Zwangere vrouw met een mooi rond buik zien zumba'en
Als het ooit zo ver bij me is, en mijn fysiek laat het toe ga ik dat ook doen.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Luie zondag en niet geschoren vanmorgen. Toch is de baardschaduw nauwelijks zichtbaar. Al die pijnlijke laser sessies beginnen echt vruchten af te werpen.
Ik heb gewoon al twee dagen achter elkaar per ongeluk zo lekker gekookt! Zondag curry rijst met broccoli en gisteren gehaktballetjes in ui- en champignonsaus. Het was maar een beetje geïmproviseerd maar het was zo goed gelukt dat ik het recept meteen opgeschreven heb. Fijn. Weer twee lekkere dingen erbij om vaker te maken.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
email van vriendin uit Ierland van wie ik al tijd niks had gehoord, was bezorgd (ze is al wat ouder met geen fantastische gezondheid) Maar ze was lekker op reis.