Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
cinderella

Re: Vrolijk!

Bericht door cinderella »

Het slaat helemaal nergens op, maar op m´n 34e kom ik erachter dat ik al m´n hele leven gelijk jarig ben met Bert van Sesamstraat. Iemand jarig op 28 januari? Dan ben je gelijk jarig met Ernie.
toen doet er nu niet meer toe
Janice

Bericht door Janice »

heb zo fijn mogen spelen gisteren. een voelsessie neen leren voelen sessie,want ik voel sommige dingen niet, afgeleerd gedeeltelijk, met condionering, gedeelte is zenuwsxhade

Was mooi, en ben nog mijn lichaam herstel aan t gunnen, want tja die heeft best even op een tafel gelegen die eigenlijk niet goed is, maar heb geen drukplekken dus kpmt wel goed.De rode wegdrukbare verdwijnen vanzelf met een zalfje.

Een verplicht verslag geschreven dat ,e even aan het hulen kreeg en ik hard nodig heb en besef hoeveel schade ik van misbruik heb en hoe makkelijk een zweep is, omdat ik die zo gewend ben een aaraking zodner die lig-chter is toch veel harder binnekomt, en ook ebst heel moeilijk is voor iemand die als kind niet mocht voelen, niets...en een en al gevoelsmns ben van mezelf.

Mooi, geef al een glimlach bij idee en ga ik nog even van genieten.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Zon! En de tweede courgette van het jaar is aan het rijpen aan de plant in Zarath's tuin. :) Leuk dat hij toch nog produceert. Hij was eigenlijk veel te laat gezaaid, nadat de eerste lichting door een late vorst om zeep was geholpen. Dus yay voor op hoop van zegen te laat in het seizoen nog wat in de grond stoppen. :static:
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Mijn lieve man, date een heel lief meisje die op haar beurt ook een super leuke man heeft waar ik lekker mee mag daten :inluv:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

miss_meeko schreef:Mijn lieve man, date een heel lief meisje die op haar beurt ook een super leuke man heeft waar ik lekker mee mag daten :inluv:
Haha, yaaay, liefde overal :inluv:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Sabrina

Bericht door Sabrina »

miss_meeko schreef:Mijn lieve man, date een heel lief meisje die op haar beurt ook een super leuke man heeft waar ik lekker mee mag daten :inluv:
Ik wilde gaan posten dat leuke FL-statusupdates leuk zijn, maar dit omschrijft het veeel beter!!! :inluv: Mijn lieve husband die een awesome meisje date, met wiens al even awesome man ik dan weer mag daten! :D :inluv:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik mag naar de Doctor Who Celebration Event in Londen! Met acteurs en alles! WHOOHOO!!!!!!! En de ryanair vluchten zijn ook goedkoop dat weekend! WHOOHOO ! YAY!
**Self Rescuing Princess**
chell

Bericht door chell »

London :inluv: :inluv: :inluv: :inluv:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dr. Who :inluv: :inluv: :inluv: :inluv:

;) (EN londen :) )
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb nog nooit een aflevering Dr Who gezien... Maar Whoohoo voor Anne! Vergeet je de sonic screwdriver niet?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

COOL! Wat gaaf!!!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat gaaf! Ergens mee gewonnen?
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Je kon je aanmelden als je er heen wilde, en dan werden er lootjes getrokken van wie er kaartjes mogen kopen.
Boefje

Bericht door Boefje »

Woei! Dat is leuk nieuws!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Dat jij naar London gaat, is echt iets waar ik vrolijk van wordt.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie