Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- phedre
- Contacteer:
Re: Het Jeejtje-babytopic
pfff, dat was schrikkendan idd zeg. Fijn dat het er op dit moment goed uitziet en ik duim dat het goed blijft gaan. Sterkte!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Pffff.... had dit topic even gemist! Heb met ingehouden adem (letterlijk!) de laatste pagina's zitten lezen... Gelukkig dat het goed zit. Heel veel sterkte daar!
* weer adem haalt *

* weer adem haalt *
- Voleuse
Pfff, gelukkig was het vals alarm zeg, wat een schrik! 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Daantje
- Contacteer:
- eireann
- Site Admin
Wow, heftige paar dagen gehad! *knuffel*
Fijn dat het gelukkig allemaal goed zit!
Fijn dat het gelukkig allemaal goed zit!
- eireann
- Site Admin
Kan het zijn dat bloeden voor jou sneller voorkomt dan gemiddeld? Je bevalling was heel heftig, je miskraam laatst was ook heftig, misschien hoort het bij jou lijf? (na de eerste bevalling?) Er zijn veel verhalen van vrouwen die bloeden die toch een gezond kind op de wereld zetten, ik hoop natuurlijk dat het bloeden gewoon stopt!
Beetje bijgekomen van de schrik?
Beetje bijgekomen van de schrik?
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Ik heb wel sinds een poosje last van contactbloedingen, maar dat is verklaarbaar. Ik was niet zo in paniek geraakt als we seks hadden gehad of wanneer ik zwaar had gesport/getild of wanneer ik hard had moeten persen op de wc ofzo. er was nu helemaal geen aanleiding en daardoor schrok ik er zo van.
Ook omdat het vanochtend nog zo was, zakte dat gevoel niet af, want als er een bloedvaatje was gesprongen, dan was dat gister zo geweest en vanochtend over. Althans, mijn redenatie.
En ja, wel een beetje bijgekomen. Al heeft het wel veel van me gevraagd, ben kapot!
Ook omdat het vanochtend nog zo was, zakte dat gevoel niet af, want als er een bloedvaatje was gesprongen, dan was dat gister zo geweest en vanochtend over. Althans, mijn redenatie.
En ja, wel een beetje bijgekomen. Al heeft het wel veel van me gevraagd, ben kapot!
MILF 

- thaliya
Wat een opluchting! Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent
.

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Bibberend klikte ik het topic open! Wat fijn dat het goed was!!! Rust maar goed!!!
- kitten
Misschien een miskraam van de helft van een tweeling? Schijnt best vaak voor te komen. Of was het minder heftig dan dat?
- juffie
- Site Admin
Het was veel minder heftig dan mijn miskraam. En afgelopen maandag met de echo was er ook duidelijk maar 1 vruchtzak en 1 hartje te zien. Dus, geen idee wat het nu wel is (geweest) want het rommelt nog steeds een beetje.
Aan de andere kant voel ik ook onmiskenbaar dat er gewerkt wordt in mijn buik.
Aan de andere kant voel ik ook onmiskenbaar dat er gewerkt wordt in mijn buik.

MILF 

Hoi
Mooi om te lezen dat er hard gewerkt wordt aan een nieuw leven, ik wens je toe dat de rest van de zwangerschap voorspoedig mag verlopen.
Mooi om te lezen dat er hard gewerkt wordt aan een nieuw leven, ik wens je toe dat de rest van de zwangerschap voorspoedig mag verlopen.
- Peter^
- Contacteer:
Fijn dat jullie mogen hopen op een broertje/zusje voor Jeejtje!
Geniet van de positieve momenten.