Rollenspellen kunnen ook liggend toch?phedre schreef:ik ben op zoek naar spelvormen die liggend!! gedaan kunnen worden.. des te groter is de kans dat ik dus wel mee kan doen
Het Stuitertopic
Re: Het Stuitertopic
poh jee 2 stuiters, 1 vrijdag ga ik samen met n stel kijken wat ik nog met mn lixchaam als sub kan, dus ook spelen en kennis maken want ik ken zedus niet... dan verder zaterdag weer n date , en deze heb ik samen al even virtueel wat ge roleplayed om te zien of ik dat me zoyu liggen. en dat is leuk weg
dus ik stuiter bounce bounce!
dus ik stuiter bounce bounce!
- seleena
Niet kennen en gelijk al spelen Janice?Janice schreef:1 vrijdag ga ik samen met n stel kijken wat ik nog met mn lixchaam als sub kan, dus ook spelen en kennis maken want ik ken zedus niet...

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Ik, als het niet fijn voelt, dan ga ik gewoon naar huis. Is eigen beslissing ,heb een safety call en als je eenmalig speelt heb je ook geen kennismaking.dit is geen gewoon speelavondje , deze is puur om samen te kijken wat mijn lichaam nog kan, of subben nog wel gaat zonder schade. Dit is niet een los spel.ik noem het spelen omdat je ook speelt ja, maar het is een kijken van,welke grenzen heeft mijn lichaam nodig om van spelen niet stuk te gan. Dus nee geen gewoon speelavondje. Dit is met iemand met zelfde ziekte kijken wat ik beter niet kan doen, wat wel kan, wat misschien en wat je beter op een andere manier kunt doen. Dit is ook zodat ik dat van laatst dus dan ook beter kajn gaan inschatten en aangeven van te voren van, dewze dingen kunnen niet, nada nooit, de volgende doe ik alleen emt mensen die ik al een tijdje ken, en de ze wens ik wel met jpou te doen.als voorbeeld. Maar goed deze gast gaat om ander redenene van mijn lijstje af nu, of wacht is er al af.
*gniffelt om stuiterende anne*
Wist je dat je heel grappig ende schattig bent als je stuitert?
Wist je dat je heel grappig ende schattig bent als je stuitert?

- Voleuse
*poink poink poink*
FF vergeten dat je van spelen alleen nog maar meermeermeermeer wil spelen!!
FF vergeten dat je van spelen alleen nog maar meermeermeermeer wil spelen!!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Daantje
- Contacteer:
*Stuitert* sub-stuiters om precies te zijn. 't Is dat op de grond zitten voor een lege bank het niet voor me doet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
Zou makkelijk zijn he?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- tessie
- Contacteer:
Ik heb stuiters voor t masterclass weekend van volgende maand!
- seleena
Tis heul, heul, heul lang geleden voor mij.. maar ik heb zo waar stuiters. Denk ik...
Damn Tessie die masterclass waar je naar toe gaat. I can only dream
Damn Tessie die masterclass waar je naar toe gaat. I can only dream

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- tessie
- Contacteer:
Ja het is ook zo gaaf maar ik vind het ook zo eng. Elke keer als ik er aan denk krijg ik van die mega zenuwachtige stuiters!
- seleena
Kan het me helemaal voorstellen.tessie schreef:Ja het is ook zo gaaf maar ik vind het ook zo eng. Elke keer als ik er aan denk krijg ik van die mega zenuwachtige stuiters!
Ik wou dat ik een vliegje kon zijn om stiekum mee te kunnen kijken

Kan je masterclass eigenlijk vergelijken als de Franse film Histoir d'O?
Of slaat mijn fantasie helemaal op hol nu.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- tessie
- Contacteer:
Ik weet t niet, ik heb die film nooit gezien haha! En in t boek kwam ik niet verder dan de eerste paar pagina's..
-
Ik hoop echt ooit ook zo'n Masterclass weekend mee te maken. Lijkt me zó gaaf. En eng. En gaaf. En eng.
En ik stuiter ook. Hard.
Ik wil seks en spelen en spelen met seks en en en..
*zucht*
En ik stuiter ook. Hard.
Ik wil seks en spelen en spelen met seks en en en..
*zucht*
- Daantje
- Contacteer:
*Ploing*
Woensdag zal daar wel verandering in komen.
Woensdag zal daar wel verandering in komen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl