n klein meisje (nouja.. groep 8 inmiddels, kleintjes worden groot) dat zomaar n middagje bij mij komt spelen/thuis zijn en nu bezig is met wolballetjes maken
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Van een kersverse Chinese medestudente twee Chinese knopen krijgen (dus draad in hippe vlechtknopen) die in China aan bruidsparen gegeven worden als brenger van geluk.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Een Kluk die mij, terwijl ik heerlijk lig te snoozen vanmorgen, nog even instopt door het dekbed omhoog te trekken, zodat ik in een warm coconnetje lig. Ik begin te glimlachen en op het moment dat ik mijn ogen opendoe kijk ik in twee blauwe kijkers die mij zo ongelooflijk lief aankijken. Holy moly, ik blijf eraan denken. Klukkie is zo lief voor mij !!
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
Een deur vol met lieve kaartjes van Ws-ers. Als ik dan eens een dipje heb, zet ik de kamerdeur een stukje open, ga zo op de bank zitten dat ik er naar kan kijken en dat helpt dan toch altijd weer een beetje
De nieuwe sappan die vol met vlierbessen nu op het fornuis staat. Ben benieuwd hoeveel gezonde vlierbessensiroop (drankje tegen griep en hoest!) ik eruit kan halen. Was nog geen 5 minuten knippen aan de vlierstruik in de tuin, de rest is aanzienlijk meer werk! (flesjes vullen met suiker en kruiden, en straks de vellen en steeltjes weggooien op de composthoop).