Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Daantje
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door Daantje »

Even enorm ranten en boos zijn op mijzelf!

Ik heb wat kleding besteld bij Succubus, met mijn werk als afleveradres. Zou ik morgen dus moeten hebben. Krijg ik net de mail met track-and-trace code binnen. Blijk ik een fout te hebben gemaakt in de postcode. Nu wordt het pakket heel ergens anders in het dorp bezorgd (twee straten bij mijn huis vandaan). Nu weet ik niet wat er op het adres label is geprint: de straatnaam die ik heb ingevoerd of de straat die hoort bij de postcode. Mailtje naar de webshop gestuurd en nu maar afwachten morgen.

:frusty: :shutup: :frusty: :shutup: :slaan:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

in die 15 jaar dat ik in de verzekeringen heb gewerkt, heb ik t nog niet eerder meegemaakt dat de schade aan de veroorzaker werd uitbetaald, dat is absoluut een normale gang van zaken, al gebeurt het idd wel vaker. Ik ga in ieder geval ff contact opnemen met de garage en daar even uitleggen wat er is gebeurd. Inmiddels fb-account van buurvrouw gevonden, hopen dat ze uitnodiging voor vriendjes accepteert, zodat ik r in ieder geval even kan spreken en eventueel polisnummer opvragen en dan maar weer ff verder zien. Rechtsbijstandsverzekering heb ik niet, dus dat gaat werken.

bij rechtszaken is het overigens niet zo dat automatisch de kosten aan de verliezende partij worden toegerekend. De eisende partij zal om te beginnen de tegenpartij aansprakelijk moeten stellen voor alle te maken kosten, en daarna beslist de rechter over de toewijzing van kosten. Maar goed.. zover is t nog niet.

Morgen maar wel even een aangetekende brief naar de buurman sturen en he aansprakelijk stellen voor een en ander, dat lijkt me geen verkeerde eerste stap!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

een normale gang van... = Geen normale gang van zaken...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Pfff sterkte phedre! te hopen dat het nu eens opgelost raakt!!!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Vanmiddag 3 aangetekende brieven eruit. Een naar de maatschappij, dat het ongebruikelijk is dat zij uitbetalen aan de veroorzaker van de schade, en dat het hun taak is, de benadeelde schadeloos te stellen en dus het verzoek om schadebedrag aan mij uit te keren. En twee, naar elk van de buren dus één, met aan beiden het verzoek het schadebedrag binnen één week te voldoen en dat ik anders aangifte ga doen van fraude en verdere juridische stappen ga ondernemen, waarvan de kosten ook op hen verhaald zullen worden. Ik ben benieuwd :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Goed Bezig Phedre!

Pakketje is bij het onjuiste adres geweigerd en retour afzender gegaan. Heb ook al gemaild met de webshop, die gaan zorgen voor nieuwe verzending. Fijne service bij Succubus.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

idd, die fijne service heb ik ook al ervaren :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

gloeiende gvd. Nu heb ik voor de zoveelste keer de bril van mijn toilet moeten vastzetten. Continu raakt de schroef los. Ik wil gewoon een nieuw toilet met een passende bril die niet elke keer losgaat. Wanneer komt dat schip met geld mijn haven binnengevaren zodat ik mijn toilet helemaal kan laten opknappen (en de rest van mijn huis ook)?
artemis

Bericht door artemis »

Wel slim dat die mensen dat pakketje niet hebben aangenomen :) Hoop dat het nu snel jou kant op komt.
Vervelend van dat toilet lotus. Is een nieuwe bril misschien een tijdelijke oplossing?
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

helaas niet Artemis. Dit is inmiddels al een nieuwe bril
Tigerlily

Bericht door Tigerlily »

Mijn hoofd riep meteen ducttape ;) maar of het daarmee opgelost kan worden...
Ach dat wordt morgen voorzichtig gaan zitten, anders ligt 1 van de 2 met bril en al ervan af en hebben we iets extra's om te lachen. :)

Schepen met geld zijn sowieso welkom ;) :)
Servus

Bericht door Servus »

@lotus: ik weet niet wat voor bril(len) je eerder gekocht hebt, maar weet uit eigen ervaring (en ik heb er héél wat vervangen inmiddels ;)) dat met name de goedkopere brillen heel snel speling krijgen, waardoor de schroeven loslaten. Dan kun je twee dingen doen: óf je koopt een iets duurdere bril met beter bevestigingsmateriaal (geen kunstof schroefdraad en dergelijke meuk, maar metaal met goede rubber doppen), óf je plaatst eerst het goedkope, kunstof bevestiginsmateriaal en vult de resterende ruimte met siliconenkit af voordat je de bril monteert. Het is handig om voorafgaand aan het kitten de binnenrand van de ruimte waarin het schroefdraad komt goed in te smeren met bv. afwasmiddel, zodat de kit wel vult, maar niet hecht aan het keramiek. Even een stukje tape aan de onderkant zodat de kit er niet uitloopt, wachten tot de kit voldoende uitgehard is en dan de bril bevestigen :) Scheelt een hoop geschuif 'op de pot' :panic:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Het is geen goedkope bril, maar jouw tip ga ik zeker volgende keer toepassen (of vraag of een handige man in mijn omgeving het wil doen).
Bedankt in ieder geval.
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb ook twee loszittende brillen. Baal er vréselijk van, maar ik heb de hoop opgegeven. Ik bedoel, zat handige mannen om me heen die het ook niet konden oplossen... Dan zal het mij zeker niet lukken. :(
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Msschien is dat wel de gouden tip kitten?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie