WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
lotus {P}

Re: WS valt af!

Bericht door lotus {P} »

ik kies ook altijd minstens 1x iets van groente (courgette, champignons oid) en neem zoveel mogelijk vis. Ten eerste omdat ik dat lekkerder vind, ten tweede omdat dat voor mij gezonder is. Tegenwoordig ga ik meestal ook niet meer voor de 5 per ronde, eerder 4.
En bij mij zijn de sushi-kilo's er ook altijd snel weer af.
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik kies juist voor de sushi's en niet meer voor de warme gerechten. Die zijn vaak gebakken in veel olie of nog erger, tempura (dus in een beslagje gefrituurd). Ik neem vaker de een stuks sushi's en salade. En dan maar een warm gerechtje ofzo. Plus ik ken mijn lichaam beter, ik voel nu beter wanneer ik vol zit.

En, niet onbelangrijk, ik heb de 'omg als ik veel eet is het bijna gratis!!!'-gedachte los gelaten. Dat vind ik wel een valkuil bij all you can eat, dat de Nederlandse zuunigheid getriggerd wordt. Toch een beetje het 'als ik maar weinig eet is het zonde'. Het hielp mij echt dat los te laten.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik lus de sushi's juist het graagst, en zo vaak eet ik het nou ook weer niet, dus ik eet lekker de sushi's alle rondes met misschien 1 warm iets. De laatste ronde bestel ik nu wel minder omdat ik het vol zijn herken en omdat ik ook de 'als ik weinig eet is het zonde' probeer los te laten. Dan ga je namelijk misselijk naar huis, dat is pas zonde!
**Self Rescuing Princess**
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Yay, de kilo's die ik er na Zandvoort en sushi bij had, waren er vanochtend weer af. Nu nog even verder en dan ben ik weer waar ik tijdelijk wil wezen.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

vandaag een spijkerbroek die 2 maten kleiner is dan toen ik begon te lijnen
seleena

Bericht door seleena »

lotus {P} schreef:vandaag een spijkerbroek die 2 maten kleiner is dan toen ik begon te lijnen
Leuk is dat hèh Lotus? :static:
Ik heb dat ook tegenwoordig. Mijn broeken die ik altijd bewaar als ze te klein worden, zitten nu ook zowat ruim. Ik heb paar weken terug een spijkerbroek gekocht die net even iets te strak zit.
We gaan ervoor dat ik hem over paar weken aan kan :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik was er al wel een tijdje aan toe, maar vond het eigenlijk zonde want omdat ik niu niet meer echt lijn, had ik verwacht dat de kilos er wel weer bij zouden komen. Maar toen ik op de foto's van Zandvoort zag hoe die spijkerbroek me zat, vond ik dat het echt niet meer kon. Nu heb ik toch maar 1 nieuwe gekocht. Hij zit nog wel een beetje strak, maar dat rekt nog wel mee en het ziet er in ieder geval beter uit.
seleena

Bericht door seleena »

shraddah schreef:Ohja ik had wel leuk nieuws van de weegschaal, ik zou mijn 10% doel gehaald hebben volgens WW.
Volgens mij mag ik blij zijn, ware het niet dat het heel erg kan schommelen per week.
Ene week -2 kilo dan weer +2 en uiteindelijk ligt het in het midden en ben ik toch wel iets afgevallen wat nu dit resultaat geeft.
Net gewogen bij de chiropractor en had een verschil met de weegschaal thuis van 0,5 kilo, toen wel mijn bh, slip en truitje aan.
Mja beetje confusing zo...
Even hier nog een keer. Ben er eigenlijk best wel blij mee 10% van mijn gewicht af :static:
-13,5 met WW vanaf eind jan en dan nog -2 van eind 2012, 15,5 in totaal. :)
Mijn broeken werden eerst te groot en nu worden ze ook te lang. :static:
Ik moet nog wat afvallen om mijn nieuwe broek aan te kunnen, jammer genoeg.

Iemand anders nog bezig met afvallen?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
artemis

Bericht door artemis »

Ik ben vooral bezig met opletten wat ik eet. Maar afvallen wil ik het niet noemen.
kitten

Bericht door kitten »

Ik ook. En ik zat vorige week op de 10 kilo erbij, waar ik heel trots op ben! Want zwanger, dus aankomen doe ik toch wel, maar bij mijn eerdere zwangerschappen liet ik alle remmen los en kwam ik 20 kilo aan. Nu heb ik nog 2 maanden te gaan en zit ik pas op 10, wat netjes is. :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik let ook op. Na de vakantie was het getal toch een beetje weer te hoog naar mijn mening, dus probeer nu weer gezonde tussendoortjes te nemen ipv te snoepen.
seleena

Bericht door seleena »

Opletten met wat je eet is ook een win. Goed van jullie. :yes:
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Damn.... Net wat meer van de bruiloftsfoto's gezien... Het helpt niet voor het beeld dat de jurk een maat te groot is en dat m'n haar is gestyled als Beatrix.... maar Damn.... ik ben dikker dan ik dacht. IRL/3D vind ik mezelf toch echt leuker.... Ook foto's van de musical repetitie gezien waar ik er uit zie als een zeekoe..... zucht.

*weightwatchers app weer downloaden gaat*
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Knufff, je kan het Anne! (en ik vind dat die jurk (dat is dezelfde als op die foto toch?) je heel erg goed staat, én dat je goed op die foto staat!)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Op die foto's wel ja... Maar er zitten erbij....

edit: ik bedoel; dank je wel jezebel :hug:
Plaats reactie