Ongecontroleerde rant topic!
- Peter^
- Contacteer:
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ik dacht ook een keer met een kruik mijn rugpijn te verhelpen. Dokter vond dat geen goed idee achteraf, ook bij mij was de rug te rood geworden. "Gewoon mee bewegen, wandelen", vond dokter een betere oplossing.
Geniet van de positieve momenten.
- eireann
- Site Admin
"een sportief ontworpen tandenborstel" WTF?? Je gaat er toch niet mee rennen? Of gymmen? Of zumba-en? Of zwemmen? Waarom is een 'sportief ontwerp' een verkoop feature voor een tandenborstel?? De ergonomische grip kan ik nog in komen, al vind ik het wel een gevalletje woord-inflatie, rot op man, 't is een TANDENBORSTEL!
**Self Rescuing Princess**
- phedre
- Contacteer:
arghhhhhhhhhhhhhhh hoe kan je een vergoeding van te voren aanvragen, als je de originele nota moet meesturen??? (en dus wordt vergoeding afgewezen omdat je niet iets mag kopen en daarna vergoeding aanvragen)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Mack
@phedre: Daarvoor kun je een "pro-forma" nota aanvragen bij het berijf waar je iets kopen wil. Die nota stuur je dan in, en dan kan de subsidie verstrekker (als dat gewenst is) het geld rechtstreeks naar de leverancier overmaken, en daarna vind pas de echte levering plaats.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- phedre
- Contacteer:
dat kon dus niet, ze wilden echt de originele nota. Ik had ook aangegeven dat ik de aanvraag niet voor aangegeven datum in kon dienen, omdat ik de originele nota nog niet had. Geen probleem, dan schrijf je er bij dat de aanvraag later is, omdat je moest wachten op de originele nota. DUs idd.. aankoop gedaan en gehele formulier met alle gevraagde gegevens inclusief originele nota ingestuurd. Afgewezen mede dus omdat ik eerst had aangekocht en daarna aanvraag had ingestuurd.
Heb dus maar om opheldering gevraagd, ben benieuwd wat ze gaan antwoorden.
Heb dus maar om opheldering gevraagd, ben benieuwd wat ze gaan antwoorden.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Ravelijne
Man, dit is raar! Ben sinds een paar weken een beetje de Nourishing Traditions / Weston Price eetrichtlijnen aan het volgen (alle granen/rijst minstens 6 uur inweken, veel orgaanvlees, echte boter, geen UHT gepasteuriseerde zuivel) voor maximale voedingswaarde. Een van de mogelijke effecten is dat je minder naar zoet gaat verlangen, als dat eigenlijk een signaal van je lichaam was dat je iets te kort kwam. Nou ben ik niet heel erg een emo-eter, maar op sommige momenten kan ik wel behoefte hebben aan troost-lekkers. Gisteren was ik na therapie helemaal over de zeik, zeg ik stampvoetend tegen Zarath 'en ik heb geen eens trek in een ijsje of iets lekkers, dus zelfs die optie om me op te vrolijken valt af!' 
Nu ben ik wat dingen aan het opschrijven om mijn hoofd helder te krijgen, zelfde verhaal, ik wil er een stukje chocola bij pakken als afleiding en voor het lekker, ik heb het voor mijn neus op tafel gelegd (Côte D' Or met gecarameliseerde amandelen! Het lekkerste wat er is!) maar ik heb nog geen stukje gepakt. Ik hoef het gewoon niet persé...
Edit: gelijk heb je Phedre! Ben benieuwd wat ze daar op gaan zeggen.

Nu ben ik wat dingen aan het opschrijven om mijn hoofd helder te krijgen, zelfde verhaal, ik wil er een stukje chocola bij pakken als afleiding en voor het lekker, ik heb het voor mijn neus op tafel gelegd (Côte D' Or met gecarameliseerde amandelen! Het lekkerste wat er is!) maar ik heb nog geen stukje gepakt. Ik hoef het gewoon niet persé...

Edit: gelijk heb je Phedre! Ben benieuwd wat ze daar op gaan zeggen.
- eireann
- Site Admin
Ik kom trots onder de douche uit; haren gewassen zonder shampoo in m'n ogen gekregen!
Helemaal blij... smeer ik vervolgens dagcreme in.... Zucht. Ik dacht dat ik 36 was!

**Self Rescuing Princess**
Stom gedoe hier zeg....
Ik heb eigenlijk geen ponden op zak omdat Rob die heeft.
Dus ik wil zwemmen, vraag of dat op de rekening van de kamer kan. Eerst een ja dus ik mij spullen halen.
Toen bleek het nee, omdat de kamer al betaald is, ja en als we morgen uitchecken kunnen we toch betalen. Nee dus....
Met pin betalen was 50 cent extra en ook de pinautomaat rekende best wel veel extra........
Uiteindelijk 5 pond geleend, dus toch naar het zwembad.
Kom ik er achter dat ik die pleisters ben vergeten voor mijn piercings....
Dus heb het maar kort gehouden...
Ik heb eigenlijk geen ponden op zak omdat Rob die heeft.
Dus ik wil zwemmen, vraag of dat op de rekening van de kamer kan. Eerst een ja dus ik mij spullen halen.
Toen bleek het nee, omdat de kamer al betaald is, ja en als we morgen uitchecken kunnen we toch betalen. Nee dus....
Met pin betalen was 50 cent extra en ook de pinautomaat rekende best wel veel extra........
Uiteindelijk 5 pond geleend, dus toch naar het zwembad.
Kom ik er achter dat ik die pleisters ben vergeten voor mijn piercings....

Dus heb het maar kort gehouden...
Wat een ellende is het toch met online dingen verkopen en kopen. Op een forum waar ik al jaren kom, bood ik laatst de VRAAGPRIJS voor iets. Paar mensen zeggen jammer hadden achteraf gezien ook wel interesse. Gaat de topicstarter even ons tegen elkaar uitspelen (waarbij dan een van die personen niks meer laat horen en de ander zich bij 5 euro meer terugtrekt??).
En had via facebook bij iemand die zegt bieden vanaf X, X geboden voor iets. Dagen gaat ze afwachten. Ok geen probleem. Ben zelf ook verbaasd dat niemand hoger gaat, was zelf zeker ook bereid hoger te gaan. En dan net als je denkt ok het is rond, is er zogezegd een hoger bod en die mag het spul gelijk uittesten. Ik krijg niet eens te horen wat bod is en of ik dan hoger wil gaan... GRRRRR vind echt niet eerlijk!!!!
En had via facebook bij iemand die zegt bieden vanaf X, X geboden voor iets. Dagen gaat ze afwachten. Ok geen probleem. Ben zelf ook verbaasd dat niemand hoger gaat, was zelf zeker ook bereid hoger te gaan. En dan net als je denkt ok het is rond, is er zogezegd een hoger bod en die mag het spul gelijk uittesten. Ik krijg niet eens te horen wat bod is en of ik dan hoger wil gaan... GRRRRR vind echt niet eerlijk!!!!
Geen ervaring mee maar dat klinkt wel knudde! Verheug je je misschien ergens op, gaat het op een wat lullige wijze niet door.
- seleena
Wat stom Gilrean! *moppert iets van rare mensen op de wereld hoor*

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
hmm persoon die gelijk zou laten testen heeft toch na mijn reactie ingezien dat het misschien wel netjes is mij ook een kans te geven. Hoger geboden nu... Ben benieuwd. Ik zou het zooo goed kunnen gebruiken!