bdsm dating

elfje (Mr Uil)

bdsm dating

Bericht door elfje (Mr Uil) »

Hallo Iedereen,

Wij zijn op zoek naar een soort dating sigt voor bdsm die eigenlijk niet commercieel is.
Wie kan ons hierbij helpen,en weet een goede sigt.

groetjes elfje
Laatst gewijzigd door elfje (Mr Uil) op 19 okt 2009, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Crownless

Re: bdsm dating

Bericht door Crownless »

sight = site, toch? :confused:

Anyway, probeer bdsmnext.nl. Daar is een contactadvertentie afdeling. En ehm... tja, bdsmzaken heeft ook een gratis deel. En verder zou ik t niet weten eigenlijk. Je kunt een advertentie in de kerfstok laten zetten, maar of dat enig zin heeft weet ik niet.

(ben geen internet dater, dus misschien dat iemand anders het wel weet?)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Wever

Bericht door Wever »

Euh...een goede site, neem ik aan?

Ik raad...

Nevermind: Crownless is me al voor. Buiten bdsmnext.nl weet ik het ook niet (en dat is eigenlijk geen dating site, maar een forum met een onderdeel waar je kan daten).
Gezien daten (ook binnen BDSM) nogal big business is geloof ik niet dat er veel niet-commerciële datingsites zullen zijn. Zo'n site kost doorgaans ook wat meer in tijd en onderhoud, dus begrijp ik best dat mensen niet "zomaar even" een datingsite op poten zetten. :)
elfje (Mr Uil)

bedankt voor het wijzen op de spelfout,is aangepast
elfje (Mr Uil)

bdsm zaken ken ik inderdaad
Crownless

Bericht door Crownless »

Marijke schreef:BDSMzaken is gewoon gratis hoor :).
Ja, maar wel met beperkingen en irritante rode letters die je schreeuwerig toespreken over de dingen die je zou kunnen hebben als je geld neerlegt.

Maar idd, het is gratis. Soort van. Maar door die rode letters (en irritante reclame!) wel duidelijk commercieel.
kitten

Bericht door kitten »

Nee hoor, die rode letters krijgen de ster deelnemers ook. ;)
Crownless

Bericht door Crownless »

Nou, dan wordt je dubbel genaaid. Maar dat is mijn bescheiden *kuch* mening ;)
kitten

Bericht door kitten »

Moh, de layout van 1 pagina bevalt me niet. Ik overleef het wel, denk ik. ;)
Wever

Bericht door Wever »

elfje (Mr Uil) schreef:bedankt voor het wijzen op de spelfout,is aangepast
Euh...niet om vervelend te doen, maarreuh...volgens mij heb je een paar spelfouten gemaakt bij het verbeteren van je spelfouten.

Maar soit...wat zijn eigenlijk je criteria voor "niet commercieel"?
Sites zoals BDSM-zaken en go-BDSM (als die nog bestaan) halen hun inkomsten wel uit reclamebanners en lidgeld, maar hebben niet als doel om proDom(me)s aan klanten te helpen. En bij de meeste van dit soort sites kan je ook zonder te betalen wel "iets"...al is het natuurlijk beperkt tegenover de betalende leden.
elfje (Mr Uil)

Wever ,2 van mijn kids hebben dyslexie van wie zouden hebben haha.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

offtopic: Dat vind ik een mooie formulering van je rede voor spellingsfouten. :)
ontopic: Misschien een idee om eerst eens te bepalen wat voor iemand je waarvoor zoekt. En daar een passende site bij zoeken.

Om een neutraal voorbeeld te geven: als je iemand zoekt voor een eenmalig spel, dan lijkt het me niet handig om op een site te gaan zoeken/adverteren, waar mensen op zoek zijn naar een langdurige relatie of die naast bdsm ook andere interesses willen delen.
Geniet van de positieve momenten.
Heleen

Bericht door Heleen »

Echt commercieel kun je BDSMzaken.nl ook niet echt noemen hoor. Ik weet dat More en MissBogey er in al die jaren (en de jaren ervoor met BDSM zolder) niets aan hebben verdiend. De kosten van het maken, updaten en in de lucht houden van zo'n site zijn hoog. De reclames (die je overigens uit kunt zetten als je ster-deelnemer bent) en ster-lidmaatschap dekken de kosten.

Ik zie daar overigens heel veel soorten ads voorbij komen. Waar zijn jullie specifiek naar op zoek?
elfje (Mr Uil)

we zoeken wel een langduurige relatie met een stel waarvan de vrouw bi is.en een rubens figuur heeft. En de Doms beide hetro zijn.
Om gezellig te kletsen en leuke dingen te doen.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Komt op mij over, alsof jullie een speld in een hooiberg zoeken. Ik zou een zo gespecificeerde mogelijke (wie jullie zijn en wat jullie zoeken) advertentie op meerdere sites zetten. Begin maar zo breed mogelijk. Als je teveel reacties krijgt, kan je altijd nog je advertentie elders weghalen. Veel succes.
Geniet van de positieve momenten.
Gesloten