De afgelopen jaren ben ik eigenlijk altijd onder een vorm van orgasme controle geweest en ik vond het ook wel prima eigenlijk want zo heel geweldig waren orgasmes nou ook weer niet.
Op dit moment heb ik de vrije hand om te gaan experimenteren met wat ik eigenlijk allemaal leuk/fijn/lekker vind en ik loop een beetje vast. Sure, ik kan best tot een orgasme komen (2 zelfs al ik heel erg goed m'n best doe) als ik mezelf vinger en het lukt ook wel met de magic wand (hoewel ik daar niet echt klaarkom, maar wel golven vocht verlies), maar ik heb nog niet het "hallelujah! Ik ben zo ontzettend hard klaargekomen dat ik er krampen van heb" gevoel gehad. Ik zie een orgasme ook niet echt als een beloning of zo, ik vind het vaak vooral een hoop werk.
Mijn vraag is of mensen dit herkennen en of er manieren zijn om betere/heftigere orgasmes te krijgen. Ik snap dat het voor iedereen persoonlijk is, maar ik voel me op het moment echt een meisje van 16 die net heeft ontdekt dat er zoiets is als een orgasme. Een douchekop bijvoorbeeld, werkt dat echt? Hoe komen mensen 10x klaar op een magic wand, doet dat niet pijn op een gegeven moment?
Ik hoop dat er mensen zijn die dit herkennen, tips hebben of ervaringen willen delen