Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- juffie
- Site Admin
Re: Jeejtje en Tweejtje
Met Tweejtje en mij alles goed. Buikje mooi gegroeid, mooi zwanger nu. Hartje klopte flink, heel mooi met mijn rustige hartslag erdoorheen. Ik was ietsje afgevallen zelfs en mijn bloeddruk was gelukkig ietsjes hoger. Volgende week alweer 20 weken echo! Gaat snel, bijna op de helft!
MILF 

- tessie
- Contacteer:
Komt er nog een buikfoto? 

- juffie
- Site Admin
-
Wat fijn dat het allemaal voorspoedig gaat nu, na het stormachtige begin!
- juffie
- Site Admin
Ja! Ben alleen wel wat gespannen voor de 20 weken echo, volgende week, omdat dat toen bij Jeejtje ook ineens in een klap alles veranderde, maar ik hoop dat het nu gewoon goed gaat.
MILF 

-
Ohja, daar waren toen ook zorgen om....
- juffie
- Site Admin
Pfoeh, heb een uitgebreide ontbijttafel gefixt en natuurlijk Jeejtje onder mijn hoede genomen zodat Jerry uit kon slapen. Ben daar zo'n anderhalf uur zoet mee geweest en merk nu dat ik echt alweer gesloopt ben. Energielevel is weer aan het dalen, helaas. 

MILF 

- JerryM
Dankjewel nog voor mijn verjaardag 
vond dit ergens:

vond dit ergens:
The love for a child has nothing to do with genetic connection or hormones. First the infant or child cries a lot, causing stress and exhaustion in the parents. Then the child coos and is happy…a sort of Stockholm syndrome sets in, where you will do anything to befriend or please your captor…I mean child.Then one day, as you are cuddling the child, who is babbling happily (finally, after an hour long wailing episode over not being allowed to eat lady bugs) the child sinks their newly erupted fang…No teeth, teeth into your bare neck or shoulder infecting you with a chronic bacteria that turns you into a kind of zombie/caretaker/parent who thinks only of how they may serve and protect. Your immune system may occasionally fight back and you will momentarily regain your senses and arrange a date night, during which you will mostly talk about ways to insure your child’s happiness and health. After a few years, you have grown used to your disease all hope for a cure is forgotten, all is lost…and you are kinda happier than you have ever been. Until they become teen-agers. which is, I hear, too dreadful to speak of.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- seleena
Schitterend!
Teen-agers got 2 off them

Teen-agers got 2 off them

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- juffie
- Site Admin
Heel gelukkig! We hebben een prima 20 weken echo gehad, alles was goed. 
Ik was bloednerveus, want we hebben met Jeejtje ook een minder leuke ervaring gehad. Dat was nu goddank niet aan de orde. Ik kan alleen nog maar grijnzen. Ben zo blij!

Ik was bloednerveus, want we hebben met Jeejtje ook een minder leuke ervaring gehad. Dat was nu goddank niet aan de orde. Ik kan alleen nog maar grijnzen. Ben zo blij!

MILF 

- Yara
Wat fijn juffie!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
-