu nog nieuw aan te schaffen, zou ik niet doen.faery schreef:Ik heb Android 2.3(.6) en whatsapp doet het bij mij prima hoor
De wondere wereld der mobiele techniek
- kitten
Re: De wondere wereld der mobiele techniek
bedankt voor de hulp.
Denk dat mijn voorkeur nu uitgaat naar een samsung S2 of S3.
Schrok alleen klein beetje van de prijs, dat word goed zoeken op marktplaats of heeft er hier toevallig nog iemand 1 te koop
Denk dat mijn voorkeur nu uitgaat naar een samsung S2 of S3.
Schrok alleen klein beetje van de prijs, dat word goed zoeken op marktplaats of heeft er hier toevallig nog iemand 1 te koop

- lunaaa
Ik heb er over een maand (of uiterlijk twee) eentje te koop, een S2. Nu alleen nog niet.
- Peter^
- Contacteer:
Ik heb al een halfjaar een Samsung Galaxy Mini II, zonder problemen. Maar sinds dit weekend problemen. Toestel kwam in een opstart loop terecht. En is door een winkel gereset. Nu heb ik alle instellingen opnieuw moeten doen. Maar nu (terwijl er minder apps op staan) kan ik geen foto of muzieknummer toevoegen omdat ik de melding krijg dat er onvoldoende geheugenruimte is.
a) Anderen ook bekend met dit probleem?
b) wat is hier een oplossing voor?
a) Anderen ook bekend met dit probleem?
b) wat is hier een oplossing voor?
Geniet van de positieve momenten.
- JerryM
kijk in de instellingen hoeveel ruimte er op de sd-card en op het interne geheugen staat.
Soms is er ook een bestandje ergens dat je moet verwijderen, dat is dan per ongelijk niet verwijderd en geeft een foutmelding.
Heb je apps naar de SDcard verplaatst al?
Soms is er ook een bestandje ergens dat je moet verwijderen, dat is dan per ongelijk niet verwijderd en geeft een foutmelding.
Heb je apps naar de SDcard verplaatst al?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
- Peter^
- Contacteer:
Opslag van telefoon meldt:
SD-kaart:
Totale ruimte: Niet beschikbaar
Beschikbare ruimte: Niet beschikbaar
SD-kaart koppelen: SD-kaart plaatsen
USB-opslag:
Totale ruimte: 1,83 GB
Beschikbare ruimte: 1,83 GB
Apparaatgeheugen:
Beschikbare ruimte: 772 MB
SD-kaart:
Totale ruimte: Niet beschikbaar
Beschikbare ruimte: Niet beschikbaar
SD-kaart koppelen: SD-kaart plaatsen
USB-opslag:
Totale ruimte: 1,83 GB
Beschikbare ruimte: 1,83 GB
Apparaatgeheugen:
Beschikbare ruimte: 772 MB
- Peter^
- Contacteer:
Het blijkt dat tijdens de reparatie bij de vodafone winkel mijn sd-card is kwijt geraakt. Als oplossing hebben zij er bij uitzondering voor mij gratis een nieuwe in gezet. Omdat ik niet aan kon tonen, dat de kaart er voor de reparatie wel in zat.
Tip: als je na reparatie je telefoon weer in ontvangst neemt, controleer dan of alle kaartjes, e.d. er weer in ztten.
Tip: als je na reparatie je telefoon weer in ontvangst neemt, controleer dan of alle kaartjes, e.d. er weer in ztten.
- juffie
- Site Admin
Nee, je moet altijd voordat je je telefoon inlevert voor reparatie je sd en simkaart verwijderen. In deze ligt de fout bij jou, Peter.
Dus de tip moet zijn: controleer of je je kaartjes hebt verwijderd voordat je je telefoon inlevert voor reparatie.
Dus de tip moet zijn: controleer of je je kaartjes hebt verwijderd voordat je je telefoon inlevert voor reparatie.
MILF 

-
Wat juffie zegt. Al vind ik het wel raar dat ze het in de winkel niet checken ik krijg altijd melding dat ik moet controleren of alles eruit is en ik moet in een apart veld melden als ik accessoires meestuur. De verantwoording ligt bij de klant uiteindelijk maar ik vind het niet servicegericht dat ze het niet checken. Wel service dat je een nieuwe hebt gekregen.
Ik heb een Samsung GT-S6500D Galaxy Mini II. Bevalt opzich prima maar de laatste tijd heeft die wat problemen. Met regelmaat hoor ik geen beltoon als ik gebeld word (volume staat vol open, trilfunctie aan (maar ook die weigert dan dienst)). Het gekke is dat het best kan zijn dat als iemand nogmaals belt ik dan wel, dus met dezelfde instellingen, de beltoon te horen krijg.
Heeft iemand hier misschien ook ervaring mee? En nog beter weet iemand waar dat misschien aan kan liggen?
Heeft iemand hier misschien ook ervaring mee? En nog beter weet iemand waar dat misschien aan kan liggen?
-
Geen idee klinkt als software fout omdat hij het soms wel soms niet doet, start je de telefoon regelmatig een keer opnieuw op? Bij 1X in de week uitzetten en weer opnieuw aanzetten voorkom je veel problemen. Is het altijd bij dezelfde persoon of wisselt het? Anders proberen of je toestel kan updaten via pc (Samsung kies). Als dit niet helpt toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen dan wel eerst een backup maken van je contacten en je bestanden. Als dat allemaal niet geholpen heeft het toestel opsturen voor garantie want dr zit gewoon 2jaar garantie op. Succes.
leonietje, dank je voor het antwoord.
Ja, ik start regelmatig de telefoon opnieuw op. De laatste versie is geinstalleerd.
Niet lang geleden is mijn telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, omdat die gereset moest worden. Maar dat zou inderdaad nog een poging waard zijn, voordat ik er mee naar de winkel stap.
Ja, ik start regelmatig de telefoon opnieuw op. De laatste versie is geinstalleerd.
Niet lang geleden is mijn telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, omdat die gereset moest worden. Maar dat zou inderdaad nog een poging waard zijn, voordat ik er mee naar de winkel stap.
- kitten
Ik heb Tapatalk gedeïnstalleerd en toch blijft ie piepen als ik een pb krijg... :S Ik kan toch niet meer doen dan deïnstalleren?

Nu werkt coolblue niet echt mee als het om de reparatie gaat. dat gaat al snel 100-150 euro kosten.
Als iemand een goedkopere optie weet hoor ik het graag.
- JerryM
Ik wil een nieuwe telefoon, en een nieuw abbo.
De mobiel weet ik al: Motorola Moto G 4G
Het abbo weet ik minder van. Minuten interesseren me niet. Dat de phone 4G kan wil niet zeggen dat ik dat moet gebruiken. 1GB internet is voldoende, huidig gemiddeld ligt onder 300MB. Minuten/SMS heb ik nu 75, is genoeg.
Kan ik het risico van een goedkope 2e rangs provider nemen? Ik heb nu vodafone. Welke andere providers zijn dan 2e rangs?
De mobiel weet ik al: Motorola Moto G 4G
Het abbo weet ik minder van. Minuten interesseren me niet. Dat de phone 4G kan wil niet zeggen dat ik dat moet gebruiken. 1GB internet is voldoende, huidig gemiddeld ligt onder 300MB. Minuten/SMS heb ik nu 75, is genoeg.
Kan ik het risico van een goedkope 2e rangs provider nemen? Ik heb nu vodafone. Welke andere providers zijn dan 2e rangs?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln