het beweeg-topic
- Peter^
- Contacteer:
- seleena
Re: het beweeg-topic
Gisteren in Leiden heb ik de hele lang trap naar de Burcht in ene keer opgelopen!
Wow wat was dat cool om te kunnen doen! Zonder te hoeven stoppen om op adem te komen
Dan nog een wenteltrap ook in ene keer door!
Vanavond en morgen weer naar Zumba heb er zin in
Wow wat was dat cool om te kunnen doen! Zonder te hoeven stoppen om op adem te komen

Dan nog een wenteltrap ook in ene keer door!

Vanavond en morgen weer naar Zumba heb er zin in

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Deze week weer begonnen met bewegen.
Maandag wezen sporten bij de fysio. En eigenlijk ging alles beter dan toen ik destijds gestopt ben. Hartslag is lager bij de crosstrainer en kon meer gewichten hebben bij de rest.
Ook vandaag weer wezen zwemmen, ging ook lekker. Nu weer vol gaan houden
Maandag wezen sporten bij de fysio. En eigenlijk ging alles beter dan toen ik destijds gestopt ben. Hartslag is lager bij de crosstrainer en kon meer gewichten hebben bij de rest.
Ook vandaag weer wezen zwemmen, ging ook lekker. Nu weer vol gaan houden
- skaoot
Dat is iig een goed begin.
Ik zag vandaag vanuit de auto mensen rennen en merkte dat ik zelf ook wel wil... maar de dagen vliegen om en alweer een nieuwe week... Ooit!
Ik zag vandaag vanuit de auto mensen rennen en merkte dat ik zelf ook wel wil... maar de dagen vliegen om en alweer een nieuwe week... Ooit!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- seleena
Ik ben wezen hardlopen vandaag met de trainer. En tussendoor oefeningen gedaan voor de spieren.
1 minuut rennen dan weer wandelen. Dan weer 2 minuten rennen en weer wandelen enzovoort.
Das pas hele andere koek dan Zumba'en.
1 minuut rennen dan weer wandelen. Dan weer 2 minuten rennen en weer wandelen enzovoort.
Das pas hele andere koek dan Zumba'en.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- shareen_G
Ik was al langer van plan om het lopen weer op te pakken, maar om verschillende redenen nog niet gedaan.
Vandaag had ik een rotdag op het werk en dat vond ik wel een goede reden om weer te gaan lopen.
Vanavond dus weer begonnen met les 1 van Start to Run.
Vandaag had ik een rotdag op het werk en dat vond ik wel een goede reden om weer te gaan lopen.
Vanavond dus weer begonnen met les 1 van Start to Run.
Waar een wil is, is een weg
Leuk om te zien dat er meer mensen met Start to Run met Evy bezig zijn. Ik wilde zojuist les 3 gaan doen, supervroeg wakker, maar het regent... Nu dus eerst maar even andere dingen en dan alsnog een rondje lopen. Wie volgt? :-) Dan motiveren we elkaar!
- Jezebel
Heb je al gelopen? Ik heb vanochtend les 7 gedaan 

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
Ja heb les 3 volbracht! :-)
Jij al bij 7, dan heb je net weer een stapje omhoog gedaan qua hoe lang je moet rennen toch? Goed gegaan?
Jij al bij 7, dan heb je net weer een stapje omhoog gedaan qua hoe lang je moet rennen toch? Goed gegaan?
- lunaaa
Goed bezig! Ben vorig jaar zo begonnen, al gebruikte ik niet de mp3's maar het schema met eigen muziek. Nu loop ik gewoon zelf hard. Twee keer per week looptraining bij een atletiekvereniging en één keer alleen. Zo maar weer eens omkleden. 

- Jezebel
Wat conditie betreft gaat 7 me makkelijk af, maar mijn schenen zijn nogal gevoelig voor blessures, dus steeds als ik een tijd niet heb gelopen begin ik voor de zekerheid maar weer bij les 1. Dit is al zeker de vierde 'serie' die ik doe 

let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- lunaaa
Wel verstandig dan ook.. Schenen heb ik zelden last van, toevallig vandaag, maar ik heb zowel gisteren als vandaag gelopen. Doe ik normaal niet, maar kwam even zo uit. Nu weer twee dagen rustig aan. 

- Jezebel
Bij mij is het juist beter als ik elke dag loop merk ik, ik weet niet wat de logica daarachter is... Vaak doe ik dus maar lessen dubbel, omdat je van Evy eigenlijk een of twee dagen rust moet nemen.
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- seleena
Ik beweeg ook nog steeds 
Pilates, Zumba, BBB, cardio en krachttraining verdeeld over 5 dagen.
Hardlopen kan ik nu 20 minuten achter elkaar
Als je bent begonnen met maar 2 minuten kunnen hardlopen is 20 minuten aan 1 echt tof!

Pilates, Zumba, BBB, cardio en krachttraining verdeeld over 5 dagen.
Hardlopen kan ik nu 20 minuten achter elkaar

Als je bent begonnen met maar 2 minuten kunnen hardlopen is 20 minuten aan 1 echt tof!
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
Ik begin in februari weer. Rustig aan, dat wel, maar we gaan maar weer wat doen. Weet niet hoe lang ik het volhoud, hangt ook even af van hoe lang mijn abbo nog doorloopt. Eigenlijk had ik besloten te stoppen zodra die afgelopen was, maar ja.... Ik weet dat ik nu nog een paar maanden over heb, maar niet precies hoeveel. Ook maar eens naar informeren.