Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- Jezebel
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
*duimduimduimduimduim*
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- eireann
- Site Admin
Potverdriedubbeltjes!
De afdeling waar het om gaat heeft een interne kandidaat toegeschoven gekregen die ze niet mogen weigeren anders was ik uitgenodigd voor gesprek.
Balen!
De afdeling waar het om gaat heeft een interne kandidaat toegeschoven gekregen die ze niet mogen weigeren anders was ik uitgenodigd voor gesprek.
Balen!
**Self Rescuing Princess**
-
Damn! Wat stom 

- Yara
Wat stom!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- seleena

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- Jezebel
Oh, wat stom!
There's a room inside your gut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- eireann
- Site Admin
Geeft niks jongens, ik ben al weer enthousiast ergens anders over 

- Crownless
Vertel eens anne? Ben benieuwd. Ik gun jou zo ontzettend een leuke baan!
Zojuist last-minute sollicitatie de digitale deur uit gedaan op een functie die me echt heel tof lijkt en aansluit bij mijn vooropleiding. Last-minute, dus mijn brief niet meer kunnen laten controleren, en het is voor het eerst dat ik 'persoonlijke ontwikkeling' vermeldde in cv en brief en dat aandroeg als een sterk punt, dus ben benieuwd of dat wat uitmaakt.
Weinig verwachtingen, wel hoop. En heej, anders missen ze een awesome persoon. Zo.
En hoera, ik kan mezelf aanprijzen en daar ook nog in geloven ook! Ha! Ik ga dat solliciteren nog eens leuk vinden.
Zojuist last-minute sollicitatie de digitale deur uit gedaan op een functie die me echt heel tof lijkt en aansluit bij mijn vooropleiding. Last-minute, dus mijn brief niet meer kunnen laten controleren, en het is voor het eerst dat ik 'persoonlijke ontwikkeling' vermeldde in cv en brief en dat aandroeg als een sterk punt, dus ben benieuwd of dat wat uitmaakt.
Weinig verwachtingen, wel hoop. En heej, anders missen ze een awesome persoon. Zo.
En hoera, ik kan mezelf aanprijzen en daar ook nog in geloven ook! Ha! Ik ga dat solliciteren nog eens leuk vinden.

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
LOL @ Crownless
Ik ben blij dat ik van de sollicitatie-stress af ben. Hoewel.... de reden is natuurlijk niet echt fantastisch (understatement van het jaar)
Ik ben blij dat ik van de sollicitatie-stress af ben. Hoewel.... de reden is natuurlijk niet echt fantastisch (understatement van het jaar)
- eireann
- Site Admin
Het is in mijn woonplaats, het is WEL full-time. Maar waarschijnlijk 9.30 beginnen. ik ben voor
Het is als eerste lijn support bij een interne ICT helpdesk bij een bank. Bij veel functies in project management kom ik ICT kennis te kort... Dus dit zou dat mooi aanvullen.
Eigenlijk zoeken ze een microsoft gecertificeerd iemand, maar ze hebben onderhand wel door dat die steeds na een paar maanden weggaan als ze het gezien hebben. EN ze willen graag een communicatief sterk iemand die vrouw is
Donderdag sollicitatie gesprek!
Goed bezig zelf Crownless! fijn dat het leuk begint te worden. Ik heb zelf ook weer plezier in CV bewerken enzo.

Eigenlijk zoeken ze een microsoft gecertificeerd iemand, maar ze hebben onderhand wel door dat die steeds na een paar maanden weggaan als ze het gezien hebben. EN ze willen graag een communicatief sterk iemand die vrouw is

Donderdag sollicitatie gesprek!
Goed bezig zelf Crownless! fijn dat het leuk begint te worden. Ik heb zelf ook weer plezier in CV bewerken enzo.
- lunaaa
Spannend eireann!
- Ravelijne
Ik zal voor jullie duimen, Anne & Crownless!
- pluis
K hoef niet meer te solliciteren! Voor de komende zes maanden ben ik onder de pannen met een opdracht van 32 uur per week. Nou nog eens zien of ik er nog kleine klusjes naast ga doen, of dat ik het opvul met vrijwilligerswerk / het opzetten en bijhouden van m'n website / portfolio en allerlei.
- seleena
Gefeliciteerd Pluis! 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
Goed bezig Pluis! Thuis werken of op kantoor?