Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
- phedre
- Contacteer:
Re: Jeejtje en Tweejtje
ik vermoedde dat al idd nav de blauwe wolk op fb:) leuk!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- juffie
- Site Admin
Eerste kleertjes voor Tweejtje geshopt. Net als Jeejtje een setje van Nijntje, nu iets minder geslachtneutraal

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MILF 

- Voleuse
Dit zou ik ook voor een meisje erg leuk vinden eigenlijk 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- seleena
Aaaw! 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- seleena
Aaaw! 
Edit: huh een echo?

Edit: huh een echo?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- Jezebel
Leuk! Maar waarom is dit minder geslachtsneutraal? (dat maakt voor mij opzich niet uit, maar ik zie het gewoon niet
)

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- juffie
- Site Admin
Oh, bij Jeejtje heb ik alles heel erg in grijs en wit en zo
Gekocht, omdat we het toen niet wisten. Nu kon ik wat gerichter kopen en dit setje was wel duidelijk op jongens gericht. De meisjesvariant had meer rood en bloemetjes. Vandaar.
Maar inderdaad is het nog steeds vrij unisex.
Gekocht, omdat we het toen niet wisten. Nu kon ik wat gerichter kopen en dit setje was wel duidelijk op jongens gericht. De meisjesvariant had meer rood en bloemetjes. Vandaar.
Maar inderdaad is het nog steeds vrij unisex.

MILF 

- Yara
In babykleding is dit inderdaad duidelijk voor jongens. Ik vind wel dat een meisje het opzich ook aan kan.
Leuk setje trouwens! 

Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- JJV
ik dacht door de roze accenten eerder dat t meisje gericht was.
maar .. ja
dan zou t helemaal zuurstok geweest zijn.
Mooi setje in ieder geval
(en ajax heeft tegenwoordig ook roze accenten, dus qua opvoeding is t goede start)
maar .. ja
dan zou t helemaal zuurstok geweest zijn.
Mooi setje in ieder geval
(en ajax heeft tegenwoordig ook roze accenten, dus qua opvoeding is t goede start)
~\v/~
- Yara
Volgens mij is wat jij roze noemt rood als ik me het setje in de winkel goed herinner. ;-)
Dance like nobody is watching
- kitten
Da's rood inderdaad. Zeker naast het meisjes-setje zie je duidelijk dat dit de jongens variant is. Toen ik hoorde dat Jongste een jongetje zou zijn, heb ik kleertjes gekocht waar je niet omheen kon dat ze voor een jongetje waren. Houthakkersbloesjes en zo.
Zo schattig, dat ieniemienie "stoere" spul!

- juffie
- Site Admin
Ja, dat ga ik ook nog zeker aanschaffen, maar als eerste pakje is zo'n heerlijk zacht knuffelpakje zo fijn. Die stoere jongenskleertjes zijn ook zo cute!
MILF 

Leuk setje!
Ik vind echte stoere mannenkleding in babymaatjes ook superschattig. Maar bij een newborn zijn die zachte pakjes inderdaad wel handiger. Ik had in de kleinste maat een heleboel stoere spijkerbroekjes gekocht maar nauwelijks gebruikt, want Kotertje sliep heeeel veel en dan vond ik een zacht broekje toch lekkerder voor hem dan een stoer spijkerbroekje. In het begin werken ze ook totaal niet mee met omkleden, om die kromme kikkerpootjes door stugge rechte broekspijpen heen te krijgen is nog best een gefrunnik, dat gaat met zachte stof ook een stuk makkelijker.
Ik vind echte stoere mannenkleding in babymaatjes ook superschattig. Maar bij een newborn zijn die zachte pakjes inderdaad wel handiger. Ik had in de kleinste maat een heleboel stoere spijkerbroekjes gekocht maar nauwelijks gebruikt, want Kotertje sliep heeeel veel en dan vond ik een zacht broekje toch lekkerder voor hem dan een stoer spijkerbroekje. In het begin werken ze ook totaal niet mee met omkleden, om die kromme kikkerpootjes door stugge rechte broekspijpen heen te krijgen is nog best een gefrunnik, dat gaat met zachte stof ook een stuk makkelijker.
- tessie
- Contacteer:
Leuke kleertjes!
Ennuh, komt er nou nog een buikfoto? ;-)
Ennuh, komt er nou nog een buikfoto? ;-)